Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoner-Stories

Stoner-Stories

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lewenborg88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij waren een dag voor de zomervakantie van school in de laatste pauze een joint aan het roken, toen er plotseling een leraar voor onze neus stond.
Zegt die heel droog ''Laat mij ook even lurken na de vakantie heb ik toch pensioen. En hij rookte gezellig mee hahahaha.


2e:

Op een avond gingen een kameraad en ik blowen, we waren allebei verschrikkelijk knetter... A fijn uiteindelijk weet ik me huis weer te vinden en hij ging met de bus naar huis, dus ik was in me kamer aan het nagenieten totdat de telefoon gaat, en dat gesprek zal ik nooit meer vergeten:

P: Ja man de bus die rijdt gewoon niet meer dus he

Ik: Das wel klote ja

P: Ja nogal

Ik: Nou spreek je laters...

P: Is goed man laters...

Dat was echt zo'n droog gesprek. :grin:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehehe, chille leraren heb jij lewenborg... Bij ons vertelde een leraar iets over een hond. Dr was een keer zo'n kerel ofzow, die had vet veel gezopen, en vervolgens drie blokken hasj opgebikt... Die gast is genadeloos over zn nek gegaan, volgens die leraar lag de halve bstoep onder. Anyways, toen kwam de hond in het spel. Die hond heeft al die kots van die gast van de stoep staan lebberen, en lag de volgende ochtend relaxed als nooit tevoren op de bank. Sinds ik dat verhaal gehoord heb, staat dat dier bij ons op school bekend als "Lassie de Hasjhond"... god, wat hebben we toen gelachen...
Het is trouwens wel zo dat wiet of hasj altijd een nogal vage invloed heeft op telefoongesprekken... Altijd als ik stoned ben, en ik bel met een maat van mij die ook stoned is, vallen er altijd lange stiltes waarin we proberen iets uit te brengen. Het is niet zo dat we dat dan niet kunnen ofzo. Het is ook niet zio dat we niet weten wat te zeggen. Die stiltes zijn er gewoon, niemand weet waarom, maar lam is het wel:P.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lord Herbal zei:
Het is trouwens wel zo dat wiet of hasj altijd een nogal vage invloed heeft op telefoongesprekken... Altijd als ik stoned ben, en ik bel met een maat van mij die ook stoned is, vallen er altijd lange stiltes waarin we proberen iets uit te brengen. Het is niet zo dat we dat dan niet kunnen ofzo. Het is ook niet zio dat we niet weten wat te zeggen. Die stiltes zijn er gewoon, niemand weet waarom, maar lam is het wel:P.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook al gehad, meestal volgt dan een lachkick aan beide zijden van de lijn :grin:
L
LeolaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ging een keertje op fietsvakantie met een vriendin van mij.. We hadden aardig wat gerookt en gingen daarna op terasjesjacht. Op het laatste terasje stond een bordje met: fijne kerstmis. Het was midden in de zomer dus wij hadden echt zoiets van wtf. Toen de ober kwam vroeg ik meteen waarom er nou fijne kerstmis stond. Bleek er fijne kermis te staan, (was kermis daar). De rest van de avond heeft die gast voor kerstman gespeeld, hij kwam kaarsjes brengen en gaf ons als kerstcadeau een gratis wijntje.
Hoe we thuis zijn gekomen: we raakte verdwaald, mijn vriendin lag kotsend langs de weg en ik stond te liften om de weg te vragen, terwijl de camping misschien net een straat verder was..
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
脡茅n van mijn mooiste stoner momenten was toch wel op de eerste dag dat ik lachgas deed..

Wij zaten lekker buiten, een jointje te fixen op een keihard afgelegen pleintje om een uur of 11 s'avonds.. Hier en daar een ballonnetje, gewoon chill.. Na een half uur ofzo, zet ik wat hardcore op, en zeg: het zou echt fucking chill zijn om nu op een feest te zijn(kwam ineens in me op). Dus wij luisteren wat muziek, komen er ineens minstens 50 atletiekers, die in een cirkel om ons heen gaan staan "hakken", Wat achteraf uiteraard knieheffen bleek te zijn.. Ik heb nog nooit z贸 hard gelachen.
i
iRationalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lord Herbal zei:
Ik heb al vaak van mensen de meest idiote verhalen gehoord
Klik om te vergroten...

