Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned of High

Stoned of High

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon lekker schteundt toch
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben 2 weken geleden gestopt met roken, dus tabak moet ik niet meer :tongueout:

maar ik vond (en vind nog steeds) het altijd al chiller om puur te roken en lekker high te worden ipv super slap stoned (wat ook wel iets heeft hoor, daar niet van) :tongueout:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
De laatste tijd rook ik alleen nog maar uit een pijpje omdat ik dan een actieve high krijg. Ik blijf dan niet meer uren op de bank zitten en wil naar de snackbar maar ben juist actiever, zie alles scherper, vind alles nog mooier en leuker dan als ik stoned ben. Ik vroeg me af waar jullie voorkeur naar uit gaat. :)

k heb gelezen dat je sloom word van het blowen uit een joint omdat tabak een geestvernauwend middel is wat het geestverruimende cannabis tegenwerkt. Eerst dacht ik altijd dat dit overdreven en niet waar was maar er is echt een wereld voor me opengegaan. :mrgreen: :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met tabak erbij wordt ik ook vrolijk en wil ik vanalles gaan doen.
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met de waterpijp lukt het me ook prima om flink stoned te raken met hash of , en dat nog liever , wiet :hearteyes:

[edit] ff over de poll , ik ben meestal liever high dan knetterstoned tho.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben het helemaal met je eens :) puur is beter
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb soms de indruk dat als ik uit een puurpijpje rook, dat ik er niets van voel
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naakt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
meestal liever high vna hasj, maar tmoet dan wel heel goede zijn anders ben ik liever stoned van weed
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afwisseling van spijs doet smoken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar is de optie 'even leuk'? Ik vind het allebei namelijk wel leuk, ook om eerst een tijd puur te roken en dan ineens een joint met wat shag erin, dan valt het van heel high naar heel stoned.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Overdag high

's avonds stoned
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Midway zei:
ik heb soms de indruk dat als ik uit een puurpijpje rook, dat ik er niets van voel
Klik om te vergroten...

Lang inhaleren, dan even afwachten :wink: het duurt soms even voordat het erin klapt
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
high als een aap
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Stonedheid =)
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#16
liever 1 kleine puur en daarna nog een paar jointjes met tabak
dan ben ik iets minder sloom en bij een pure proef je ook de wiet veel beter natuurlijk :)
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dissonant zei:
Overdag high

's avonds stoned
Klik om te vergroten...
i agree
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
ligt echt puur aan mijn mood :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het allebei even leuk. Ligt gewoon aan mijn stemming en mijn omgeving etc.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#20
MetaalKonijn zei:
Afwisseling van spijs doet smoken.
Klik om te vergroten...

²

De ene keer stoned als slaapwelletje,de andere wanneer je dan gedronken hebt een puren :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."