#1
Zowel solo als met andere mensen kan chill zijn.
Verder word ik er niet durk van. Eerder loom.
Verder word ik er niet durk van. Eerder loom.

Als er volk is, en ik wil alleen blowen, kruip ik in bad, wat zalig is.
azgaza zei:Wel deel ik liever niet met meer dan 3-4 mensen tegelijk, omdat er dan zo weinig overblijft, en ook het liefst alleen met mensen die ook wel eens wiet kopen en het met mij delen of mensen die bier kopen en het met me delen ofzo, dat ik er niet te veel geld-verlies op maak.
Osi` zei:En bij kameraden is die peuk dan al binnen 10 minuten op waar ik mij gewoon soms aan erger, mag ik wer een nieuwe rollen of rolt iemand anders weer. Kdoe liever met 1 goeie peuk minstens een halfuur-uur over.
Lana zei:Het liefste blow ik samen dat iedereen z´n eigen joint heeft. Geeft nog veel meer sfeer ook, want iedereen kan z´n eigen knetter roken en niemand ergert zich.
matthijs zei:Lana zei:Het liefste blow ik samen dat iedereen z´n eigen joint heeft. Geeft nog veel meer sfeer ook, want iedereen kan z´n eigen knetter roken en niemand ergert zich.
Het is toch veel gezelliger om samen te blowen!
Als ik samen blow doe ik het meestal niet eens om stoned te worden... gewoon voor de gezelligheid
Blow wel vaak in mijn eentje ook... ook heerlijk. Maar anders wel![]()
hardcor3 zei:Een joint roken doe ik het liefst alleen.

yellowmoon zei:eerste tijden altijd samen daarna met 2 of 3 mensen en later alleen vaakst, de groep gaat na een tijd uitelkaar omdat dan iedereen weinig begint te voelen samen
niet iedereen heeft altijd joint bijsjaartrol zei:yellowmoon zei:eerste tijden altijd samen daarna met 2 of 3 mensen en later alleen vaakst, de groep gaat na een tijd uitelkaar omdat dan iedereen weinig begint te voelen samen
je kan dan tcoh ieder zijn eigen joint roken... dan heb je n joint voor jou alleen en je zit toch nog gezellig samen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."