Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJointje draaien

Jointje draaien

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn doel? stoned worden en niks minder... wat een gekul zeg
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Secret agent is koning

Niemand heeft door dat je aan het blowen bent, en soms vraagt er iemand: "waarom ruikt het hier zo naar wiet?"
:grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een tulp is niet te roken :kots:

Secret Agents zijn wel grappig, alleen zo snel op :(

Normale joint, yay.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bengt zei:
Speciale joints kan wel leuk zijn, als je te veel weed hebt. Maar dat heb je niet...

Dus rol gewoon.
Klik om te vergroten...


teveel weed >>> impossible :stoned: :wink:
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#5
En als ik ze nou allemaal eens gedraaid ehb? kan niet voor allemaal stemmen

meh
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#6
hetzelfde hier dus
G
GumbaLid
01-01-2024, 00:00
#7
eckies zei:
En als ik ze nou allemaal eens gedraaid ehb? kan niet voor allemaal stemmen

meh
Klik om te vergroten...

hmm ik kan de poll niet meer wijzigen, maarja bedankt voor de reacties :sunglasses:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb maar gestemd normale joint is voor mij goed genoeg want ik kan sinds vandaag (zo'n 3 uur geleden) draaien :grin: :grin: :stoned: m'n eerste joint nam 2 pogingen in beslag dus ook 2 vloeitjes, en de joint die ik net heb gedraaid lukte in 1x :smoke: ...ik ben zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit :hearteyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
een gewone joint is voor mij al moeilijk genoeg om te draaien :flushed:
dus laat die speciaale dingetjes er maar af :) al moet ik eerlijk toegeven dat het me vandaag wel goed gelukt is :stoned:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
tulp, blunts en joints :P tulp is opzich wel relaxed maar verneuk je best veel wiet mee, net als met een gravity bong enzo.
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind het allemaal wel leuk om een keer geprobeerd te hebben, et valt ook best mee hoe moeilijk het is als je een beetje draaiervaring heb. Maar vind het eik gewoon een beetje nutteloos. Rol gewoon lekker je jointje binneste buiten en geniet ervan. Wil je meer draai er nog een. Ik hoef geen joints die halverwege alweer helemaal verteerd zijn.

Maja blij dat ik gestopt ben (precies 30 dagen nu *trots*)
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Secret Agent in een heel erg grijs verleden ook wel een paar keer gedraait. :P

Tulp een paar keer gerookt, en dat was toen wel grappig, is toch wel een asociale hoop wiet die je verbrand :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Maar dan wel in een tent! :mrgreen:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dissonant zei:
Speciale jointen zijn voor pubers

Je zit alleen maar meer papier op te roken en te sukkelen

Kijk maar naar die megajoint op de cannabis cup. Pure verkwisting.
Klik om te vergroten...
Idd, ma zolang daar m'n wiet niet in zit en ik eens mee mag trekken, waarom niet hé? Maar met m'n wiet alleen hou ik het op gewone jointjes of nen goeien blunt. Meer heb ik nie nodig om goe knetter te zijn!

Of nen bong é
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb het ook niet zo op die speciale joints. eventueel een blunt voor de smaak of een L`tje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."