Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswanneer heb je goeie wiet?

wanneer heb je goeie wiet?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook al een tijdje en vroeg me af waarom er op de wiet van de shop zo weinig thc ligt en als ik op straat koopt lijkt het wel een kilo kan dit omdat het hydro is? ik heb zeker dat het echte thc is!!!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien vreemd, maar als ik goeie weet smoor voel ik altijd dat ik mijn tanden harder opeen klem. (ik weet het, klinkt vreemd, maar dat is een van de eerste dingen die ik merk)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij goeie wiet ruik ik altijd een "zachtere" geur, meestal als de toppen kleven, en je de witte kristalletjes ziet zitten, heb je goed spul.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik goede wiet rook wordt ik stoneder, en vaak op een prettigere manier. Verder niet echt kenmerken. Ik hou van hele droge wiet, dus als het heel verpoederbaar is vind ik het al snel beter.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij is de smaak ook heel belangrijk.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Goeie wiet is voor mij als het echt echt zoet smaak dak er bijna zot van wordt. HAZE FTW!
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is goede weed als je er lekker achteruit van gaat lopen :stoned: Maar ook de geur is belangerijk, hoe sterker de geur, hoe meer THC. Witte kristallen zegt niet alles omdat ze er tegenwoordig een hoop rommel door doen, oa ook vermalen glas. Dan lijkt het dat er meer THC in zit.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wanneer de wiet meer invloed heeft op je gevoel dan je testosteron, veronderstel ik dat jou wiet goed is!
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#10
De geur als je het zakje juist geopend hebt zegt al veel.
i
iRationalLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
Bij goeie wiet ruik ik altijd een "zachtere" geur, meestal als de toppen kleven, en je de witte kristalletjes ziet zitten, heb je goed spul.
Klik om te vergroten...

Ik heb altijd het idee gehad dat de geur van de wiet ligt aan de soort. Jack Herrer ruikt bijvoorbeeld zacht&kruidig terwijl Shiva scherper ruikt (de wiet komt van Freak in Utrecht).
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bengt zei:
De geur als je het zakje juist geopend hebt zegt al veel.
Klik om te vergroten...
Zegt niet veelvan het effect hoor, eerder de soort en hoe de wiet gekweekt en gedroogd is, heb al wiet gehad die echt een mossige geur had maar waar je wel lekker high van werd. Maar meestal riekt goeie wiet ook goed.

Voor mij moet een goed wietje, dikke niet te droge ( ook niet te nat natuurlijk maar niet dat je erop drukt en dat het uit mekaar valt ) goed riekkende toppen hebben, een zoete haze smaak, en een 2 uur lange crystalheldere high. Jammer dat je deze soortjes niet veel op straat tegenkomt hier in Belgie, meestal kortbloeiers zoals ww en consoorten.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
je kan volgens mij niet echt op voorhand weten welke de beste weed is, dus ook niet aan de geur en al zeker niet aan de prijs in de coffeshop want ik heb weed van 14 euro gerookt die ik minder goed vond dan die 8 euro..
verder heb ik de toppen graag droog zodat ze makkelijk grinden en ze een mildere weerslag hebben op de keel
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Osi` zei:
Goeie wiet is voor mij als het echt echt zoet smaak dak er bijna zot van wordt. HAZE FTW!
Klik om te vergroten...

Haze!!! :hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
stom vraag eigenlijk


wanneer heb je goeie wiet???
als je der stoned van word duh :mrgreen: :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je hebt goeie wiet als je er stoned van word ja... De 1 vind dit goed aan wiet de ander vind weer iets anders goed aan wiet smaken verschillen :wink:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je flink van het padje bent
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterkste wiet:
Uit 1 vd nederlandse coffeeshops metingen (kon het niet zo snel terug vinden, maar er stond een lijst van de sterkste wietjes..als ik me niet vergis was het:
1: Power plant
2: K2
3: White widow
4: Jack herrer
Daarnaast is de sterkste hasj (tot wel X500% sterker dan andere hasj, Nederhasj (word zelden verkocht)

Goede qualiteit:
-De geur.
In wiet zit chlorofiel. Dit word in 3 weken omgezet in suikers. Als dit volledig is omgezet heb je een lekker vol zoet ruikend wietje.
Wiet kan echter al binnen een dag of 3 worden gedroogd. de wiet smaakt en ruikt dan vooral heel scherp.
Ruikt niet naar poep?..mooi..anders zou de plant zijn overbemest..al maakt dit voor de potentie niet zoveel uit.
-De structuur.
Zijn Alle haartjes bruin of wit?.. zo niet is er te snel geoogst, dit betekend minder thc. Is het een wit wietje?..zit er kristal op?..moet wel.
Niet te nat? (van natte wiet word je ziekkig en het is minder zuinig)..
Hoofdtoppen vd plant hebben de meeste thc..koop dus een zo groot mogelijk zakje met het liefst 1 grote top.

dawast wel zo denk ik..
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inderdaad, gewoon 1 grote top kopen, die zijn altijd mooi :)
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#20
raizeredge zei:
als je flink van het padje bent
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."