#1
Ik leg het gewoon tegenwoordig in een plastiek bakje met allemaal prul (dus het zakje gewoon en tipjes en blaadjes)
Ligt hier goed vrij open. Dus m'n kamer mag zovaak stinken en meurten naar de wiet.
Ligt hier goed vrij open. Dus m'n kamer mag zovaak stinken en meurten naar de wiet.



