#1
Geen idee, mss ligt het aan u wiet? Je maalt ze wel fijn, maar mss zitten er gewoon geenlosse thc stukjes op uw wiet. Alsik bv maal met m'n handen, zie ik genoeg thc stofkes op m'n vingers.nootjes zei:Osi` zei:Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.Radeon915 zei:Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.
Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Of om het er gelijk weer overheen te mieteren?
Anders?![]()
Ik heb net één gekocht. De eerste twee delen zijn dus feitelijke crushers Wanneer je dan weed insteekt en crusht, valt die dan door gaatjes die tussen de pinnen zitten als hij fijn genoeg is. Door die gaatjes komt de weed dan op een zeefje neer. Onder dat zeefje is er nog een gedeelte, nog eens een zeef. Door die zeef is er dan uiteindelijk een bakje.
Is dat tweede zeefje overbodig dan en dient die enkel en alleen maar voor de show? En hoe doe je het nu precies? Want als ik de grinder gebruik, dan ligt mijn verkruimelde weed gewoon op dat eerste zeefje. Als ik hem volledig open vijs, ligt er niets tussen de twee zeven. Ik heb nu al bijna 15 gr gecrusht en in het bakje ligt er ook nog niets. (enkel een paar stofdeeltjes dat aan de randen plakt, maar niet meer)
Hopelijk verstaat ge mijn uitleg wel een beetje![]()
Zelf gebruik ik ook geen grinder met thc zeef. Kga er wel ene kopen ooit.
Mss dat anderen met zoiets uw een beetje helpen? Normaal gezien moet daar toch iets zien na een hoeveelheid gram wiet. Denkn iet na 10 gram ofzo hoor
En het resultaat dat wij hadden was, 1 lekkere peuk met tabak, gewoon wiet en dan een schone lijn thc erop (zo'n snuif lijntje). Goddamn


:P