Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvervuilde/"versneden" wiet

vervuilde/"versneden" wiet

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was laatst nog in het nieuws inderdaad.
Wat ook wel kan is dat de coffeeshop houder wat extra THC kristallen op de buitenkant spuit om het er betere uit te laten zien. Misschien proef je die...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#2
gemalen tl buizen is toch wel mijn favoriet; dan gaat er tenminste een lichtje op :wink:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey allemaal,

Ik volg al even het forum, ik heb ook even gezocht, maar ik vind niets over dit onderwerp.

Het is me al een keer of 3 overkomen met wiet te kopen, en ik vraag me af of iemand al hetzelfde heeft meegemaakt. Aan de wiet zelf is niks te zien, ruikt normaal,hij ziet er zelfs heel goed uit, maar van zodra je 'm begint te roken, merk je dat er iets mis is met de smaak, veel zwaarder in je keel en een "stofsmaakje". Heel kenmerkend is ook dat als je er een takje ofzo van proeft, dat je erna precies zand tussen je kiezen hebt zitten. Hij is dus vervuild met iets om m zwaarder te maken, maar met wat? Gewoon heel fijn zand, stof, glasvezel? Mijn vrienden beginnen dit ook vaker tegen te komen. Waar gaat het naartoe als ze zelfs wiet beginnen te versnijden =/

Heeft iemand meer info?
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifdoos zei:
Hey allemaal,

Ik volg al even het forum, ik heb ook even gezocht, maar ik vind niets over dit onderwerp.

Het is me al een keer of 3 overkomen met wiet te kopen, en ik vraag me af of iemand al hetzelfde heeft meegemaakt. Aan de wiet zelf is niks te zien, ruikt normaal,hij ziet er zelfs heel goed uit, maar van zodra je 'm begint te roken, merk je dat er iets mis is met de smaak, veel zwaarder in je keel en een "stofsmaakje". Heel kenmerkend is ook dat als je er een takje ofzo van proeft, dat je erna precies zand tussen je kiezen hebt zitten. Hij is dus vervuild met iets om m zwaarder te maken, maar met wat? Gewoon heel fijn zand, stof, glasvezel? Mijn vrienden beginnen dit ook vaker tegen te komen. Waar gaat het naartoe als ze zelfs wiet beginnen te versnijden =/

Heeft iemand meer info?
Klik om te vergroten...

Zand en suiker kom je soms wel al eens tegen

Bij zand zult ge de korrels meestal aan uw handen zien plakken en het smaakt ook anders

Suiker kun ge proeven door eens aan uw wiet te likken,teven zal uw wiet precies veel meer plakken aan uw handen wanneer deze warm hebben(door wrijving dus)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
vraagje; ik heb hier nog een zakje met de helft knipafval in, valt dit te roken in een joint? of is dat vrij nutteloos
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuifdoos zei:
Hey allemaal,

Ik volg al even het forum, ik heb ook even gezocht, maar ik vind niets over dit onderwerp.
Klik om te vergroten...

Dan heb je niet goed gezocht..
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja het zijn zo allemaal stukjes wietblaadjes met af en toe nog een klein brokje wiet, en wat takjes

dat zat een keer onder heel goeie wiet, beetje afgeript :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hm, ik heb er nog niet mee te maken gehad.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb al zon hekel aan blaadjes en takjes in mn wiet, en dan zou je alleen maar blaadjes en takjes gaan roken :openmouth:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enkel als ge nu aant stressen zijt omdat ge geen wiet hebt, zou ik het rollen. Bladafval is beter dan niets, dus dat helpt uw cravings wel een beetje te minderen.

Maar stoned ga je er niet van worden.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben niet aant craven (ok toch wel een beetje:tongueout: )

maar als ik er niet stoned van ga worden laat ik het maar zo :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Long long time agoooooo deden ze ook wel haarlak op de wiet, voor de glinster ofzo
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er is ook wiet met lood gevonden. Dat was inderdaad in het nieuws. Mensen moesten opgenomen worden met ademhalingsproblemen.

Dat zijn de risico's van een gedoogbeleid.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
bedankt voor de antwoorden. 'k vind het echt triest dat ze op deze manier wiet liggen te verkloten. Ik zou willen weten wat ik rook. zand? glas? ok, wiet roken is niet heel gezond, maar zand of glas erbij... Ik wil geen instant longkanker krijgen. het smaakt alleszins echt niet gezond.

misschien moet ik maar eens zelf beginnen kweken...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
je krijgt geen longkanker door het zand he.
volgens mij kan het zelfs niet zoveel kwaad

edit:
het is idd wel rot ja
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zelfkweek is ook niet altijd zo lekker hoor
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit is volgens mij gewoon een vervolg op het topic " de joint die ermee ophield " .....
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Midway zei:
vraagje; ik heb hier nog een zakje met de helft knipafval in, valt dit te roken in een joint? of is dat vrij nutteloos
Klik om te vergroten...

maak er n spacecake of wietpannekoeke of wietthee mee... dan is t toch nog nuttig :)


Heb nu momenteel ook vieze zandwiet.
Kan eigenlijk niet dat zand door t te roken glas worden??? want dan is da toch echt wel gevaarlçijke wiet imo
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb gehoord dat er wel eens haarlak overheen gespoten wordt om het dan zwaarder te maken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
die link gaat over een vervanger voor de wiet ...

een thc spray ipv van wiet zoals hasjolie ipv van wiet

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."