Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace hem solo

Space hem solo

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#1
rook bijna altijd met vrienden deel niet erg veel uit alleen als iemand toevallig nix heeft. gewoon zorgen dat iedereen ze eigen pit draai of mengels met iemand draaien,,,

allleen roken is ook wel chill maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik nix te doen heb...
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
allebij wel smoken is gewoon chil of je het nou alleen doet of met mensen :P :hearteyes: :stoned:
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
allebij wel smoken is gewoon chil of je het nou alleen doet of met mensen :P :hearteyes: :stoned:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik rook het leift een blow alleen, gewoon omdat ik super stil wordt als ik stoned ben!~dus niet gezellig voor de rest zeg maar.
in het begin had ik hier geen last van, en rookte op school een jointje of bij vrienden en kon dan ook nog wel redelijk normale gesprekken voeren.
maar ineens werd dat minder en werd ik steeds stilelr, dus vandaar dat ik het liefst alleen rook. :stoned: :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hardcor3 zei:
Een joint roke doe ik het liefst alleen.
Met andere mensen erbij heb ik maar weinig te vertellen, terwijl ik nuchter of met andere drugs het liefst met mensen omga.
Het eerste jaar dat ik wietjes rookte had ik dit nooit en werd er alleen maar druk van.

Hebben meer mensen dit? :smoke:
Klik om te vergroten...

ik deel geen joints ...
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#6
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon zorgen dat je genoeg hebt :).

In mijn groep om het dan maar zo te zeggen, draaien er gewoon een paar een joint (meestal de helft ofzo of soms ook nie magoed :P) en gewoon doorpasen. Iedereen heeft ook altijd wel een keer wiet dus wat dat betreft we steunen elkaar en zitten meestal nooit zonder ^^.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
falinter zei:
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...
let maar op daar kom je nog van terug :wave: :smoke: :P
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
falinter zei:
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...
let maar op daar kom je nog van terug :wave: :smoke: :P
Klik om te vergroten...

we hebben zeker mensen die meer betalen dan de anderen.
maar dat is wel ongeveer in evenwicht.
ik ga echt niet de persoon worden die altijd betaald.
ben mischien gek , maar niet zo erg , haha :mrgreen:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
falinter zei:
een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...
let maar op daar kom je nog van terug :wave: :smoke: :P
Klik om te vergroten...

tot je veel begint te blowen en zelf moe... wtf :P.

Ten eerste bijna elk lid van onze groep blowt elke dag (vaak veel en overal).
En geld is geen probleem. Ik kan haast wel zeggen dat de hele groep bij elkaar per maand zon 5000 euro uitgeeft aan allerlei tertiare zaken (de meeste dan). Dus ja nooit een probleem :grin:.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het wel relaxed om met een groep, of een paar vrienden te blowen. Maar lekker alleen chillen achter de computer, of een filmpje kijken is toch beter vind ik :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."