Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJointje draaien

Jointje draaien

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GumbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft iemand weleens een ''diamond joint'' gedraaid?
of een Tulp of windmill?

Een tulp heb ik weleens gedraaid is wel leuk voor een keer kijk eens op deze website http://jointjedraaien.nl daar staan nog een paar masterpieces :smoke:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speciale joints kan wel leuk zijn, als je te veel weed hebt. Maar dat heb je niet...

Dus rol gewoon.
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bluntje heel af en toe, maar meestal gwne jointjes
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rook af en toe wel eens een bluntje. Gewoon voor de smaak. Verder draai ik gewoon... als ik uberhaubt al draai :beer:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon een lekker jointje is mijn favoriet :stoned:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon normaal maar kan zelf nier draaien :( :( :(

dus als ik haal haal ik voorgedraaides ik weet is nie so goed maar
moet tog wat he
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#7
tulip, secret agent, blunt
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt er niet meer aanvinken in de poll dus de poll lijkt me vrij nutteloos.

Verder wel eens een secret agent en een blunt gedraaid
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speciale jointen zijn voor pubers

Je zit alleen maar meer papier op te roken en te sukkelen

Kijk maar naar die megajoint op de cannabis cup. Pure verkwisting.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Binnenstebuiten en bluntjes zijn dus echt niet voor pubers hè :beer:

Edit zei:
Ja oké.. ze kunnen ze wel roken maar een echte niet puberale smoker vind dat ook lekker :P
Klik om te vergroten...
G
GumbaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
Rook af en toe wel eens een bluntje. Gewoon voor de smaak. Verder draai ik gewoon... als ik uberhaubt al draai :beer:
Klik om te vergroten...

Een bluntje is ook lekker op zijn tijd, :sunglasses:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Altijd gewoon jointjes/reefers.

Wel een paar keer blutjes gerookt, leuk spulo, maar je moet echt een leuk smaakje, anders heeft het nauwelijks meerwaarde.
Helaas: ik weet niet meer welk smaakje ik zo leuk vond.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb trouwens ook een keer een zeer grote joint gerookt (met ongeveer 25 gram erin) maar behalve dat het leuk is voor het oog heb je er niet zoveel aan want het suckt voor geen ene meter.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
Binnenstebuiten en bluntjes zijn dus echt niet voor pubers hè :beer:

Edit zei:
Ja oké.. ze kunnen ze wel roken maar een echte niet puberale smoker vind dat ook lekker :P
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik heb het niet over binnenstebuiten. Ik draai standaard binnenstebuiten.

En van die flavoured bluntjes zijn aboluut voor pubers. Ze werden speciaal ontworpen voor die leeftijdsgroep, heel de marketingstrategie is erop afgestemd.

Ik rook ze ook af en toe, maar ze blijven voor pubers.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Binnenstebuiten draaien doe ik altijd als ik blauwe vloei heb; dus gewoon brede vloeitjes. Ik draai zo dun dat ik het afgescheurde gedeelte ook weer als vloeitje gebruik. Met goude of zilvere vloei hangt er het vanaf of ik binnen of buiten ben of ik binnenstebuiten draai of niet, binnen meestal wel en buiten meestal niet, ik heb wel eens gehad dat ik bij het afscheuren de joint opengescheurde (niet vaak; maar zeker een keer of 3-4 in de volle twee jaar) en als dat buiten gebeurd flikkert de inhoud eruit.. zonde!!


Verder.. speciale joints.. nouja ik weet hoe een tulp moet, maar ik heb er nooit zin in. En een L-etje met 5 verlengstukjes, dat is me ook eens gelukt.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een normaal jointje vink best zat
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Secret Agent in een heel erg grijs verleden ook wel een paar keer gedraait. :P

Tulp een paar keer gerookt, en dat was toen wel grappig, is toch wel een asociale hoop wiet die je verbrand :mrgreen:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#18
secret agent op gala van school haha :tongueout: iedereen kijken van wie rookt hier wiet ???
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
blunt en tulp heb ik wel gedraaid wel es leuk voor de verandering
maar een gewone joint is best zat.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Een normale joint is goed genoeg, al is een bluntje soms wel eens lekker en een andere variant is ook wel eens leuk om in elkaar te knutselen..

Wat ook wel leuk is: de 30cm of zelfs halve meter joint :mrgreen: alleen het laatste stuk smaakt vaak extreem goor.
edit: en het draait voor geen meter natuurlijk :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."