Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanrader qua muziek?

Aanrader qua muziek?

145 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
T
TjofferLid
01-01-2024, 00:00
#1
OPGEZWOLLE (nederlandse rappers uit zwolle)
niet iedereen houdt ervan maar als je er wel van houd weet ik zeker dat deze op je top 10 lijstje komt te staan..
té chill als je spaced van de haze hihi
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
MIsschien is dit leuk voor sommige stoners die houden van een soort van verhaal achtige muziek... i like it :)

Boudewijn de Groot - Nacht en Ontij... en dan babylon en heksen-sabbath
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je van verhalende, sferische muziek houdt, moet je iets van nick cave and the bad seeds downloaden.!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
mathijs zei:
Als je van verhalende, sferische muziek houdt, moet je iets van nick cave and the bad seeds downloaden.!
Klik om te vergroten...

Ze worden gillend omringd door toekijkende trollen, kollen en kobolten. De heksen krijsen en dansen. Wij dansen, schreeuwen, splijten de aarde.
Onophoudelijk, tot schuimens toe, geverfd in felle kleuren, zwepen wij elkaar op en werpen rook en vuur. We scheuren de nevels aan flarden en stijgen.
We stijgen. Wij stijgen in cirkels en spiralen, door lovertakken, spinrag, terwijl raven en nachtvlinders ons omringen en leiden tot boven boomtoppen en
torenspitsen. In een roes van spattend hellevuur verlaten wij de heuvel, naar boven, naar Zenith en Zodiac, naar hel en duivel.
Wij, Torralba en Gauricus, Tlazolteolf, Paramon, Liba en Avernos, Palo, Hash, Gondelin, Albertus Corsius, Anthonius Vorsius en Grotius...

favoriete trip gedeelte van het gehele verhaal/muziek stuk
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
full on / dark psytrance /(hard)rock / industrial hardcore / en nie te vergeten natuurlijk SCHRANZZ the harder the better :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaïa is prachtige chillmuziek
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Geef mij maar nog altijd Drum 'n Bass :rock: Het beste om op te chillen!!! of lounge... Vb Lamb is echt heel ontspannend :) :mrgreen: :wink:

We All Love DrumnBass :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oohh :hearteyes: Drum 'n Bass :hearteyes: totaly addicted ..:P
..In dnb we trust.. :rock:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#8
lkre hardcore plaat op


neophyte- mikey is wel vet ( is meer terror )
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je elektronische muziek per definitie oncreatief en slecht vindt raad ik je toch es aan om naar aphex twin te luisteren, en download ineens heel veel muziek want dien heeft echt totaal uiteenlopende stijlen: ambient, dnb, acid, ...

heerlijke muziek is dat. ze noemen hem niet voor niets de mozart vd elektronische muziek.

shpongle rulet idd :tongueout: nergens gelijkaardige muziek gevonden.. iemand?

op www.xplodingplastix.com (vette site ook trouwens) > music staat ook wel chille muziek :) luister es naar t eerste liedje, en naar treat me mean i need the reputation :wink:

als je 't op je pc wilt hebben moet je gewoon bij je cache bestanden gaan kijken nadat je t beluisterd hebt

een aanrader !!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iloyd is leuk, vooral van Birdymos word ik vrolijk.
R
RobLid
01-01-2024, 00:00
#11
D Rugs - Cameron
zwaar relaxt

en Pass the dutchie on the left hand side, klinkt stóned

En kijk een op http://www.undergroundrap.nl goeie nederlandse rap check DHC & Dijkrapers. onbeschofte taal...
R
RobLid
01-01-2024, 00:00
#12
D Rugs - Cameron
zwaar relaxt

en Pass the dutchie on the left hand side, klinkt stóned

En Hinder - Get stoned

En kijk een op http://www.undergroundrap.nl goeie nederlandse rap check DHC & Dijkrapers. onbeschofte taal..

en en en en :P
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn favoriete smoke muziek is steeds verschillend maar Reggae, Goa en hiphop (best franse) steken er toch bovenuit.

In de zomer als ik in de tuin zit met een lekker weertje, geef me dan maar reggae!
M
MarjOnLid
01-01-2024, 00:00
#14
hardcore :grin: daar word ik altijd weer vrolijk vaan
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacekonijn zei:
mensen op hardcore partys zijn wel lief tegen elkaar ondanks de muziek die soms agressief overkomt .

maar wat ik wel denk is dat als je een paar keer achter elkaar drugs gebruikt op zo'n feest , de lol er zonder drugs snel af is.
Klik om te vergroten...

hardcorefeesten (Nightmare Rotterdam e.t.c) zien er qua beeldmateriaal altijd heel aggresief uit enzo, maar de sfeer is, als je er bent, echt chill en rustig.
En idd. iedereen is onder invloed daar.
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
michielxboxer zei:
spacekonijn zei:
mensen op hardcore partys zijn wel lief tegen elkaar ondanks de muziek die soms agressief overkomt .

maar wat ik wel denk is dat als je een paar keer achter elkaar drugs gebruikt op zo'n feest , de lol er zonder drugs snel af is.
Klik om te vergroten...

hardcorefeesten (Nightmare Rotterdam e.t.c) zien er qua beeldmateriaal altijd heel aggresief uit enzo, maar de sfeer is, als je er bent, echt chill en rustig.
En idd. iedereen is onder invloed daar.
Klik om te vergroten...

precies die sfeer moet je meemaken. dat is zoiets prachtigs :hearteyes: en agressie helaas zie ik steeds vaker vechtpartijen, maargoed negeren en verder gaan en gelukkig doen de meeste dit. hoe vaak ik wel niet mee heb gemaakt dat volkomen vreemdelingen toch even na je op kijken als ze denken dat je je niet goed voelt enz. is toch gewoon mooi :hearteyes:
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
mensen op hardcore partys zijn wel lief tegen elkaar ondanks de muziek die soms agressief overkomt .

maar wat ik wel denk is dat als je een paar keer achter elkaar drugs gebruikt op zo'n feest , de lol er zonder drugs snel af is.
Klik om te vergroten...

leg eens uit
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#18
ff ontopic:

Ik geloof niet dat er in de muziek van hardcore ene sfeer zit... of wel, tis muziek wat een "beat" heeft, met dat is alles ook meteen gezegd...
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind dat er wel degelijk een sfeer van "alles moet kapot" in die muziek zit, in ieder geval ik krijg er zo'n gevoel bij.

en als je daar van geniet onder invloed van je pilletjes en je pep vind je het fantastisch tussen al die andere spacehoofden, maar zoals spacekonijn al zegt is er voor de gemiddelde hardcore head bijna niks aan als ie daar nuchter staat te hakken.
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waterpijp zei:
ff ontopic:

Ik geloof niet dat er in de muziek van hardcore ene sfeer zit... of wel, tis muziek wat een "beat" heeft, met dat is alles ook meteen gezegd...
Klik om te vergroten...

denk dat je niet echt weet waar je over praat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."