Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietlucht in me kamer

Wietlucht in me kamer

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik leg het gewoon tegenwoordig in een plastiek bakje met allemaal prul (dus het zakje gewoon en tipjes en blaadjes)

Ligt hier goed vrij open. Dus m'n kamer mag zovaak stinken en meurten naar de wiet.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
In een ballon/condoom kan ook helpen
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon niet "thuis" bewaren. Haal gwn 5,- of 10,- euro..wanneer je zin hebt om te roken. En dan rook je dat heelemaal op voordat je naar huis gaat. :P Of laat een goede vriend(in) het voor je bij houden, de gene met wie je vaak blowt ofzo...(en waarvan de ouders er uiteraad geen moeite mee hebben, anders heb je weer het zelfde probleem...)

:beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://happyholland-online.nl/headshop/ ... 0producten

:mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
leuk, ga als me loon gestort is direkt wat sjoppe :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
bah seg wat een wietverkrachting lees ik hier allemaal! mijn maag draait er gewoon van om!!! in een condoom uhu lekker zeg rubberwiet...

als je nu slim bent hou je het in je zakje en doe je er aluminiumfolie rond, een flink stuk, dan goed dichtknijpen overal en dan zou je niks meer mogen ruiken. en anders idd tupperware ofzo, maar let op dat plastic ook geur opneemt en dus uiteindelijk geen geur meer tegenhoudt.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat het in een laag beton storten :rolleyes:
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het in me pakje peuke en zit nu op school en je ruikt het ook :rolleyes:
w
w.wolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb net even wat wiet gehaald in de stad, Silver Dreams ofzo was het.. ik heb het in een bakje, in een kluis, in een kast gedaan... maar guess what, me hele kamer meurt naar die ongein.. hoe krijg ik dat weg? ik denk dat me ouders het niet heel leuk vinden...
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik stop al mijn drugs in hun respectievelijke zakjes in een grotere zipbag. Deze gaat met wat rookgerei netjes in een afsluitbare doos onderin een la. Mocht het alsnog ruiken, zorg dan voor een stash op zolder (als je die hebt, uiteraard).
Raam open zetten is de beste remedie tegen wietlucht... Als je wierook hebt kun je dat aansteken om de wietlucht te overstemmen.

Succes :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom in een bakje? Waarom niet gewoon in het zakje zelf?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
The-Ultimate-Dje zei:
deo ?
Klik om te vergroten...

hehe valt niet op dan :)


hou het gewoon in het zakje, en stop het in je schuif dan ruik je het niet
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
deo ?
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik stop men zakken wiet altijd in een doos vol met lege dvd hoesjes 1 dvd hoesje open hup wiet ering de doos in en zoek jij maar eens uit welke van de ongeveer 100 dvd hoesjes mijn wiet in zit :grin: en je ruikt er nix van die dvd hoesjes ruiken naar nieuw plastic en dah meurt pas :P
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb het gewoon in het zakje in een bakje liggen. En ik ruik er helemaal niks van.... of ik moet eraan gewend zijn en het niet eens meer ruiken..... :P
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik snap ook niet dat heel je kamer ernaar kan ruiken als je het niet zelf in je kamer rookt. Lijkt me vreemd. Anyway, ik heb zo een klein kluisje, daar bewaar ik het.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zorg dat een lijk je gezelschap houd op je kamer, hoef je je niet meer druk te maken om wietlucht
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben nou wel benieuwd of je ouders het hebben gemerkt... :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon zo veel mogelijk barrieres er rond, dus zakje, nog een zakje, doos, schuif ofzo en dan ruik je da nie meer
B
BoksbalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doerak zei:
Ik ben nou wel benieuwd of je ouders het hebben gemerkt... :)
Klik om te vergroten...

ik leg em op men bureau :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."