Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste coffeeshop in roosendaal (station)?

Beste coffeeshop in roosendaal (station)?

23 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij liberty moet je veel wachten in de rijtje vooral na 19 uur kun je beter niet binnengaan

eigenlijk beter etten leur goeie wiet rustige plaats een goeie parkeerplaats :grin:

maar eigenlijk als je meid bent krijg je overal veel meestal goeie wiet behalve in grote steden
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mij maakt de shop niets uit, als ze maar goeie hasj hebben.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#3
waar is Etten leur? dicht bij roosendaal?
ik vindt roosendaal een kut dorpje,
maar die Liberty shop valt wel goed mee!!

beste shop is Miami in bergen op zoom,doen hun werk goed en zien je niet zitten, en de Polm daar is goed.

en als je goed kan onderhandelen moet je naar Afrika in bergen op zoom gaan, daar hebben ze goeje hasj!!

iemand die meer weet over Breda? de qualiteit en de prijzen?

en wat zijn de prijzen in etten leur?
hasj ..wietje..?thx
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welke shop is tegen woordig goed, die eerste als je van het station komt in roosendaal is echt kloote wiet en hasj, heb mij laten inpakken door de prijs.

valt azul een beetje mee ? heb daar ooit is 1g afghaan bestelt en kreeg pure rotzooi die niet eens rookbaar was.
krijg je daar een goede zak of blok als je bvb 50/70 koopt ?
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja idd hasj geeft een rustig gevoel
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
toooz zei:
ja idd hasj geeft een rustig gevoel
Klik om te vergroten...


Weed ook :)
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
liberty !
al 1.5 jaar mijn vaste shop.
personeel is lachen daar!
Wietverkoper ook, vooral de smalle!
Egt geweldige kerels daar vind ek persoonlijk!
De andere shops in roosendaal vind ek iets minder. liberty is enigste dat ik doe in roosendaal, af en toe zo eens naar etten-leur, breda...
Kga er nu weer heen! :grin:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#8
je moet gewoon naar Rotterdam komen, genoeg keuze :stoned:
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
weet er iemand hoelaat coffeeshop noorderlicht open gaat sochtends in etten leur??
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Joh Roosendaal....
Kom gewoon lekker naar de Miami in Bergen op Zoom. :grin:
Kom ik ook :P
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben onlangs naar roosendaal geweest wiet te gaan kopen
was het beu om altijd te moeten rondbellen naar dealers om wat te kunnen kopen, en dan ook nog eens tegen te hoge prijzen...
ben in de yellowmoon geweest en in de liberty2
maar er zijn er natuurlijk wel wat meer in de buurt van het station,
nu is mijn vraag, welke vinden jullie de beste qua prijs/kwaliteit?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Breda is beter.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Purple Rain toch, die bij het station daaro?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is helemaal niks, je moet de Baron of het Paradijs hebben. :smoke:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Breda is beter.
Klik om te vergroten...
ja maar roosendaal is dichterbij...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
in roosendaal zijn er 4 legale coffeeshops

yellow moon heeft wel goeie wiet meestal(mijn nickname :grin: )

liberty is ook goed qua hasj, voor 6 euro heb ik vaak meer dan 2 gram gehad altijd daar

azul heeft ook goeie hasj, maar had gehoord dat ze hero in deden dus kom ik nooit meer binnen

christiana is een gierig shop je kunt niet eens zelf vloeitjes pakken, en als je vraagt krijg je maar 1 vloei en 1 tip, wiet kwaliteit varieert maar meestal toch bullshit als je mij vraagt

als je zegt veel wiet voor weinig is liberty beste, als je kwaliteit wilt yellow moon heeft altijd beste wiet van roosendaal gehad


en oww ja die shops zijn tot 20.00 uur(5 minuten voor meestal zelfs) open wat heel erg triest is, bij een noodgeval na 20.00 uur rij ik altijd naar etten leur noorderlight die is tot 23.00 open elke dag , als je met trein kom is het ongeveer 15 minuten lopen naar shop en niet erg moeilijk om te vinden als je een keer geweest ben
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lana zei:
Purple Rain toch, die bij het station daaro?
Klik om te vergroten...

de eigenaar van purple rain in breda is hetzelfde van yellow moon in roosendaal :mrgreen:

ik kom sinds mijn 15de in yellow dus :grin:
M
MattsoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelic_Fairytale zei:
Deranged zei:
Breda is beter.
Klik om te vergroten...
ja maar roosendaal is dichterbij...
Klik om te vergroten...

Miami in bergen nog dichter, ma swat.

Ik kom ook telkens van over de grens en als ik naar roosendaal ga, wordt het meestal de 'azul' (zeker de afgaan van daar meenemen, altijd kwaliteit) voor derest valt ie ook goed mee voor de wietjes enzo.
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij Miami in Bergen op Zoom heb je in ieder geval veel keuze.
Santa Maria (6 euro de gram) is goed te doen daar.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
yellowmoon zei:
in roosendaal zijn er 4 legale coffeeshops

yellow moon heeft wel goeie wiet meestal(mijn nickname :grin: )

liberty is ook goed qua hasj, voor 6 euro heb ik vaak meer dan 2 gram gehad altijd daar

azul heeft ook goeie hasj, maar had gehoord dat ze hero in deden dus kom ik nooit meer binnen

christiana is een gierig shop je kunt niet eens zelf vloeitjes pakken, en als je vraagt krijg je maar 1 vloei en 1 tip, wiet kwaliteit varieert maar meestal toch bullshit als je mij vraagt

als je zegt veel wiet voor weinig is liberty beste, als je kwaliteit wilt yellow moon heeft altijd beste wiet van roosendaal gehad


en oww ja die shops zijn tot 20.00 uur(5 minuten voor meestal zelfs) open wat heel erg triest is, bij een noodgeval na 20.00 uur rij ik altijd naar etten leur noorderlight die is tot 23.00 open elke dag , als je met trein kom is het ongeveer 15 minuten lopen naar shop en niet erg moeilijk om te vinden als je een keer geweest ben
Klik om te vergroten...

haha, ze gaan echt geen hero in de hasj doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."