Ik heb zo'n vriend, alleen maar stoner verhalen. Serieus, van fixende ovens bij de slager tot obsceen hoge scores in computer spelletjes. Maar wel grappig :grin:.

Mijn eerste keer paddo's (met inferno33 en twee andere vrienden) dat was echt een belachelijk verhaal. Eerst de hele avond op zoek naar de sleutels van het huis waar we zouden chillen, dan uiteindelijk maar in een soort opslagruimte (ijskoud daar) zitten we daar in de paddo-trip komen de wouten binnen omdat het leek alsof we het pand hadden gekraakt. Ben me nog nooit zo hard de tiefus geschrokken.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb al vaak van mensen de meest idiote verhalen gehoord van "toen we aan het smoken waren" kheb er zelf ook een paar natuurlijk, hiier zet ik er wel ff een neer...

Wij gingen afgelopen zomervakantie met het hele gezin naar Belgie. Mijn stiefzussen, stiefbroertjes, me zusje me ma en haar vriend, met 8 man naar de ardennen. Maar, dan het probleem: Een week zonder wiet. Het is niet zo dat ik niet zonder kan, maar met altijd beter:P Aangezien mijn stiefbroertje (15jr, ik toen net 17) ook blowt, dacht ik, laat ik wat meenemen... Na een rit van vier uur in een snikhete auto, met 3gram wiet, en 3gram hasj in mn handbagage, waren we er eindelijk. Die avond direct een dikke gefixt onder een nabijgelegen brug, en zo ging het de hele week door... althans, de eerste drie dagen.

De derde avond, zat ik weer te fixen onder de brug, toen er ineens een kerel met een hond boven ons liep, en dat beest begon te grommen als een gek... tevens zag ik dat mijnheer aan het rond schijnen was met een zaklamp, op een abnormale manier.... Ik dacht, gewoon een gek, maar hij was de brug nog niet over, of hij kwam alweer terug. Ik heb die hele joint, die nog niet dicht was, in mn broekzak gekieperd en stond klaar om te rennen, maar de achterlijke kerel liep gwoon door. Ik mn broekzak leeggekieperd op een nieuw vloeitje, en in het strakduister het werk afgemaakt. Chill gesmoked, en ik gooide net het restant weg, toen er van de andere kant van de brug twee auto's erg langzaam kwamen aanrijden, waar ook gekken in zaten te spelen met zaklampen. Ik rook onraad(die wouten stinken een uur in de wind :P ) en ze stopten recht boven ons. Ik hoorde het kraken van een opengaande autodeur, en ik en mn broertje zetten het op een lopen. Het felle geluid van een claxon schalde door de nacht over de camping. Toen ik, in volle sprint, achteruitkeek zag ik duidelijk de zwaailichten op het dak van de auto's. Uiteindelijk zijn we veilig bij de tent gekomen, en vielen we onder de drugs en onder de adrenaline in slaap...

Nu vraag ik jullie om een leuk/spannend/genant of wat dan ook verhaal te vertellen van toen je onder de drugs was...
Ik ben benieuwd :grin: :grin: :grin:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een paar jaar geleden op vakantie in frankrijk met de auto.
Een plak van 200 gram hasj in het luchtfilter van de auto ge-duct-taped :) (i know...stupid!)

We stonden op een camping met best wel nette mensen allemaal, en vlakbij een meertje, dus savonds naar het water, wat hout bij elkaar gesprokkeld en lekker zuipen en jointjes roken!

Na de 2e avond was het al behoorlijk gezellig geworden met veel franse jongens en meiden om het kampvuur en wij natuurlijk hier en daar wat van onze hasj verkopen... op een gegeven moment was 1 van die franse jongens zo stoned dat hij met z'n lompe harses dwars door het vuur heen liep!

Na dag 3 ofzo lagen we net lekker te slapen in onze tent toen we naast de tent wat gerommel hoorde, er werdt aan het tentdoek getrokken en een paar franse stemmen riepen "Hasjish?, Hasjiish?"

Stonden er gewoon 5 of 6 van die franse jongens die allemaal hasj wilden kopen gewoon midden op een franse camping hasjish naast onze tent te bleren!

