Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oi oi 'Tis bijna zomervakantie dus iedereen vliegt naar het buiteland toe Had een vraag: Nemen jullie dan wiet en of hasj mee? Ik ga zelf naar Zuid-Frankrijk, en had 2 jaar geleden ( in de auto) 6 gram meegenomen. Was natuurlijk super rlaxst maar bij de grens was het echt zweten :P. mja eenmaal daar aangekomen was het natuurlijk super rlaxst Ik wil dat dit jaar ook weer doen, wil dan rond de 3 gram wiet meenemen en 1/2 gram hasj. Ga dan via de bus en of trein. Stel dat ze het zien, weet iemand dan wat er gebeurt? Krijg je dan een boete, of een nachtje cel ? Ik vraag me af of honden het kunnen ruiken als je 5 gram wiet/hasj bijhebt als je het luchtdicht zakje over zakje enzo onder in je rugtas wegstopt.. NJa hoop wat te horen ! Als het alleen een boete is risceer ik het wel , want er is niks lekkerds dan blowen op vakantie ! Greets"
"Niet mild ? Zal dat een forse geld boete worden? En als ze zien dat het maar 5 gram is zullen ze dan ook niet snappen dat ik niet ga dealen daar ofzo:P Kan nergens vinden op internet wat je kan verwachte als je word betrapt met wiet op zak onder de 5 gram."
"http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2305 Deze topic gaat over hasj pillen mdma wiet enzo mee tenemen in een vliegtuig! veel mensen zeggen dat et wel kan en best vaak doen. Is het dan nei veiliger om met de bus te gaan? En tuurlijk maken ze wel onderscheid tussen soft drugs en harddrugs lijkt me! In frankrijk word waarschijnlijk netzoveel geblowed als in nederland."
"Mac... zei: een vriend van me zit nou vast in Japan wegens smokkel en komt voorlopig ook nog niet vrij. Tja als je het risico wilt nemen, ik zou het iig niet durven. Klik om te vergroten... Japan is ook wel een klote land, lijkt me om daar aangehouden te worden met drugs opzak Wat had je vriend dan bij als ik vrage mag? en hoeveel.."
"Mjah 5 gram wiet helemaal onderin je rugzak echt zakje over zakje en nog 10 luchtdichtje zakjes overelkaar ruikt dan toch geen hond:P? en dan nog , weet niemand wat de procedure is als je word betrapt met 5 gram wiet ?"
"Ok thanks for the response ! Denk dat ik ook wel wat mee neem. Je zij dat ze je vader hadden aangehouden, wat en hoeveel had hij bij? Kreeg hij toen een boete (hoeveel als je dat nog weet:P) of een cel straf ? Je zegt ook dat het niks uit maakt of je 4-5-6 gram bij hebt, die paar grammen maakt ook niks uit denk ik ja. Maar ik denk toch ook weer als je boven de 15 gram ofzo bij hebt dat ze kunnen denken, en er ook vanuit kunnen gaan dat je wil gaan dealen. Dat lijkt me helemaal kut:P Wiet ruikt sterker voor mensen dan hasj, maar met honden maakt dat toch niks uit? Ja waar ik het ga stoppen.. denk dat ik in een zijvakje van me tent een gaatje maak, het daar in stop. En tuurlijk met zilverfolie, luchtdichte zakjes eromheen. Daarna een boterham zakje volspuiten met deo die erom heen doen en niemand die het ziet of ruikt lijkt me! Maar ben vooral benieuwd wat ergebeurt als ze er achter komen..."
"Ja dat lijkt me ook wel ja , in elk land word evenveel gesmoked ongeveer. -Alleen nederlandse kwaliteit is beter dat wist je denk ik zelf ook wel:P?? -En het is veel duurder -En op vakantie heb ik geen zin om moeite te doen om wiet te zoeken:P"
"Deranged zei: Mijn oplossing was altijd niet blowen tijdens vakantie, maar ik vermoed dat je daar niks aan hebt. Klik om te vergroten... Ja heb dat ook wel is gedaan, met me parents nog op vakantie,, maar tis heerlijk om ergens in de bergen bij de zee met 30 graden zon 2 heerlijke chickies erbij biertje en dan te chillen met een jointje in je zwembroek! das echt een aanrader :P"
"Hehe komt goed DAMN wa heb ik zin in vakantie"
"Frankrijk Frankrijk kent geen gedoogbeleid. Het grote verschil tussen Frankrijk en Nederland is dat er in Frankrijk wettelijk geen verschil wordt gemaakt tussen softdrugs en harddrugs! Ze worden in het Franse wetboek (Code Pénal) dan ook genoemd onder één naam stupéfiants. In principe moeten dus even zware straffen worden uitgedeeld op het gebied van softdrugs als harddrugs. Verder wordt het importeren, exporteren, transporteren, verkopen of zelfs het iemand overhandigen van drugs veel zwaarder aangepakt dan het eigen gebruik. Als je betrapt wordt bij het importeren, exporteren, transporteren, verkopen of overhandigen van drugs kun je sowieso twee keer 24 uur plus één keer 48 uur op het politiebureau moeten verblijven. Als je drugs voor eigen gebruik bij je hebt, kan je sowieso twee keer 24 uur op het politiebureau vastgezet worden. Wanneer er sprake is van bezit van drugs die je zelf wilt gaan gebruiken zal er, als je therapeutische hulp accepteert, geen vervolging plaatsvinden. In alle andere gevallen kan er wel gevangenisstraf volgen, waarbij je dus even lang zou moeten zitten voor softdrugs als voor harddrugs. Dat klinkt dus echt ff heel wat minder !!"