Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned/duizelig/raar gevoel van sigaretten

Stoned/duizelig/raar gevoel van sigaretten

18 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja dat heb ik ook ik rookte vroeger nog wel eens een zware maar nu niet meer.
mijn longen zijn t wel gewend maar de rest niet.
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een rare opmerking. als ik een sigaretje rook, maakt niet uit op wat voor tijdstip, krijg ik een beetje een duizelig/stoned (vergelijkbaar) gevoel in me. Sommige vrienden hebben precies hetzelfde, maar sommige staan je hard uit te lachen als je zegt dat je van een sigaret 'stoned' wordt. Wie heeft dit hier ook? En niet te hard lachen als je het niet hebt, het is bekend :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet raar, enkel je nicotine kick.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had dit toen ik nog niet zoveel rookte, als ik dan een sigaretje nam werd ik altijd helemaal duizelig enzo :P gaat over naarmate je meer rookt
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het meestal als ik een tijdje zonder zit.En na die periode uw 1ste sigaretjewordt ik stoned of duizelig.

Of ook als ik licht sigaretten gewoon ben, en van 7uur tot 8.30 maar 2 sigaretjes gerookt heb en om 10uur pall mall in een vloeitje rook.Dan wordt ik ook stoned/duizelig. :stoned:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja heb ik ook hoor,
rook normaal nooit maar als ik dan een sigaret rook kan ik er wel behoorlijk duizelig/stoned van worden...
is normaal :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sinds wanneer is het fijn om duizelig te zijn? --> Sinds ik rook..

Ahja! Nu weet ik weer waarom ik niet ben doorgegaan met roken :wink:

Maareh, als je dat prettig vind, zet de wekker om 4 uur snachts, en rook dan een dikke havana sigaar over je longen! Reken maar dat jij hem hard gaat spacen! (Tenzij je veel rookt, en een OD nicotine zowat gewend bent :wink:)
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dit 's morgens, als je een uurtje ofzo waker bent.

Een kleine wake 'n' bake lol :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk is anders.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb het meestal smorgens bij men eerste sigret dat ik dan wa duizelig en licht in men hoofd word
best een fijn gevoel thouh :sunglasses:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dit ook wel eens als ik eens rook
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha typisch :) , is gewoon als je niet veel rookt of net aant beginne bent met roken ! Stop er gewoon mee , ik had dat vroeger ook maar nu niet meer na 1 jaartje roken ofzow ...Blijf gewoon van die sigaretten af :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ Wijze raad.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
heb het wel es als ik te snel rook..

en als ik stoned ben en ik rook een sigaret dan word ik nog stoneder..
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ik ook ik rook heel weinig maar soms heb ik zin om 3 sigaretten achter elkaar te roken :smoke: en dan heb ik dat ook. Wel leuke ervaringen mee vooral een x savonds echt geweldig :grin: maar ben nu gestopt :)
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boogie! zei:
heb het wel es als ik te snel rook..

en als ik stoned ben en ik rook een sigaret dan word ik nog stoneder..
Klik om te vergroten...

Als ik stoned ben heb ik heel erg zin in een sigaret hebben jullie dat ook :confused:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#17
reggae-weedjunk zei:
Boogie! zei:
heb het wel es als ik te snel rook..

en als ik stoned ben en ik rook een sigaret dan word ik nog stoneder..
Klik om te vergroten...

Als ik stoned ben heb ik heel erg zin in een sigaret hebben jullie dat ook :confused:
Klik om te vergroten...

ja, ik word dan ook altijd nog stoneder
X
XTC-DanceLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik rook al 4 jaar, en van de eerste sigaret 'smorgens word ik ook draaierig (maar nie zo als de eerste keer). is gewoon omdat er veel tijd tussen zit (ongeveer 8 uur).
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb ik alleen als ik me 1e van de dag rook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."