Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat roken we allemaal weg aan euro's met zijn alle,

Wat roken we allemaal weg aan euro's met zijn alle,

59 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
gister 5 gram(25 euro gehaald) en hoop dat ik hier wat langer mee doe
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wwaazzaapp zei:
gister 5 gram(25 euro gehaald) en hoop dat ik hier wat langer mee doe
Klik om te vergroten...

Hoeveel is er al van weg?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
vandaag nog een grammetje lekkere hasj gekocht :hearteyes:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb nog ong 3 gram denk ik :flushed:
maar die hasj is gwn zoo lekker :hearteyes:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat ga ik hier niet eens neerzetten, ik blow veel te veel dat weet ik zelf ook wel, ik zou me rot schrikken als ik dat hier zou zien staan. :openmouth:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa ik heb gister ook een grammetje wiet gehaald, echt sweety , stoppen dus helaas niet gelukt, maarja maandag ga ik gewoon niet blowen tot vrijdag;p kijken of ik dat kan volhouden,

Hele avond roke chille joo Dat is Die shit,,


It's the Good life:grin:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag lekkere eige kweek wiet gerookt :grin:
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 weken?!

ehm, tog wel 5 euro per dag, en dan smoken we naturlijk nog de algemene jointjes van iedereen die je wel een jointje aanbieden, eeh, 50 euro in 2 weken?

foei.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#9
anderhalf uurtje geleden tientje gehaald, 3 jointjes van gerold , en nog 2 over waarvan ik nu een ga rollen :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook ik heb een tientje aangeschaft :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
Ook ik heb een tientje aangeschaft :P
Klik om te vergroten...

:smilingimp: :angry: :smilingimp:

WAAROM?? :confused:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarom niet :rolleyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
wwaazzaapp zei:
waarom niet :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Omdat hij gestopt was?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
48 euro aan hasj gespendeert en een halve aan een tipje vandaag.
1 grammeke ice
4 grammekes super polm
10 eurotje super afghaan
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmz, maximaal 20 euro per week, ben 15 en ook niet van plan dat te gaan vermeerderen ofzo
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
eergistere nog 10€ weed gekocht
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ga as week minder blowen, alleen nog maar in het weekend.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
MetaalKonijn zei:
Ook ik heb een tientje aangeschaft :P
Klik om te vergroten...

:smilingimp: :angry: :smilingimp:

WAAROM?? :confused:
Klik om te vergroten...

Temptaaaation :P :(
X
XTC-DanceLid
01-01-2024, 00:00
#19
10 euro per week :) waar ik dan ook van geniet :wink:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bijna al het geld dat ik wekelijks kan bemachtigen gaat op aan hash. :(
Maar het is weer bijna gedaan, ik ga weer eens stoppen. Ik was 2 jaar geleden 11 maand clean, zelfs geen nicotine, tot ik slechts nieuws kreeg te horen en het begon met een sigaret, maar na een week of twee had ik alweer mijn eerste joint vast. :cry: Eénmaal gestopt is het altijd terug mogelijk vind ik. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."