Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrinder voor wiet

grinder voor wiet

34 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
deze moet je hebben :
Klik om te vergroten...

Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1 :grin:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waterloopleinmarkt Amsterdam tussen de 8 en 12 euro, denk ik.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tazzie zei:
Frisko zei:
deze moet je hebben :
Klik om te vergroten...

Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1 :grin:
Klik om te vergroten...

Ja precies, van metaal met een dubbel zeefje erin zodat je na een jaar ofzo allemaal extra geconcentreerd poeder eruit kan schrapen. Ja... dat wil ik ook.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Radeon915 zei:
Ik heb gewoon zo'n hele standaard grinder, van hout met stalen pennetjes erin zegmaar. Werkt perfect, al moet je soms wel ff met een sleutel wat peuteren om het eruit te krijgen.
Klik om te vergroten...
Same here. Moet er ook is af en toe met de sleutel in prutsen om de overige wiet eruit te halen, vooral in het midden. Maar de stukjes zijn wel niet zo heeel grof ^^ kleine plunsjes eerder.

Vind het juist een zeer goeie grinder. Nooit problemen mee en gebruik hem al 2 jaar :tongueout:
Maar de volgende wordt wel zo'n aluminium graaider met een thc zeefje.
Think Smart!
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Osi` zei:
Maar de volgende wordt wel zo'n aluminium graaider met een thc zeefje.
Think Smart!
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.

Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Of om het er gelijk weer overheen te mieteren?
Anders? :confused:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Radeon915 zei:
Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.

Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Of om het er gelijk weer overheen te mieteren?
Anders? :confused:
Klik om te vergroten...
Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.
B
Braindamage1989Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb altijd al een futurola grinder gehad, zijn altijd nog beter als die houten dingen. En ik heb hem ook al een jaar of 3 en hij is nog steeds niet kapot:)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
en deze zijn voor het echte harde werk :smoke: :P :grin:


:wave:

toch zijn deze de beste :wave: :P :P
kunt ge de boomstammen van u plant ook oproken :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
:beer: :beer: :beer: Bwbwhahaha.

:mrgreen: :mrgreen:

:smoke: True Belgische rednecks zeggen, "opdat er niets verloren gaat!"
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
:beer: :beer: :beer: Bwbwhahaha.

:mrgreen: :mrgreen:

:smoke: True Belgische rednecks zeggen, "opdat er niets verloren gaat!"
Klik om te vergroten...
hell yeah dude!!!
metaalkonijn snapt mij gewoon volledig :wave: :P

nah eigenlijk ben ik redelijk keiskeurig welke wiet ik rook :P
soms beland de helft van de zak in de asbak :mrgreen: :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
:P :P

Maar jij bent dan ook een gozah die in z'n bouwvak nog liever gaat arbeiten. :smoke: :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
:P :P

Maar jij bent dan ook een gozah die in z'n bouwvak nog liever gaat arbeiten. :smoke: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ook alleen ma omda ik soms zot word van de zin in drugs...
ben heel fel geminderd al zeg ik het zelf :mrgreen: :)
n
nootjesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Osi` zei:
Radeon915 zei:
Misschien een domme vraag, maar wat heeft dat hele zeefje nou voor nut? ik zag er ook een liggen maar ik zag er het nut niet van in.

Misschien om het op te sparen en er dan een thc gruis joint mee te draaien? (oftwel dan zit er minder in je normale joint..)
Of om het er gelijk weer overheen te mieteren?
Anders? :confused:
Klik om te vergroten...
Normaal als je maait, blijft er ook wat THC in uw malerke liggen, meestal ziet ge da niet. Een zeef vangt al dat THC gewoon weer op, waardoor je na 10 zakjes ofzo bevoorbeeld een bakje vol zou hebben. Waardoor je dat op uw joint kunt leggen (met wiet of zonder wiet) en ge wordt daar gewoon vies vies knetter van.
Klik om te vergroten...


Ik heb net één gekocht. De eerste twee delen zijn dus feitelijke crushers Wanneer je dan weed insteekt en crusht, valt die dan door gaatjes die tussen de pinnen zitten als hij fijn genoeg is. Door die gaatjes komt de weed dan op een zeefje neer. Onder dat zeefje is er nog een gedeelte, nog eens een zeef. Door die zeef is er dan uiteindelijk een bakje.
Is dat tweede zeefje overbodig dan en dient die enkel en alleen maar voor de show? En hoe doe je het nu precies? Want als ik de grinder gebruik, dan ligt mijn verkruimelde weed gewoon op dat eerste zeefje. Als ik hem volledig open vijs, ligt er niets tussen de twee zeven. Ik heb nu al bijna 15 gr gecrusht en in het bakje ligt er ook nog niets. (enkel een paar stofdeeltjes dat aan de randen plakt, maar niet meer)
Hopelijk verstaat ge mijn uitleg wel een beetje :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik had een elektrische grinder. die werkte wel goed zeg. kwam er als poeder uit. alleen ze gaan snel kapot. tenminste bij mij dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."