Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"benzo> wat is het verschil tussen rohypnol en Flunitrazepam en serestas"
"grinder wie heeft ervaring met grinders ? ik wil de wiet zo fijn mogelijk maken tot Skuff eventueel wat is een goede grinder met of zonder zeef en kan je die in elke Growshop kopen? graag RE: [email protected]"
"ik ben een paar maanden geleden verbannen door de webmaster en heb gevraagd omdit weer te activeren ,ik hoop dat dit gebeurd want ik heb een paar berichten er in staan die ik nu niet kan lezen mijn naam op het forum is "john" activeer deze a.u.b. ik heb toch geen misdaad begaan alleen per ongeluk een verkeerd bericht geplaatst"
"wie heeft een eenvoudig recept voor spacecake of thee maken van wiet?"
"wat zijn goeie grinders?? en heb je ook een nopdig met een zeefje moeten de pennetjes van metaal zijn"
"Hoi mischien een tip of anders graag een reactie op het volgende: ik rook af en toe wat ± 2 keer per week en maak de "jointjes "dan met een mascotte sigaretten hulzenstopper die je voor gewone sigaretten gebruikt . Ik vind dat het goed werkt bovendien heb je meteen een filter eraan zitten en je kan ze ook nog eens ongemerkt wegmoffelen Hoe vinden de ervaren gebruikers dit , ook de andere gebruikers graag reactie , een recreatieve gebruiker ."