Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace hem solo

Space hem solo

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook het leift een blow alleen, gewoon omdat ik super stil wordt als ik stoned ben!~dus niet gezellig voor de rest zeg maar.
in het begin had ik hier geen last van, en rookte op school een jointje of bij vrienden en kon dan ook nog wel redelijk normale gesprekken voeren.
maar ineens werd dat minder en werd ik steeds stilelr, dus vandaar dat ik het liefst alleen rook. :stoned: :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hardcor3 zei:
Een joint roke doe ik het liefst alleen.
Met andere mensen erbij heb ik maar weinig te vertellen, terwijl ik nuchter of met andere drugs het liefst met mensen omga.
Het eerste jaar dat ik wietjes rookte had ik dit nooit en werd er alleen maar druk van.

Hebben meer mensen dit? :smoke:
Klik om te vergroten...

ik deel geen joints ...
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#3
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon zorgen dat je genoeg hebt :).

In mijn groep om het dan maar zo te zeggen, draaien er gewoon een paar een joint (meestal de helft ofzo of soms ook nie magoed :P) en gewoon doorpasen. Iedereen heeft ook altijd wel een keer wiet dus wat dat betreft we steunen elkaar en zitten meestal nooit zonder ^^.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
falinter zei:
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...
let maar op daar kom je nog van terug :wave: :smoke: :P
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
falinter zei:
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...
let maar op daar kom je nog van terug :wave: :smoke: :P
Klik om te vergroten...

we hebben zeker mensen die meer betalen dan de anderen.
maar dat is wel ongeveer in evenwicht.
ik ga echt niet de persoon worden die altijd betaald.
ben mischien gek , maar niet zo erg , haha :mrgreen:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
falinter zei:
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...
let maar op daar kom je nog van terug :wave: :smoke: :P
Klik om te vergroten...

tot je veel begint te blowen en zelf moe... wtf :P.

Ten eerste bijna elk lid van onze groep blowt elke dag (vaak veel en overal).
En geld is geen probleem. Ik kan haast wel zeggen dat de hele groep bij elkaar per maand zon 5000 euro uitgeeft aan allerlei tertiare zaken (de meeste dan). Dus ja nooit een probleem :grin:.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het wel relaxed om met een groep, of een paar vrienden te blowen. Maar lekker alleen chillen achter de computer, of een filmpje kijken is toch beter vind ik :stoned:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zowel solo als met andere mensen kan chill zijn.

Verder word ik er niet durk van. Eerder loom.
h
hardcor3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Een joint roke doe ik het liefst alleen.
Met andere mensen erbij heb ik maar weinig te vertellen, terwijl ik nuchter of met andere drugs het liefst met mensen omga.
Het eerste jaar dat ik wietjes rookte had ik dit nooit en werd er alleen maar druk van.

Hebben meer mensen dit? :smoke:
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik wiet haal dan rook ik 1 joint met me vrienden en de rest rook ik later thuis op :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat verschilt, als er iemand bij me is, dan blowen ze mee en dat is wel eens fijn, gewoon samen lachen enzo. Maar als er een "feestje" hier is, mag ik steeds de joints draaien en roken zij ze op. :rolleyes: Als er volk is, en ik wil alleen blowen, kruip ik in bad, wat zalig is.
Het hangt af van mn humeur eigenlijk, ik kan van allebei genieten. En nee, ik word er niet druk van. Gewoon een beetje relaxed ofzo. :stoned:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik blow waarneer ik zin heb en wanneer het kan.
Als ik in het gezelschap ben van mn beste vrienden
deel ik met hen, zo niet dan rook ik mn eigen shit.
Ik denk dat ik het liefst blow samen met mn vriend.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik blow opzich best graag met vrienden, ik vind samen stoned lachkicks krijgen en onzin gesprekken hebben altijd gezellig, hoe absurd de sfeer dan kan worden. Wel deel ik liever niet met meer dan 3-4 mensen tegelijk, omdat er dan zo weinig overblijft, en ook het liefst alleen met mensen die ook wel eens wiet kopen en het met mij delen of mensen die bier kopen en het met me delen ofzo, dat ik er niet te veel geld-verlies op maak.
Er zijn een stuk of 4-5 mensen waar ik echt graag mee blow omdat het bijna altijd gezellig is dan.
En alleen is ook heerlijk ontspannen, lekker in je eigen sfeer op gaan.. ik vind het allemaal wel best.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Wel deel ik liever niet met meer dan 3-4 mensen tegelijk, omdat er dan zo weinig overblijft, en ook het liefst alleen met mensen die ook wel eens wiet kopen en het met mij delen of mensen die bier kopen en het met me delen ofzo, dat ik er niet te veel geld-verlies op maak.
Klik om te vergroten...

