#1
Stoppen, doorgaan is alleen maar uitstelgedrag.
En tsjah, de 'afkickverschijnselen' verschillen heel erg per persoon. Ik merk alleen dat ik gewoon niet slaap, laten we zeggen nóg minder dan wanneer ik wel blow (heb een vrij serieus slaapprobleem..). En dus overdag wat moe ben, maarja, dat trekt met een weekje ofzo al wel bij. Ik heb in ieder geval nog echt last gehad zodat ik niet kon leren of iets in die richting, ik werd juist met de dag wat scherper en minder duf. Als de moeheid een beetje verdreven was.
En tsjah, de 'afkickverschijnselen' verschillen heel erg per persoon. Ik merk alleen dat ik gewoon niet slaap, laten we zeggen nóg minder dan wanneer ik wel blow (heb een vrij serieus slaapprobleem..). En dus overdag wat moe ben, maarja, dat trekt met een weekje ofzo al wel bij. Ik heb in ieder geval nog echt last gehad zodat ik niet kon leren of iets in die richting, ik werd juist met de dag wat scherper en minder duf. Als de moeheid een beetje verdreven was.
van een slapeloze blower =(