Vriend van me heeft ze toen midden in de nacht over de hele camping achterna gezeten met de luchtpomp van het luchtbed :grin:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lord Herbal zei:
Ik dacht, gewoon een gek,

toen er van de andere kant van de brug twee auto's erg langzaam kwamen aanrijden, waar ook gekken in zaten te spelen met zaklampen
Klik om te vergroten...

Precies wel veel gekken in belgi毛, achja, het is het zuiden. Het verbaast me wel dat je werkende politiemensen gezien hebt aan de andere kant van de taalgrens =P
Wat me dan weer niet verbaast, is dat ze de claxon gebruiken voor het wegjagen van eventuele wetovertreders. Achtervolgen is teveel moeite =)
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok ik heb nog wel best een zalig verhaal voor dit onderwerp :)
Komt ie:

Iedereen kent het wel, die zalige namiddag na het laatste examen: Lekker veel zuipen en paffen! We waren met zo een 4 man afgezakt naar het jeugduis in ons dorpje. het was nu zo een 4 脿 5 uur in de namiddag en aangezien we gedaan hadden om 11 uur waren we dus al lekker ver weg :wink:

Na een paar pinten achterover geslagen te hebben besloten we allemaal een jointje te rollen en die achter het jeugdhuis te gaan oproken. Zo gezegd zo gedaan stonden we daar dus met 4 man, elk een dikke joint en allemaal al zwaar aangeslagen.

We stonden daar zo'n 5 minuten te lachen en te smoken komt er ineens een flik om de hoek, en dan nog wel zo een zeiker op de fiets! Natuurlijk iedereen direct stress want we stonden daar nog met 4 aangestoken joints nog niet in de helft en iedereen had aanzienlijke hoeveelheden op zak. Als ik er je nu bijvertel dat we allemaal minderjarig waren en in dit allemaal in Belgi毛 plaatsvond, kan je wel bedenken dat wa behoorlijk veel schrik hadden!

aangezien die flik al veel te dichtbij was voor ze allemaal te doven en te versteken dachten we dat we zowieso gepakt waren. Uit automatisme verstopten we de joints een beetje achter onze handen om ze toch zolang mogelijk uit het zicht te houden.

seconden later staat de flik in ons kringetje erbij. Ik voelde mn hartslag kloppen in elk deel van mn lichaam. Iedereen keek naar elkaar en je kon zo merken dat we allemaal hetzelfde dachten: FUCK!

Opeens zegt die flik doodleuk: Van wie is die fiets? en hij wees naar een totaal kapotte fiets die achter ons lag en daar waarschijnlijk gedumpt was. We zeiden dat de fiets van niemand was. Hij schreef iets op een papiertje, hing het aan de fiets en stapte op zn fiets :)

Ten slotte zei hij nog: "Nog veel plezier met jullie vrije middag jongens, en steek die joints nu maar terug aan." en hij fietste weg.

Hierna hebben we elkaar 10 minuten met open mond blijven aanstaren. Uiteindelijk verdergesmoked en ng lekker weggeweest tt snachts.

Begripvolle flikken: Een zeldzaam ras maar toch nog niet uitgestorven :grin:
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuifdoos zei:
Lord Herbal zei:
Ik dacht, gewoon een gek,

toen er van de andere kant van de brug twee auto's erg langzaam kwamen aanrijden, waar ook gekken in zaten te spelen met zaklampen
Klik om te vergroten...

Precies wel veel gekken in belgi毛, achja, het is het zuiden. Het verbaast me wel dat je werkende politiemensen gezien hebt aan de andere kant van de taalgrens =P
Wat me dan weer niet verbaast, is dat ze de claxon gebruiken voor het wegjagen van eventuele wetovertreders. Achtervolgen is teveel moeite =)
Klik om te vergroten...

Hoezo kortzichtigheid?

Leuke verhalen hier :)
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Komeetman zei:
Snuifdoos zei:
Lord Herbal zei:
Ik dacht, gewoon een gek,

toen er van de andere kant van de brug twee auto's erg langzaam kwamen aanrijden, waar ook gekken in zaten te spelen met zaklampen
Klik om te vergroten...

Precies wel veel gekken in belgi毛, achja, het is het zuiden. Het verbaast me wel dat je werkende politiemensen gezien hebt aan de andere kant van de taalgrens =P
Wat me dan weer niet verbaast, is dat ze de claxon gebruiken voor het wegjagen van eventuele wetovertreders. Achtervolgen is teveel moeite =)
Klik om te vergroten...

