#1
Maken dat je juist niet aan de wiet heb gekomen voor controle, want die THC-deeltjes plakken aan je vingers en honden ruiken dat!
Deranged zei:Mijn oplossing was altijd niet blowen tijdens vakantie, maar ik vermoed dat je daar niks aan hebt.
G3ck0 zei:Deranged zei:Mijn oplossing was altijd niet blowen tijdens vakantie, maar ik vermoed dat je daar niks aan hebt.
Ja heb dat ook wel is gedaan, met me parents nog op vakantie,, maar tis heerlijk om ergens in de bergen bij de zee met 30 graden zon 2 heerlijke chickies erbij biertje en dan te chillen met een jointje in je zwembroek!
das echt een aanrader :P
komt goed DAMN wa heb ik zin in vakantie

das zeker pak da toch meeG3ck0 zei:Ja dat lijkt me ook wel ja , in elk land word evenveel gesmoked ongeveer.
-Alleen nederlandse kwaliteit is beter dat wist je denk ik zelf ook wel:P??
-En het is veel duurder
-En op vakantie heb ik geen zin om moeite te doen om wiet te zoeken:P


Die grenshokken zijn alleen al een jaar of 6? leeg.BombSki zei:nou ehm als je op jongeeren-vakantie gaat met de bus, die worden er nog wel uitgepikt bij de grens hoor! vergis je daar niet in, als er een bus vol jongeren uit nederland bij de grens aankomt dan is dat prioriteit #1![]()
slipperman zei:Die grenshokken zijn alleen al een jaar of 6? leeg.BombSki zei:nou ehm als je op jongeeren-vakantie gaat met de bus, die worden er nog wel uitgepikt bij de grens hoor! vergis je daar niet in, als er een bus vol jongeren uit nederland bij de grens aankomt dan is dat prioriteit #1![]()
meestal wel ja. maar er zijn nog zeker wel controles hoor. een neef van me had het vorig jaar nog (hij had wel bij maar niet gevonden). en dat was trouwens op de be-nl of be-fr grens (weet niet meer)slipperman zei:Die grenshokken zijn alleen al een jaar of 6? leeg.BombSki zei:nou ehm als je op jongeeren-vakantie gaat met de bus, die worden er nog wel uitgepikt bij de grens hoor! vergis je daar niet in, als er een bus vol jongeren uit nederland bij de grens aankomt dan is dat prioriteit #1![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."