#1
mijn doel? stoned worden en niks minder... wat een gekul zeg

Bengt zei:Speciale joints kan wel leuk zijn, als je te veel weed hebt. Maar dat heb je niet...
Dus rol gewoon.
eckies zei:En als ik ze nou allemaal eens gedraaid ehb? kan niet voor allemaal stemmen
meh
m'n eerste joint nam 2 pogingen in beslag dus ook 2 vloeitjes, en de joint die ik net heb gedraaid lukte in 1x
...ik ben zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit 
Maar dan wel in een tent!MetaalKonijn zei:Secret Agent in een heel erg grijs verleden ook wel een paar keer gedraait. :P
Tulp een paar keer gerookt, en dat was toen wel grappig, is toch wel een asociale hoop wiet die je verbrand![]()

Idd, ma zolang daar m'n wiet niet in zit en ik eens mee mag trekken, waarom niet hé? Maar met m'n wiet alleen hou ik het op gewone jointjes of nen goeien blunt. Meer heb ik nie nodig om goe knetter te zijn!Dissonant zei:Speciale jointen zijn voor pubers
Je zit alleen maar meer papier op te roken en te sukkelen
Kijk maar naar die megajoint op de cannabis cup. Pure verkwisting.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."