Hoezo kortzichtigheid?

Leuke verhalen hier :)
Klik om te vergroten...

kortzichtig? ik? nee, valt wel mee... Maar dan nog, als er klachten komen dat er 贸nder een brug licht is (waarschijlijk heeft iemand daarom gebeld ofzow) dan is het heel nuttig om 贸ver die brug te gaan lopen en dan vervolgens met je zaklamp zo'n twintig meter aan beide kanten n谩谩st de brug te schijnen... dus gewoon een gek idd... maar wel een met ppolitiepenning 茅n opgefokte rottweiler (of wat voor pissed off rothond dan ook, het was in elk geval n铆茅t lassie de hasjhond :P)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha jah dat ken ik dat je weg wilt rennen als je ergens smoked en er komen ineens mensen aan :P vooral in buitenland haha :stoned:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
kotssmurf zei:
Ten slotte zei hij nog: "Nog veel plezier met jullie vrije middag jongens, en steek die joints nu maar terug aan." en hij fietste weg.

Hierna hebben we elkaar 10 minuten met open mond blijven aanstaren. Uiteindelijk verdergesmoked en ng lekker weggeweest tt snachts.

Begripvolle flikken: Een zeldzaam ras maar toch nog niet uitgestorven :grin:
Klik om te vergroten...

Kijk, da's nou een goeie flik :grin:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Aan de andere kant, stel:

Je bent agent, je ziet 5 kerels ver van de wereld, weg zullen ze niet renne, wat inhoud, je zult ze ook n贸贸it fatsoenlijk meekrijgen, en wilt ze al helemaal niet in je bureau. De kans dat ze hun naam fatsoenlijk (kunnen) opgeven voor een bon zit er ook niet in. Wat doe je?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZI09 zei:
Aan de andere kant, stel:

Je bent agent, je ziet 5 kerels ver van de wereld, weg zullen ze niet renne, wat inhoud, je zult ze ook n贸贸it fatsoenlijk meekrijgen, en wilt ze al helemaal niet in je bureau. De kans dat ze hun naam fatsoenlijk (kunnen) opgeven voor een bon zit er ook niet in. Wat doe je?
Klik om te vergroten...

en hij had ook niet genoeg plaats op zijn fiets om ze allemaal mee te nemen naar het bureau :tongueout: :mrgreen:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
chill zomerdag langs de ijssel zitten met een pa vrienden jointjes roken en biertje drinken dikke slappe lach ware we aan het fantaseren dat osama bin laden er met een rubber bootje aan kwam en dat we hem kaal schoren dat het suger lee hooper bleekt te zijn heb nog nooit zo gelachen in me blow cariere
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had mijn verhaal gister maar in het medendelingen topic geplaatst in het onzin subforum, en nu vandaag kom ik er achter dat er iemand een topic voor dit soort dingen heeft gemaakt
Ik post 'm hier ook nog maar ff want hier komt het wat beter tot zijn recht

Ik zat laatst bij een vriend, een paar joints te roken. :stoned: Na een tijdje waren we dus flink knetter wappie, toen er ineens iemand opbelde.

-nummer onbekend-

Die vriend van mij neemt dus op en hoort aan de andere kant:

*knetter*...*ruis.. ''The silent force is trying to retake... *ruis*...*knetter*
:confused:
echt met zo'n spooky stem.

Wat hebben we daar een lol mee gehad :P hoe verzint iemand om ons op te bellen terwijl we knetter stoned zijn en zo iets te zeggen :mrgreen:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuifdoos zei:
Precies wel veel gekken in belgi毛, achja, het is het zuiden. Het verbaast me wel dat je werkende politiemensen gezien hebt aan de andere kant van de taalgrens =P
Wat me dan weer niet verbaast, is dat ze de claxon gebruiken voor het wegjagen van eventuele wetovertreders. Achtervolgen is teveel moeite =)
Klik om te vergroten...

Wat heb jij tegen de walen, gast?
Zulke uitspraken zouden hier niet geduld mogen worden...
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lord Herbal zei:
kortzichtig? ik?
Klik om te vergroten...

Ik had het tegen Snuifdoos hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."