#1
Hmm tijdje gestopt, sinds dit weekend weer bezig.. en dan zo'n ... 2-4 per dag, altijd 's avonds.


. Hij heeft nog ongeveer een 65 gram dus zo lang zal het niet meer duren vooraleer hij op is en dan zal het blowen heel wat minder worden want iedee dag 2 a 3 joints met wiet uit de shop dat kost wel wat geld en dat heb ik er niet meer voor over omdat het niet meer zo fijn is als vroeger.Purple haze zei:Idd, elke dag blowen is niet leuk. Het gaat vervelen. Als je het niet te vaak doet (dus elke week 1 keer) dan blijft het leuk.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."