#1
Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.
Ze grinden allemaal net iéts te grof.Dissonant zei:![]()
^Zo'n bol met piramide-pennetjes? Die had ik ook en ik vond hem heel slecht.
paupie zei:deze lijkt nog het meeste op die van mij:
http://cannabiscupwinners.com/shop/images/sweetleaf_grinder.jpg
en ik vind hem prima![]()
Zo 1 ja, maar dan groen van binnen. Fucking vaak gebruikt, nooit iets mee gebeurd, behalve kwijtgeraakt dan. Als ik een rare bui had werd die wiet redelijk fijne poeder :þDissonant zei:![]()
^Zo'n bol met piramide-pennetjes? Die had ik ook en ik vond hem heel slecht.
Osi` zei:vies vies knetter
Radeon915 zei:Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.


Frisko zei:
Tazzie zei:Frisko zei:
Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."