#1
ik rook al een tijdje en vroeg me af waarom er op de wiet van de shop zo weinig thc ligt en als ik op straat koopt lijkt het wel een kilo kan dit omdat het hydro is? ik heb zeker dat het echte thc is!!!!
Maar ook de geur is belangerijk, hoe sterker de geur, hoe meer THC. Witte kristallen zegt niet alles omdat ze er tegenwoordig een hoop rommel door doen, oa ook vermalen glas. Dan lijkt het dat er meer THC in zit.loadrunner zei:Bij goeie wiet ruik ik altijd een "zachtere" geur, meestal als de toppen kleven, en je de witte kristalletjes ziet zitten, heb je goed spul.
Zegt niet veelvan het effect hoor, eerder de soort en hoe de wiet gekweekt en gedroogd is, heb al wiet gehad die echt een mossige geur had maar waar je wel lekker high van werd. Maar meestal riekt goeie wiet ook goed.Bengt zei:De geur als je het zakje juist geopend hebt zegt al veel.
Osi` zei:Goeie wiet is voor mij als het echt echt zoet smaak dak er bijna zot van wordt. HAZE FTW!

raizeredge zei:als je flink van het padje bent
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."