Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJointjes vervoeren op de piste

Jointjes vervoeren op de piste

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
stop een zakje wiet, een klein pijpje en een aansteker in je jas...
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is niets beter dan een orgineel joint hulsje.. :wink:
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet iemand een handige en liefst ook goedkope manier om een voorgerolde joint veilig in te vervoeren?
Op de piste in de sneeuw een joint rollen zie ik niet echt zitten. En ik ga regelmatig op mijn gezicht, dus het zou een beetje stevig moeten zijn. Dank u zeer! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer een gewone cone dik in te tapen, of stop een cone in een ijzeren cilindertje wat je ook weer aftaped. Iets in die trend. Enjoy :beer:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#5
koop zo'n klein plastic drankflesje met een dop :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die breken nog wel eens als je er een beetje kracht op zet, niet echt ideaal als je naar een piste gaat dus :wink:
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
En daar raak ik ook moeilijk aan vanuit Belgie... andere alternatieven? Een ijzeren cilinder ga ik ook nergens vinden vermoed ik. Alleszins bedankt.
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: beste smiley ooit! :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je wilt het wel zo moeilijk mogelijk hè.. Stop het in zo'n metalen sigarettendoosje ofzo
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In Belgie verkopen ze die buisjes ook in veel nachtwinkels hoor en als je omgeving antwerpen bent kan je altijd langs de shanti bazaar!
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#10
veel sigaren steken in een huls, koop er zo een paar
meestal krijg je er wel 2 in 1 huls
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ooit, bij een schoolbezoek aan de fabriek van coca-cola, een onopgeblazen PET-fles gekregen. Ideaal voor jointjes in te steken. Is zon twaalf centimeter lang en 2.5cm diameter. Het plastic is nog superdik (ahja, want ze is nog niet opgeblazen) én je kan er gewoon een dop van een colafles opdraaien. Superhandig.
Mijn raad is dus: ga op bedrijfsbezoek bij Coca-Cola!
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vince_ zei:
En daar raak ik ook moeilijk aan vanuit Belgie... andere alternatieven? Een ijzeren cilinder ga ik ook nergens vinden vermoed ik. Alleszins bedankt.
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: beste smiley ooit! :wave:
Klik om te vergroten...

ik gebruik een niquitin doosje daar geraken iets van een 7-tal joints in
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#13
rollen en in een plastik zakje doen?
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Niemand komt op het idee om gewoon on the scene te draaien? Of in de wc van een restaurantje ofzo..
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat suckt echt
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#16
U gaat naar u meest naarbij zijnde Doe-Het-Zelf zaak , u koopte daar ene stuksken PVC buis , u koopt nog een rolletje Tape .

Dan doete u dé joint in de langs eenzijde afgeplakte stuksken pvc buis . U plakken het dicht . Fropiciat met u joint houder die u tevens kunt gebruiken in een lawine op de zoektocht naar lucht !


:stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Je wilt het wel zo moeilijk mogelijk hè.. Stop het in zo'n metalen sigarettendoosje ofzo
Klik om te vergroten...

LOL .... lekker moeilijk doen is soms ook makkelijk.

Wat dacht je van deze: Oproken iop de skilift !!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vind het sowieso lomp om te blowen tijdens het boarden/skien, mensen hebben niet helemaal door hoe gevaarlijk dat kan zijn. 5000 toeristen die het niet kunnen, allemaal tegelijk in het hoogseizoen naar beneden. Da's al een recept voor ongelukken, helemaal als je dan wat suf en onoplettend bent door een jointje (én waarschijnlijk niet supergoed met board/ski's overweg kan).
Natuurlijk niemand met helm, en iedereen veel harder dan hij of zij eigenlijk kan.

Verder genoeg adviezen hierboven zou ik zeggen he.. Je kan ook gewoon stevig draaien en dat ding gewoon in je binnenzak pleuren, zal niet zo snel iets mis mee gaan, of gebruik je grijze massa/creativiteit een beetje.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
of 'm pas rollen derna :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vince_ zei:
Weet iemand een handige en liefst ook goedkope manier om een voorgerolde joint veilig in te vervoeren?
Op de piste in de sneeuw een joint rollen zie ik niet echt zitten. En ik ga regelmatig op mijn gezicht, dus het zou een beetje stevig moeten zijn. Dank u zeer! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Gewoon in een luchtdicht ijzeren bakje doen. Als je dan op je bek gaat is ie waarschijnlijk niet kapot. Maar waarom wil je eigenlijk gaan blowen op de piste? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."