#1
Vind het sowieso lomp om te blowen tijdens het boarden/skien, mensen hebben niet helemaal door hoe gevaarlijk dat kan zijn. 5000 toeristen die het niet kunnen, allemaal tegelijk in het hoogseizoen naar beneden. Da's al een recept voor ongelukken, helemaal als je dan wat suf en onoplettend bent door een jointje (én waarschijnlijk niet supergoed met board/ski's overweg kan).
Natuurlijk niemand met helm, en iedereen veel harder dan hij of zij eigenlijk kan.
Verder genoeg adviezen hierboven zou ik zeggen he.. Je kan ook gewoon stevig draaien en dat ding gewoon in je binnenzak pleuren, zal niet zo snel iets mis mee gaan, of gebruik je grijze massa/creativiteit een beetje.
Natuurlijk niemand met helm, en iedereen veel harder dan hij of zij eigenlijk kan.
Verder genoeg adviezen hierboven zou ik zeggen he.. Je kan ook gewoon stevig draaien en dat ding gewoon in je binnenzak pleuren, zal niet zo snel iets mis mee gaan, of gebruik je grijze massa/creativiteit een beetje.