Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben een belg van 18 jaar (hoe hard ik ook verlang een Nederlander te zijn, ik kan er niets aan doen ) en ik blow wekelijks. Ik ben reeds in coffeeshop yellow moon in Roosendaal geweest en die shop beviel me erg. Ik heb besloten om woensdag nog eens een bezoekje te brengen aan de shop maar heb wel 1 vraag. Weet iemand of coffeeshops in Nederland of Roosendaal ook geopend zijn op feestdagen want ik kan nergens informatie vinden over openingsuren... En aangezien het woensdag het "allerheiligen" feest is in België, vroeg ik me af of dat in Nederland ook het geval is en of dat de coffeeshops dan gesloten zijn..? (weet iemand dit toevallig over coffeeshop yellowmoon? ) alvast bedankt!"
"Damn, ik wil echt geen 70km fietsen om dan voor een gesloten coffeeshop te staan"
"haha Neej, woensdag herdenken we de gestorvenen en gaat iedereen bloemetjes op de graven van gestorven vrienden/familieleden leggen Bedankt voor de antwoorden, ik zal me zeker en vast amuseren woensdag"
"Hahaha, dat is een feit. Ik heb al een uur gezocht op google en ik denk dat de shop geen webpage heeft. Het wordt dus gokken"