#1
hahaahhaahha ja zou ik ook doen vertrouwelijk zat ![:grin:]()
Snackbek zei:Kempi woont daar wel edistraat maar daar staat iedereen op de hoek van de straat .. maar adresjes in ehv ?? Tell me![]()
Dob zei:we moete nodig wiet hebbe om een keer goed stoned te worden met onze chicks, want ze moete wa losser kome om te.. jeweet![]()
en ik zou je wel een joint voor 10 willen verkopen

Psycho_Chrono zei:Ik sta daar met een hakbijl, de eerste 15 jarige die aan mij vraagt om wiet te halen mep ik met bijl op z'n kop
Ellesdee zei:Psycho_Chrono zei:Ik sta daar met een hakbijl, de eerste 15 jarige die aan mij vraagt om wiet te halen mep ik met bijl op z'n kop
geniaal



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."