Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpen of feestdagen?

Open of feestdagen?

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
StrogLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik ben een belg van 18 jaar (hoe hard ik ook verlang een Nederlander te zijn, ik kan er niets aan doen :) ) en ik blow wekelijks.
Ik ben reeds in coffeeshop yellow moon in Roosendaal geweest en die shop beviel me erg. Ik heb besloten om woensdag nog eens een bezoekje te brengen aan de shop maar heb wel 1 vraag. Weet iemand of coffeeshops in Nederland of Roosendaal ook geopend zijn op feestdagen want ik kan nergens informatie vinden over openingsuren... :flushed:
En aangezien het woensdag het "allerheiligen" feest is in België, vroeg ik me af of dat in Nederland ook het geval is en of dat de coffeeshops dan gesloten zijn..? (weet iemand dit toevallig over coffeeshop yellowmoon? :) )

alvast bedankt!
S
StrogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damn,

ik wil echt geen 70km fietsen om dan voor een gesloten coffeeshop te staan :smilingimp:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
We hebben woensdag geen feestdag, dus ik neem aan dat ie in principe gewoon open is
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
check de site gewoon :)
Goohooohhoooogle :wave:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd, woensdag is hier geen feestdag, dus die shop zal wel open zijn
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kan me ook niet anders voorstelle dat die ope is :grin:
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#7
probeer gewoon de site van de shop te vinden. Als hij er een heeft. en zo niet vraag volgende keer wanneer ze wel en niet open zijn :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
is t nu al sinterklaas bij jullie :P
S
StrogLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha :grin:


Neej, woensdag herdenken we de gestorvenen en gaat iedereen bloemetjes op de graven van gestorven vrienden/familieleden leggen :)

Bedankt voor de antwoorden, ik zal me zeker en vast amuseren woensdag :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ironisch, in a way. :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Strog zei:
haha :grin:


Neej, woensdag herdenken we de gestorvenen en gaat iedereen bloemetjes op de graven van gestorven vrienden/familieleden leggen :)

Bedankt voor de antwoorden, ik zal me zeker en vast amuseren woensdag :stoned:
Klik om te vergroten...

Dit "vieren" ze wel in Limburg en waarschijnlijk ook wel in Brabant...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
mathijs zei:
Dit "vieren" ze wel in Limburg en waarschijnlijk ook wel in Brabant...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wij vierden het nooit, evenals mijn familie. Wij hadden daar geen feestdag. Althans niet zover ik me kan herinneren.
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet het niet, maar Checkpoint in Terneuzen, is wel open op zon- en feestdagen.
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
nooit van gehoord...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
En heb je de site al gevonden lot? Ik namelijk niet :P
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#16
allerheiligen en allerzielen zijn katholieke feestdage, en aangezien de meeste shophouders marrokaan, turk, afghaan,... kortom moslims zijn denkik nie da die dije dag vieren.

ge kunt wel meer kans hebbe da de shop sluit tijdens het offerfeest imo :tongueout:
S
StrogLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha, dat is een feit.


Ik heb al een uur gezocht op google en ik denk dat de shop geen webpage heeft. Het wordt dus gokken :mrgreen:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
En heb je de site al gevonden lot? Ik namelijk niet :P
Klik om te vergroten...


Ik ga geen moeite doen het te zoeken :P :wink:
Ik geef alleen een tip hehehe
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voortaan zelf eerst maar es zoeken, voordat je google roept :wink:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#20
Okee vader :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."