#1
Wat een heisa, een uur moeten wachten om wiet te kopen? Mooie business.

yellowmoon zei:ik was 15 jaar toen ik eerste keer in coffeshop kwam en ik was ook de enige in de vriendenkring dus moest ik steeds gaan shoppen voor anderen na 1 maand was ik bevriend met verkopers enzo en heb ik eerlijk gezegd dat ik geen 18 was ze geloofden niet dat ik 15 jaar was omdat ik veel ouder uitzag maar verkoper zei dat ik alleen moest komen shoppen als baas niet in de buurt is en ze hebben mij altijd extra wiet gegeven zelfs![]()

ben je al in checkpoint geweest minn?Freaky high zei:we willen echt wel eens in een shop zitten, lekker een jointje blowen van de nederwiet!! moet echt een zalig gevoel zijn!ben je al in checkpoint geweest minn?
hehe vind je?need^weed zei:en je hebt ook nog een kinderkoppie :P
ben veel veranderd in de laatste 2 jaar hoor, zal ff kijken of ik een vind van 2 jaar geleden "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."