#1
Osi` zei:Bron is "Uit je bol"discy zei:Is dat zo dan? Dat jeje beter concentreerd als je een heel klein beetje hebt geblowd.. daarvan zou ik graag bronnen zien. Denk zelf dat het meer tussen je oren zit, dat jeje rustiger voelt bent.. en dan denkt dingen beter te kunnen onthouden, in plaats van dat het echt zo is.
En wees een keer niet eens zo "aanvallend", een mens kan ook fouten maken hé ... tjonge tjonge.
Ow sorry
.
Het is nooit goed om na het leren te gaan blowen. Mijn ervaring is dat je geen fluit kan onthouden!
. en lessen voorbereiden is ook belangrijk.