#1
Sorry dat ik na een maand of ruim een maand nog even in dit topic post; maar ik heb deze vloe nu ook m aar eens gekocht en het bevalt me prima; het is lekker stevig enzo, alleen jammer dat je er niet mee binnenstebuiten kan draaien wat ik normaal doe.


