Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrinder voor wiet

grinder voor wiet

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nootjes zei:
Osi` zei:
Radeon915 zei:
Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.

Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Of om het er gelijk weer overheen te mieteren?
Anders? :confused:
Klik om te vergroten...
Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.
Klik om te vergroten...


Ik heb net één gekocht. De eerste twee delen zijn dus feitelijke crushers Wanneer je dan weed insteekt en crusht, valt die dan door gaatjes die tussen de pinnen zitten als hij fijn genoeg is. Door die gaatjes komt de weed dan op een zeefje neer. Onder dat zeefje is er nog een gedeelte, nog eens een zeef. Door die zeef is er dan uiteindelijk een bakje.
Is dat tweede zeefje overbodig dan en dient die enkel en alleen maar voor de show? En hoe doe je het nu precies? Want als ik de grinder gebruik, dan ligt mijn verkruimelde weed gewoon op dat eerste zeefje. Als ik hem volledig open vijs, ligt er niets tussen de twee zeven. Ik heb nu al bijna 15 gr gecrusht en in het bakje ligt er ook nog niets. (enkel een paar stofdeeltjes dat aan de randen plakt, maar niet meer)
Hopelijk verstaat ge mijn uitleg wel een beetje :grin:
Klik om te vergroten...
Geen idee, mss ligt het aan u wiet? Je maalt ze wel fijn, maar mss zitten er gewoon geenlosse thc stukjes op uw wiet. Alsik bv maal met m'n handen, zie ik genoeg thc stofkes op m'n vingers.
Zelf gebruik ik ook geen grinder met thc zeef. Kga er wel ene kopen ooit.
Mss dat anderen met zoiets uw een beetje helpen? Normaal gezien moet daar toch iets zien na een hoeveelheid gram wiet. Denkn iet na 10 gram ofzo hoor :tongueout: Zelf toen ik het nog vrij primitief deed. Zakjes met wiet, die allemaal leegwaren, maar ge zag daar nog de thc aanplakken (geelachtig, groen) en dan met een meske schrapen, da waren toch meer dan 10 zakjes, en meestal allemaal met 3 a 4 gram ongeveer erin.
En het resultaat dat wij hadden was, 1 lekkere peuk met tabak, gewoon wiet en dan een schone lijn thc erop (zo'n snuif lijntje). Goddamn :hearteyes: :stoned:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon uw wiet es goe drogen is anders ook handig,vooral wanneer je erop duwt het heel fijn wordt
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaimie zei:
Gewoon uw wiet es goe drogen is anders ook handig,vooral wanneer je erop duwt het heel fijn wordt
Klik om te vergroten...
Idd, natte wiet wordt droog + het verkruimeld zo + droger = vaak straffer :tongueout:
Eigenlijk is onze eigen goeie zon et beste ^^ Of een lampje .. :tongueout:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou er eentje nemen met sterke piramides , geen kunststof die breken te snel af ( bij mij altans toch ) !
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen kunststof?

Hout suckt het hardst van allemaal

Acryl is ongelofelijk stevig
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hout is ook shit .

Hier heb je van die grinders van alluminium of dat soort blinkend materiaal ! Deze zijn wel in orde , breken niet zo snel af .
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een plastic grinder/crushertje, werkt perfect vind ik.
Prop er wiet in, draaien en hoppa, en mooi pak poeier.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dissonant zei:

^Zo'n bol met piramide-pennetjes? Die had ik ook en ik vond hem heel slecht.
Klik om te vergroten...



Ik had ook zo 1, maar dan in de vorm van een smiley, en ik was er best tevreden mee. Maar toen ging ie stuk. :P
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#9
deze lijkt nog het meeste op die van mij:

http://cannabiscupwinners.com/shop/images/sweetleaf_grinder.jpg

en ik vind hem prima :)
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#10
paupie zei:
deze lijkt nog het meeste op die van mij:

http://cannabiscupwinners.com/shop/images/sweetleaf_grinder.jpg

en ik vind hem prima :)
Klik om te vergroten...

Die is inderdaad niets zo slecht,ook redelijk duurzaam

Er bestaan ook ijzeren grinders die vastplakken via een magneet,het is gewoon kut dat sommige en soort zeefje hebben en zo valt er soms iets tussen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dissonant zei:

^Zo'n bol met piramide-pennetjes? Die had ik ook en ik vond hem heel slecht.
Klik om te vergroten...
Zo 1 ja, maar dan groen van binnen. Fucking vaak gebruikt, nooit iets mee gebeurd, behalve kwijtgeraakt dan. Als ik een rare bui had werd die wiet redelijk fijne poeder :þ
En die van mij was mooier, gewoon 1 streep rondom ipv.. te veel.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
vies vies knetter
Klik om te vergroten...

groot gelijk
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Radeon915 zei:
Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.
Klik om te vergroten...

dat zijn de **** grinders die je kan hebben :P to be honest :mrgreen:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Large.nl/be

Kijken super goeie hebben ze daar ...

:stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
deze zijn kut

deze moet je hebben :

en deze zijn voor het echte harde werk :smoke: :P :grin:


:wave: :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zwarte Markt in Beverwijk iig een stalletje met keuze genoeg uit diverse :grin:
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
deze moet je hebben :
Klik om te vergroten...

Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1 :grin:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waterloopleinmarkt Amsterdam tussen de 8 en 12 euro, denk ik.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tazzie zei:
Frisko zei:
deze moet je hebben :
Klik om te vergroten...

Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1 :grin:
Klik om te vergroten...

Ja precies, van metaal met een dubbel zeefje erin zodat je na een jaar ofzo allemaal extra geconcentreerd poeder eruit kan schrapen. Ja... dat wil ik ook.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Radeon915 zei:
Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.
Klik om te vergroten...
Same here. Moet er ook is af en toe met de sleutel in prutsen om de overige wiet eruit te halen, vooral in het midden. Maar de stukjes zijn wel niet zo heeel grof ^^ kleine plunsjes eerder.

Vind het juist een zeer goeie grinder. Nooit problemen mee en gebruik hem al 2 jaar :tongueout:
Maar de volgende wordt wel zo'n aluminium graaider met een thc zeefje.
Think Smart!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."