Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnadelen stoppen met blowen

nadelen stoppen met blowen

43 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker, ben wel benieuwt wat je allemaal veranderd zult zien aan jezelf, ik stond zelf best wel versteld van mezelf eigenlijk :mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mwah, ik ben toen gestopt met blowen voor 5 weken, en na 2 weken ben ik ook nog eens gestopt met roken (waar ik trouwens nog steeds mee gestopt ben).

Ik moet zeggen dat ik die eerste 2 weken van niet blowen weinig verandering merkte
Wel iets meer ondernemend, maarja ik deed meestal alles wat ik nog moest doen VOORdat ik ging blowen, zodat je daarna tenminste relaxed kon gaan zitten blowen :wink:

Toen ik daarna ook stopte met roken ging er pas echt een wereld voor me open, Na tijdje begon ik echt verschil te merken, bijvoorbeeld met het traplopen, geen koud zweet meer bovenaan de trap en slappe benen enz.
Lichamelijk voelde ik me al snel veel en veel beter.

Mijn conclusie was in ieder geval: stoppen met blowen is voor mij niet nodig, gewoon een beetje in de hand houden.
Maar roken ben ik gewoon helemaal klaar mee.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Jaja, van een maand, naar 2 weken, en van 2 weken, naar 5 dagen, toe maar weer. :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...

Haha nee; morgen is het al weer 5 dagen en ik twijfel tussen de 28ste weer beginnen omdat dat de verjaardag van een goede vriendin is en er de dag daarop ook deen feestje is. ALs ik dan begin ga ik alleen dat weekend blowen en stop ikd aarna dus opnieuw; of wacht ik met daarna weer blowen tot de vakantie.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als 't je allemaal netjes afgaat vind ik 't best. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."