Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTransparante J's..

Transparante J's..

65 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry dat ik na een maand of ruim een maand nog even in dit topic post; maar ik heb deze vloe nu ook m aar eens gekocht en het bevalt me prima; het is lekker stevig enzo, alleen jammer dat je er niet mee binnenstebuiten kan draaien wat ik normaal doe.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetaalKonijn zei:
GewoonVOL zei:
(Ja, ik kan draaien, beter dan de meesten hier dus muil dicht)
Klik om te vergroten...

That's a bold statement.
Klik om te vergroten...


:openmouth:
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan wel, heeft alleen niet zoveel zin. Ik vind ze zelf niet fijn roken, ze branden een beetje langzaam, de joint voelt raar aan en ik vind het op één of andere manier toch niet lekker smaken.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En dat is niet slechter voor je longen?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb 't aan een onderzoek onderworpen ja. :P :wink:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kent iemand ze? De blaadjes?
Je zou kunnen denken dat ze slecht zouden smaken maar je proeft alleen je stuff en/of tabak.
€2.50 in de nightshop hier in my city.

M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een maat van mij heeft ze ook. Wel grappig, maar normale vloeikes prefereer ik toch :)
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#8
kheb ze gezien op azarius, kga die zeker ook wel nog s proberen
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb net m'n tweede op, tijd om de derde te rollen.
Eindelijk begin ik nog eens stoned te worden. :rolleyes:

De derde is nu al 10 minuten op, was het vergeten.. :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pas een maat mee gezien, grappig om te zien voor een keer.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb er ook al vangehoord maar zelf nog niet gezien.. net plastiek :)
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#12
papier of plastiek?
anders nog minder papier dan bij hollandaise en hoe minder papier hoe beter
persoonlijk é
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
't is gemaakt van het materiaal waarmee men ook filmrolletjes maakt, naar het schijnt. De naam even kwijt.

edit: Staat dus wel op de feuwteuw, Cellulose.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, aangezien dat natuurlijk materiaal is. Niet slechter of beter dan papier smoken me dunkt.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben aan men derde 'transparante' bezig en heb daarvoor eentje met heel dun papier gerookt..
Het papier is iets straffer denk ik, en het transparante blaadje heeft een langere duur.. :confused:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd, is wel grappige vloei, geen plakrand meer hea, nooit meer vloeitje achterstevoren vast :grin:

alleen als ik een lekker hasjjointje draai met weinig peuk, prefereer ik togh wel een normaal vloeitje binnestebuite :) want dat lukt met de doorzichtige niet :smoke: :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
xtaz zei:
Het papier is iets straffer denk ik
Klik om te vergroten...

Proeft scherper ja.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ondertussen rol ik de vijfde transparante j. :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja ik heb die ook :grin:

Het voelt wel als plastiek, en het brand als plastiek.

maar het proeft gelukig niet als plastiek, en het is het gelukig ook niet :grin:.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het was toch gewoon een soort papier?

Mij werd verteld dat deze vloedjes het bewijs is dat papier helemaal niet Wit is van origine? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."