Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat roken we allemaal weg aan euro's met zijn alle,

Wat roken we allemaal weg aan euro's met zijn alle,

59 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meestal kost het mij vrij weinig omdat ik weed van me ouders krijg,
en/of van vriende :grin:

Maar meestal rook ik denk ik rond de 5 gram per week weg... :smoke:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#2
gister 5 gram(25 euro gehaald) en hoop dat ik hier wat langer mee doe
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
wwaazzaapp zei:
gister 5 gram(25 euro gehaald) en hoop dat ik hier wat langer mee doe
Klik om te vergroten...

Hoeveel is er al van weg?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
vandaag nog een grammetje lekkere hasj gekocht :hearteyes:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb nog ong 3 gram denk ik :flushed:
maar die hasj is gwn zoo lekker :hearteyes:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat ga ik hier niet eens neerzetten, ik blow veel te veel dat weet ik zelf ook wel, ik zou me rot schrikken als ik dat hier zou zien staan. :openmouth:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaa ik heb gister ook een grammetje wiet gehaald, echt sweety , stoppen dus helaas niet gelukt, maarja maandag ga ik gewoon niet blowen tot vrijdag;p kijken of ik dat kan volhouden,

Hele avond roke chille joo Dat is Die shit,,


It's the Good life:grin:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vandaag lekkere eige kweek wiet gerookt :grin:
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 weken?!

ehm, tog wel 5 euro per dag, en dan smoken we naturlijk nog de algemene jointjes van iedereen die je wel een jointje aanbieden, eeh, 50 euro in 2 weken?

foei.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#10
anderhalf uurtje geleden tientje gehaald, 3 jointjes van gerold , en nog 2 over waarvan ik nu een ga rollen :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook ik heb een tientje aangeschaft :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Ook ik heb een tientje aangeschaft :P
Klik om te vergroten...

:smilingimp: :angry: :smilingimp:

WAAROM?? :confused:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trouwens metaal konijn. zei je nou dat je al een maand gestopt bent??
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben is benieuwd wat we allemaal weg roken aan euro's. Van een periode van 2 weken dus vanaf:

31-10-2006 tot 09-11-2006 zet even de datum van de dag erbij en vertel wat je weg hebt gerookt aan euro's dan tel ik het bij elkaar op en ben ik benieuwd om hoeveel geld het gaat,

Smoke'sen :smoke: :smoke:

Voor mij blijft de teller hopelijk op 0 euro want wil tog wel graag bewijzen dat ik ook gewoon 2 weken kan stoppen en langer :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tabak inbegrepen?

Zo niet, dan blijft de teller voor mij hopelijk ook op €0,-.
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha nee geen tabak, dat is weer een ander onderwerpje:P ik ben daar gelukkig ook mee gestopt 8 maanden dus die kosten heb ik ook niet

maar het gaat puur om de wiet en hasj mochten er hier fanatieke hasj rokers aanwezig zijn:P hasj heeft persoonlijk mijn voorkeur niet raar smaakje vind wiet vele malen lekkerder, je word alleen wel chil high van hasj
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
MidasJ zei:
Trouwens metaal konijn. zei je nou dat je al een maand gestopt bent??
Klik om te vergroten...

Hahaha, verre van :mrgreen:

Moet uiteindelijk wel weer eens de bedoeling zijn, vandaar dat ik hoop dat de teller netjes op €0,- blijft. Dat wordt een stevige aanspraak op m'n discipline, the horror... the horror :wave: :mrgreen:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaa ik daag ook zeker de mensen uit die willen stoppen of gaan stoppen of wat dan ook, houd die teller op 0!!! maar zeg het ook eerlijk als je gesmoked hebt anders is de lol er van af
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vanzelfsprekend, play by the rules :smoke:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
is het alleen de weed/hasj die je zelf KOOPT?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."