in roosendaal zijn er 4 legale coffeeshops
yellow moon heeft wel goeie wiet meestal(mijn nickname
![:grin:]()
)
liberty is ook goed qua hasj, voor 6 euro heb ik vaak meer dan 2 gram gehad altijd daar
azul heeft ook goeie hasj, maar had gehoord dat ze hero in deden dus kom ik nooit meer binnen
christiana is een gierig shop je kunt niet eens zelf vloeitjes pakken, en als je vraagt krijg je maar 1 vloei en 1 tip, wiet kwaliteit varieert maar meestal toch bullshit als je mij vraagt
als je zegt veel wiet voor weinig is liberty beste, als je kwaliteit wilt yellow moon heeft altijd beste wiet van roosendaal gehad
en oww ja die shops zijn tot 20.00 uur(5 minuten voor meestal zelfs) open wat heel erg triest is, bij een noodgeval na 20.00 uur rij ik altijd naar etten leur noorderlight die is tot 23.00 open elke dag , als je met trein kom is het ongeveer 15 minuten lopen naar shop en niet erg moeilijk om te vinden als je een keer geweest ben