Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerneuzen - checkpoint/miami

Terneuzen - checkpoint/miami

55 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#1
neen, maar ze is wel het allerbelangrijkste in men leven :hearteyes:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat zal zeker zo blijven :wink: ik kan alles aan haar vertellen en omgekeerd. zonder mekaar zijn we niets :flushed: :mrgreen:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#3
vind ik ook maarja :tongueout: anders moet je me maar eens PM'en als je goesting hebt om te chatten :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freaky high zei:
haar ouders hebben daar vrienden en we gingen daar logeren. we waren dan van plan de bus te nemen of zo naar amsterdam. naar de coffeeshops (waar ik jammergenoeg niet binnen graak :cry: )
hier een foto van ik en men dinnetje A.K.A. Tha BlowHomieZz..
:stoned:
samen in Bellewaerde
Happily Blowing together in tha Basement :stoned:
Klik om te vergroten...

Zij komt er dus echt wel binnen :)
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#5
merci merci, ben gevleid.. :P
sta eigentlijk wel nog mottig op die foto's, juist gemerkt
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
lot zei:
minn zei:
lot zei:
Freaky high zei:
leuk :grin: wat was minn aant roken? een jointje of een sigaret?
Klik om te vergroten...

toen nog een peuk :P
wahaha die was trouwens wel helemaal wappie toen ze hier was!!
maar we waren dan ook om 11 uur op de Dam met aan het blowen en rare gastjes aan het praten..
Hé Princess :wink:---> dat is dus voor minne
Klik om te vergroten...

whahaha :grin:
Dat was zooo grappig :grin:
Maar waren zulke vieze mannetjes, en wij maar blijven ontkennen dat we mariuana hadden :grin:
Jij zat dr daar nog 1 te draaien ^_^
Ja, behoorlijk wappie, maar was wel superr :)
Klik om te vergroten...

was idd geweldig :grin: zeker voor herhaling vatbaar
maar ej zij hadden geen coke of xtc dus wij geen wiet :P
zogenaamd :rolleyes:
en toen in de maccie :P dat was lache
Klik om te vergroten...

Dat was heel raar daar, ik was vet para, had t gevoel dat iedereen naar ons zat te kijken en dat iedereen met ons zat te flirten whaha :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
Freaky high zei:
leuk :grin: wat was minn aant roken? een jointje of een sigaret?
Klik om te vergroten...

toen nog een peuk :P
wahaha die was trouwens wel helemaal wappie toen ze hier was!!
maar we waren dan ook om 11 uur op de Dam met aan het blowen en rare gastjes aan het praten..
Hé Princess :wink:---> dat is dus voor minne
Klik om te vergroten...

whahaha :grin:
Dat was zooo grappig :grin:
Maar waren zulke vieze mannetjes, en wij maar blijven ontkennen dat we mariuana hadden :grin:
Jij zat dr daar nog 1 te draaien ^_^
Ja, behoorlijk wappie, maar was wel superr :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
minn zei:
lot zei:
Freaky high zei:
leuk :grin: wat was minn aant roken? een jointje of een sigaret?
Klik om te vergroten...

toen nog een peuk :P
wahaha die was trouwens wel helemaal wappie toen ze hier was!!
maar we waren dan ook om 11 uur op de Dam met aan het blowen en rare gastjes aan het praten..
Hé Princess :wink:---> dat is dus voor minne
Klik om te vergroten...

whahaha :grin:
Dat was zooo grappig :grin:
Maar waren zulke vieze mannetjes, en wij maar blijven ontkennen dat we mariuana hadden :grin:
Jij zat dr daar nog 1 te draaien ^_^
Ja, behoorlijk wappie, maar was wel superr :)
Klik om te vergroten...

was idd geweldig :grin: zeker voor herhaling vatbaar
maar ej zij hadden geen coke of xtc dus wij geen wiet :P
zogenaamd :rolleyes:
en toen in de maccie :P dat was lache
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
joah :P en toen met onze chocokoeken oew die waren goddelijk :grin:
was een super gave dag!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
lot zei:
joah :P en toen met onze chocokoeken oew die waren goddelijk :grin:
was een super gave dag!
Klik om te vergroten...

ooohjaaa :grin:
Die eenooooooorme chocoladekoekjes :grin:
Die waren echt het toppunt :P
Psies wat we toen nodig hadden, ze lagen daar ook echt op ons te wachten volgens mij :grin:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De checkpoint lijkt me wel een uber chille shop. Gister rustig het stuk in de high life erover gelezen en het staat op mijn: To go when 18 lijst.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Haze zei:
De checkpoint lijkt me wel een uber chille shop. Gister rustig het stuk in de high life erover gelezen en het staat op mijn: To go when 18 lijst.
Klik om te vergroten...
Ge moet elke shop eens doen, da's veel leuker :grin: een Coffeeshop trip door heel nederland en telkens een grammetje afhalen van hun beste wiet dat ze te bieden hebbeb, en dan op naar de volgende.

Ik Amerika hadde der ook zo ene, een man die elke cafe/bar ofzo ging bezoeken die er te vinden was in Amerika
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kom zelf uit regio Terneuzen.
Miami zuigt verschrikkelijk.. kga daar alleen maar om hasj als et echt nodig is. Wiet haal ik er niet meer omdat ze zo verschrikkelijk weinig geve.
Vroeger altijd naar ouwe checkpoint, was opzich te doen, in drukke periodes (za-avond ofzo) moest je op z'n hoogst een uur wachten.
Tegenwoordig in da nieuwe gebouw moet je 9 van de 10x 400nrs (= ca. 2 à 3uur) wachten door al die kkfranse + belge :smilingimp: nederlanders kom je er bijna niet tege.

Khaal me wiet dus ook tegewoordig gewoon bij een maat :smoke:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Secoo zei:
Kom zelf uit regio Terneuzen.
Miami zuigt verschrikkelijk.. kga daar alleen maar om hasj als et echt nodig is. Wiet haal ik er niet meer omdat ze zo verschrikkelijk weinig geve.
Vroeger altijd naar ouwe checkpoint, was opzich te doen, in drukke periodes (za-avond ofzo) moest je op z'n hoogst een uur wachten.
Tegenwoordig in da nieuwe gebouw moet je 9 van de 10x 400nrs (= ca. 2 à 3uur) wachten door al die kkfranse + belge :smilingimp: nederlanders kom je er bijna niet tege.

Khaal me wiet dus ook tegewoordig gewoon bij een maat :smoke:
Klik om te vergroten...

kkfranse?? :openmouth: kk JIJ jaa!!
lelijke aap
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
hij heeft gelijk!
ik ben ook belg, en ga regelmatig naar terneuzen checkpoint
en idd het wachten kan daar soms lang duren :(
maar nederlanders zie je daar niet veel das waar, meer allemaal belgen en franse, is ook het dichtste bij voor belgen :stoned:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zowel bij Checkpoint als Miami moeten legitimeren, maar ook weer niet altijd.

Ik snap het ook nooit. In Vlissingen moest ik het ook ALTIJD bij de Aarden, en ik ben gewoon 20... en zie er volgens mij ook niet echt jonger uit ofzo....

Misschien toch maar wat meer haar op mijn bakkes laten groeien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."