Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zommes zei: Zo lang je maar niet voor het leren blowt. Maar vergeet niet dat je van het blowen minder goed slaapt en dus de volgende dag een slechtere concentratie hebt bij je toets. Dus blowen in toetsperiodes is sowieso niet aan te raden. Klik om te vergroten... Dat is vooral bij blowen vóór het slapen toch? Dus als je 4-6 uur voordat je gaat slapen nog een jointje neemt. Edit: Valt me trouwens op dat als ik blow vlak voor het slapen het net is alsof ik niet droom..en als ik dan moet opstaan ik altijd vol midden in een droom wakker wordt. Ook tijdens het "snoozen". Anders dan als ik niet blow."
"zommes zei: Daar heb je gelijk in, maar als je eerst nog wil leren en dan blowen is het toch meestal alweer 's avonds..? In mijn schoolperiode was vaak de standaard om voor het slapen nog ff een joint te roken, dat is dus echt niet aan te raden. Klik om te vergroten... Dat wel, tenzij je om 9 uur opstaat en tot 14u leert. Ik doe nu ook vaak blowen voor het slapen omdat ik overdag wil leren.. precies wat je zegt. merk ook dat ik dan minder goed uitrust en de volgende ochtend niet kan concentreren. maar ja, zal er vanzelf wel een keer mee stoppen . Moet leren om zonder blowen toch et huiswerk enzo uit me hoofd te zetten."
"sjaartrol zei: ik alleszinds nie, ik rook tijdens de examens savonds ook joint, soms ook juist na mn examen en dus voor ik nog moet gaan leren... nuja, ik leer ook wel heel makkelijk en kan snel onthouden, waarschijnlijk als ik niet smoor hoef ik zelfs geneens te leren Klik om te vergroten... Komt dat het onthouden bij jou zo makkelijk gaat dan niet doordat de opleiding die je doet voor jou relatief erg makkelijk is? Wat je zegt herken ik namelijk wel heel erg van de middelbare school."
"SpacingBen zei: Cannabis versneld je leerprocessen Klik om te vergroten... Op wat voor manier? Of is het sarcatisch / slaat het nergens op."
"skaffaman zei: Een klein beetje wiet roken versterkt je concentratie, analytisch vermogen en neemt vermoeidheid weg. Meer roken zorgt ervoor dat je stoned wordt. Dus als je een klein beetje rookt en je wel relaxt voelt maar neit stoned bent kun je beter leren, onthouden, concentreren. Tenminste ik wel. Klik om te vergroten... heb je misschien ook bronnen die dat bevestigen? ik kan alleen maar vinden dat het je concentratie verminderd ."
"Osi` zei: Uit je bol zegt, als je een pure zou roken (dus gewoon een kleintje ofzo) dat je dan alles beter zal opvangen en verwerken in je hersenen en dat je het gewoon direct snapt wat je bedoelt. Klik om te vergroten... Is dat zo dan? Dat jeje beter concentreerd als je een heel klein beetje hebt geblowd.. daarvan zou ik graag bronnen zien. Denk zelf dat het meer tussen je oren zit, dat jeje rustiger voelt bent.. en dan denkt dingen beter te kunnen onthouden, in plaats van dat het echt zo is ."
"Osi` zei: discy zei: Is dat zo dan? Dat jeje beter concentreerd als je een heel klein beetje hebt geblowd.. daarvan zou ik graag bronnen zien. Denk zelf dat het meer tussen je oren zit, dat jeje rustiger voelt bent.. en dan denkt dingen beter te kunnen onthouden, in plaats van dat het echt zo is . Klik om te vergroten... Bron is "Uit je bol" En wees een keer niet eens zo "aanvallend", een mens kan ook fouten maken hé ... tjonge tjonge. Klik om te vergroten... Ow sorry . je had de bron ook al genoemd. Excuses dat ik aanvallend overkwam, was meer nieuwsgierig.."
"Goeie dag allemaal, Na een paar uurtjes huiswerk maken heb ik soms wel behoefte om te gaan blowen. Mijn vraag is echter: Vergeet je de dingen die je hebt geleerd (huiswerk) als je direct daarna blowt? En zo ja, hoe erg is dit en na hoeveel tijd onthoud je de dingen wel? ik hoop dat één van jullie hier antwoord op weet. Vooral op de vraag na hoeveel tijd je de leerstof wél onthoud. Groetjes, Vincent"
"yellowmoon zei: als ik iets stoned leer herinner ik het me als ik andere keer stoned ben en als nuchter iets leer herinner ik het beter als ik nuchter ben weer Klik om te vergroten... Ik bedoel als je nuchter leert, en vervolgens direct erna gaat blowen. Of je dan vergeet wat je 10 minuten geleden geleerd hebt. Misschien hebben je hersens even nodig om het op te slaan ofzo. Als ik stoned ben en ga leren vergeet ik ook vaak wat ik net heb gelezen, dus vraag me af of dat ook 'terugwerkend' werkt."
".."