Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTransparante J's..

Transparante J's..

65 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
xtaz zei:
Normaal gezien mag je al niet smoren met de medicatie die ik neem.
Klik om te vergroten...
ja drugs is niet goed met medicatie hé..

mijn maat zijn lief had mdma geslikt toen ze op antibiotica zat :rolleyes:
was helemaal slecht
Klik om te vergroten...

Probleem is, denk ik, dat ik niet meer stoned geraak, door mijn medicatie.
Als ik terugdenk aan vroeger, toen ik geen medicatie nam, man toen was ik stoned. :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat voor medicijnen gebruikl j dan?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anti depressiva: Efexor 150mg en Abilfy 10mg beide 1x 's morgens.
Kalmeerpillen: Roche Lexotan 6mg en Lormetazepam 2mg beide 1x 's avonds.
p
pjotskyLid
01-01-2024, 00:00
#4
jah dat zijn vette blaadjes elke trek komt harder aan dan bij ene normaal blaadje :) :stoned:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#5
en heerlijk is anders, ik moet zeggen ze smaken wel maar heerlijk, neen daarvoor draai ik togh met gewone vloei :stoned:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb der al 2 pakkies doorheen gedraaid van die vloei. Vooral met hasj vind ik ze goed draaien. Voor joints met wiet vind ik ze wat minder omdat ze zo smal zijn. En met wiet moet het gewoon een dikke pampert zijn :grin:.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
qinn zei:
xtaz zei:



:smoke:
Klik om te vergroten...


Dude, Je kan egt NIET draaien :P :wave:
Klik om te vergroten...

Je hebt inderdaad gelijk! haha! maar volgens mij is dit ook veel irritanter draaien dan normale BF.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom zou dat?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het ziet er plastic achtig uit... ik weet niet hoe het er in het echt uit ziet... maar het ziet er nogal gladjes uit.

als je begrijpt wat ik bedoel!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
en metaalkonijn kan het wete eh :tongueout:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En dat is niet slechter voor je longen?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik begrijp wat je bedoelt, doch; schijn bedriegt. :P
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nice vloeitjes :sunglasses:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kan ook beter met deze vloei draaien dan met normale bigvloei. Ze zijn veel steviger ook. Je kan em dubbel klappen weer rechtbuigen en daarna nog prima oproken :grin:.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Ik heb 't aan een onderzoek onderworpen ja. :P :wink:
Klik om te vergroten...


mij trekt het totaal niet.. laat mij het gewone maar blowen



p.s licht het aan de vloeitjes ofzo dat je dr slecht van gaan taaien?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
danku konijn! weet ik wéér wat meer!

oh en paupie! ook bedankt :beer:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychoticoverdose zei:
ze roken wel heerlijk die vloeitjes
jammer dat ze zo duur zijn.
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig is alles duur. :openmouth:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#18
wil het nu toch wel eens proberen :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het eigenlijk hinderlijk draaien.(Ja, ik kan draaien, beter dan de meesten hier dus muil dicht)
Vooral als ik al stoned ben, het is zo glad en die vloeitje zijn uber slim. :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
GewoonVOL zei:
(Ja, ik kan draaien, beter dan de meesten hier dus muil dicht)
Klik om te vergroten...

That's a bold statement.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."