idd, dat heb ik ook, het liefst rook ik gewoon met een goeie vriend alleen, die ook wiet heeft (of iets anders)...
ik begin tegenwoordig ook steeds meer een meer het schijt te krijgen aan mensen die altijd maar meepaffen maar zelf nooit ns een joint rollen...
en alleen roken vind ik ook wel chill, zeker 's avonds met een muziekske op, n boek, en een goej glas wijn...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Blow het liefst zowiezo wel graag alleen en ik blow ook alleen wanneer ik er zin in heb. En meestal is dat gewoon savonds. In de dag blow ik gewoon niet echt graag, tenzij smorgens vroeg (wake 'n bake)

Maar in de nacht in je eigen bedje en een filmke kijken en dan een lekkere peuk waar jij gewoon rustig aan begint te lurken. Aah, da's gewoon genieten voor mij.

En bij kameraden is die peuk dan al binnen 10 minuten op waar ik mij gewoon soms aan erger, mag ik wer een nieuwe rollen of rolt iemand anders weer. Kdoe liever met 1 goeie peuk minstens een halfuur-uur over.
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik blow altijd met één of meerdere vrienden. Alhoewel ik tegenwoordig wel eens zin krijg om er zelf eentje te blowe.
Maar toch, ik vind het gezelliger met vrienden. Ik ben niet zo'n eenzaat :)
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Osi` zei:
En bij kameraden is die peuk dan al binnen 10 minuten op waar ik mij gewoon soms aan erger, mag ik wer een nieuwe rollen of rolt iemand anders weer. Kdoe liever met 1 goeie peuk minstens een halfuur-uur over.
Klik om te vergroten...

Dat herken ik echt, dat is dan wel weer een nadeel aan delen met mn vriend. Maar daarom draaien we soms ook gewoon beide onze eigen joints. Hij houd soieso meer van hash en ik van wiet.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het gezellig om met andere mensen te blowen, mits ze hun eigen rotzooi bij hebben. Het zijn altijd dezelfde die heel je joint oppaffen en zelf nooit wat hebben. Je weed op en je hebt niet eens de kans gekregen om er stoned van te worden. Dat ben ik echt beu.
Het liefste blow ik samen dat iedereen z´n eigen joint heeft. Geeft nog veel meer sfeer ook, want iedereen kan z´n eigen knetter roken en niemand ergert zich.

Ik rook ook heel graag alleen, lekker in m´n eigen wereldje. Zo veel jointjes roken als ik zelf zin heb. Vooral ´s ochtends is het een lekkere opsteker voor de dag.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lana zei:
Het liefste blow ik samen dat iedereen z´n eigen joint heeft. Geeft nog veel meer sfeer ook, want iedereen kan z´n eigen knetter roken en niemand ergert zich.
Klik om te vergroten...

Het is toch veel gezelliger om samen te blowen!
Als ik samen blow doe ik het meestal niet eens om stoned te worden... gewoon voor de gezelligheid :)
Blow wel vaak in mijn eentje ook... ook heerlijk. Maar anders wel :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."