Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoner-Stories

Stoner-Stories

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Lewenborg88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij waren een dag voor de zomervakantie van school in de laatste pauze een joint aan het roken, toen er plotseling een leraar voor onze neus stond.
Zegt die heel droog ''Laat mij ook even lurken na de vakantie heb ik toch pensioen. En hij rookte gezellig mee hahahaha.


2e:

Op een avond gingen een kameraad en ik blowen, we waren allebei verschrikkelijk knetter... A fijn uiteindelijk weet ik me huis weer te vinden en hij ging met de bus naar huis, dus ik was in me kamer aan het nagenieten totdat de telefoon gaat, en dat gesprek zal ik nooit meer vergeten:

P: Ja man de bus die rijdt gewoon niet meer dus he

Ik: Das wel klote ja

P: Ja nogal

Ik: Nou spreek je laters...

P: Is goed man laters...

Dat was echt zo'n droog gesprek. :grin:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehehe, chille leraren heb jij lewenborg... Bij ons vertelde een leraar iets over een hond. Dr was een keer zo'n kerel ofzow, die had vet veel gezopen, en vervolgens drie blokken hasj opgebikt... Die gast is genadeloos over zn nek gegaan, volgens die leraar lag de halve bstoep onder. Anyways, toen kwam de hond in het spel. Die hond heeft al die kots van die gast van de stoep staan lebberen, en lag de volgende ochtend relaxed als nooit tevoren op de bank. Sinds ik dat verhaal gehoord heb, staat dat dier bij ons op school bekend als "Lassie de Hasjhond"... god, wat hebben we toen gelachen...
Het is trouwens wel zo dat wiet of hasj altijd een nogal vage invloed heeft op telefoongesprekken... Altijd als ik stoned ben, en ik bel met een maat van mij die ook stoned is, vallen er altijd lange stiltes waarin we proberen iets uit te brengen. Het is niet zo dat we dat dan niet kunnen ofzo. Het is ook niet zio dat we niet weten wat te zeggen. Die stiltes zijn er gewoon, niemand weet waarom, maar lam is het wel:P.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lord Herbal zei:
Het is trouwens wel zo dat wiet of hasj altijd een nogal vage invloed heeft op telefoongesprekken... Altijd als ik stoned ben, en ik bel met een maat van mij die ook stoned is, vallen er altijd lange stiltes waarin we proberen iets uit te brengen. Het is niet zo dat we dat dan niet kunnen ofzo. Het is ook niet zio dat we niet weten wat te zeggen. Die stiltes zijn er gewoon, niemand weet waarom, maar lam is het wel:P.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook al gehad, meestal volgt dan een lachkick aan beide zijden van de lijn :grin:
L
LeolaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ging een keertje op fietsvakantie met een vriendin van mij.. We hadden aardig wat gerookt en gingen daarna op terasjesjacht. Op het laatste terasje stond een bordje met: fijne kerstmis. Het was midden in de zomer dus wij hadden echt zoiets van wtf. Toen de ober kwam vroeg ik meteen waarom er nou fijne kerstmis stond. Bleek er fijne kermis te staan, (was kermis daar). De rest van de avond heeft die gast voor kerstman gespeeld, hij kwam kaarsjes brengen en gaf ons als kerstcadeau een gratis wijntje.
Hoe we thuis zijn gekomen: we raakte verdwaald, mijn vriendin lag kotsend langs de weg en ik stond te liften om de weg te vragen, terwijl de camping misschien net een straat verder was..
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Één van mijn mooiste stoner momenten was toch wel op de eerste dag dat ik lachgas deed..

Wij zaten lekker buiten, een jointje te fixen op een keihard afgelegen pleintje om een uur of 11 s'avonds.. Hier en daar een ballonnetje, gewoon chill.. Na een half uur ofzo, zet ik wat hardcore op, en zeg: het zou echt fucking chill zijn om nu op een feest te zijn(kwam ineens in me op). Dus wij luisteren wat muziek, komen er ineens minstens 50 atletiekers, die in een cirkel om ons heen gaan staan "hakken", Wat achteraf uiteraard knieheffen bleek te zijn.. Ik heb nog nooit zó hard gelachen.
i
iRationalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lord Herbal zei:
Ik heb al vaak van mensen de meest idiote verhalen gehoord
Klik om te vergroten...

Ik heb zo'n vriend, alleen maar stoner verhalen. Serieus, van fixende ovens bij de slager tot obsceen hoge scores in computer spelletjes. Maar wel grappig :grin:.

Mijn eerste keer paddo's (met inferno33 en twee andere vrienden) dat was echt een belachelijk verhaal. Eerst de hele avond op zoek naar de sleutels van het huis waar we zouden chillen, dan uiteindelijk maar in een soort opslagruimte (ijskoud daar) zitten we daar in de paddo-trip komen de wouten binnen omdat het leek alsof we het pand hadden gekraakt. Ben me nog nooit zo hard de tiefus geschrokken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."