#1
SpacingBen zei:Cannabis versneld je leerprocessen![]()
![]()
Op wat voor manier? Of is het sarcatisch / slaat het nergens op.
SpacingBen zei:Cannabis versneld je leerprocessen![]()
![]()
skaffaman zei:Een klein beetje wiet roken versterkt je concentratie, analytisch vermogen en neemt vermoeidheid weg. Meer roken zorgt ervoor dat je stoned wordt. Dus als je een klein beetje rookt en je wel relaxt voelt maar neit stoned bent kun je beter leren, onthouden, concentreren. Tenminste ik wel.
Uit je bol zegt, als je een pure zou roken (dus gewoon een kleintje ofzo) dat je dan alles beter zal opvangen en verwerken in je hersenen en dat je het gewoon direct snapt wat je bedoelt.discy zei:skaffaman zei:Een klein beetje wiet roken versterkt je concentratie, analytisch vermogen en neemt vermoeidheid weg. Meer roken zorgt ervoor dat je stoned wordt. Dus als je een klein beetje rookt en je wel relaxt voelt maar neit stoned bent kun je beter leren, onthouden, concentreren. Tenminste ik wel.
heb je misschien ook bronnen die dat bevestigen? ik kan alleen maar vinden dat het je concentratie verminderd.
Osi` zei:Uit je bol zegt, als je een pure zou roken (dus gewoon een kleintje ofzo) dat je dan alles beter zal opvangen en verwerken in je hersenen en dat je het gewoon direct snapt wat je bedoelt.
.discy zei:SpacingBen zei:Cannabis versneld je leerprocessen![]()
![]()
Op wat voor manier? Of is het sarcatisch / slaat het nergens op.
Bron is "Uit je bol"discy zei:Osi` zei:Uit je bol zegt, als je een pure zou roken (dus gewoon een kleintje ofzo) dat je dan alles beter zal opvangen en verwerken in je hersenen en dat je het gewoon direct snapt wat je bedoelt.
Is dat zo dan? Dat jeje beter concentreerd als je een heel klein beetje hebt geblowd.. daarvan zou ik graag bronnen zien. Denk zelf dat het meer tussen je oren zit, dat jeje rustiger voelt bent.. en dan denkt dingen beter te kunnen onthouden, in plaats van dat het echt zo is.
discy zei:sjaartrol zei:ik alleszinds nie, ik rook tijdens de examens savonds ook joint, soms ook juist na mn examen en dus voor ik nog moet gaan leren...
nuja, ik leer ook wel heel makkelijk en kan snel onthouden, waarschijnlijk als ik niet smoor hoef ik zelfs geneens te leren![]()
Komt dat het onthouden bij jou zo makkelijk gaat dan niet doordat de opleiding die je doet voor jou relatief erg makkelijk is? Wat je zegt herken ik namelijk wel heel erg van de middelbare school.
Osi` zei:Bron is "Uit je bol"discy zei:Is dat zo dan? Dat jeje beter concentreerd als je een heel klein beetje hebt geblowd.. daarvan zou ik graag bronnen zien. Denk zelf dat het meer tussen je oren zit, dat jeje rustiger voelt bent.. en dan denkt dingen beter te kunnen onthouden, in plaats van dat het echt zo is.
En wees een keer niet eens zo "aanvallend", een mens kan ook fouten maken hé ... tjonge tjonge.
discy zei:Goeie dag allemaal,
Na een paar uurtjes huiswerk maken heb ik soms wel behoefte om te gaan blowen. Mijn vraag is echter:
Vergeet je de dingen die je hebt geleerd (huiswerk) als je direct daarna blowt?
En zo ja, hoe erg is dit en na hoeveel tijd onthoud je de dingen wel?
ik hoop dat één van jullie hier antwoord op weet. Vooral op de vraag na hoeveel tijd je de leerstof wél onthoud.
Groetjes,
Vincent
Het is nooit goed om na het leren te gaan blowen. Mijn ervaring is dat je geen fluit kan onthouden!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."