#1
ik rook het leift een blow alleen, gewoon omdat ik super stil wordt als ik stoned ben!~dus niet gezellig voor de rest zeg maar.
in het begin had ik hier geen last van, en rookte op school een jointje of bij vrienden en kon dan ook nog wel redelijk normale gesprekken voeren.
maar ineens werd dat minder en werd ik steeds stilelr, dus vandaar dat ik het liefst alleen rook.

in het begin had ik hier geen last van, en rookte op school een jointje of bij vrienden en kon dan ook nog wel redelijk normale gesprekken voeren.
maar ineens werd dat minder en werd ik steeds stilelr, dus vandaar dat ik het liefst alleen rook.


Als er volk is, en ik wil alleen blowen, kruip ik in bad, wat zalig is.