Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen 18!

geen 18!

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikzelf ben geen 18, (16..)
Dus als ik aan mijn wiet wil komen, moet ik het zelf kweken (wat ik volgend jaar ook zeker ga doen) of ik moet er aan komen via school. Via school doe ik liever niet, want dat is of slechte rotzooi, of het is te duur!

dus meestal ga ik in de buurt van een coffeeshop chillen, wacht ik tot er een man naar binnen gaat die er wel enigzins te vertrouwen uit ziet, en vraag ik hem of hij voor mij wat wilt halen.

Dit lukt wel aardig, maar ik vind het toch best gevaarlijk en eng.

Zijn er hier mensen die tips hebben?

lutz
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik en m'n maten halen onze eigen shit al sinds we 14 zijn. Gewoon zelf de shop binnenstappen en kijken of het lukt of niet.
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Gezonde Snuiver zei:
Ik en m'n maten halen onze eigen shit al sinds we 14 zijn. Gewoon zelf de shop binnenstappen en kijken of het lukt of niet.
Klik om te vergroten...

heb ik ook 'ns gedaan, dan komt er een kapot groote neger, die pakt me zo hard bij mijn arm dat het pijn doet. Zegt hij: ben jij 18? ik zeg: nee, zegt ie: OPDONDEREN DAN!

dus daar was ik zo van geschrokken dat ik dat eigenlijk niet meer durf:confused:
maar ik zal het weer ''ns proberen :wink:

lutz
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben vandaag nog in de shop geweest en ben ook geen 18, maar mijn mening is dat meisjes het veel eerder mee krijgen dan jongens hoor, want daar werken alleen maar van die buitenlandse mannen. Maar bij jongens die ik ken hoor ik wel dat ze weleens eruit worden gegooid of zich moeten legitimeren.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, heb je geen vrienden/kennissen?

Ik heb toch zeker 10 kennissen onder de 18 die wel 'meekrijgen'

En anders heb ik altijd nog mensen die al 18 zijn :)

En als ik DIE niet meer heb, dan heb ik altijd nog: MAC :grin:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Haha, heb je geen vrienden/kennissen?

Ik heb toch zeker 10 kennissen onder de 18 die wel 'meekrijgen'

En anders heb ik altijd nog mensen die al 18 zijn :)

En als ik DIE niet meer heb, dan heb ik altijd nog: MAC :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb genoeg vrienden, maar die zijn net als ik, tegelijk begonnen. Wij besloten een keer gewoon met z'n allen keer te gaan blowen. Dus we zitten op hetzelfde level, er zit jammergenoeg geen junky tussen die altijd heeft:(
dus ik ben meestal de klos omdat ik wel wat meer lef heb....,
en nou probeer ik hier tips te krijgen:) want daar is dit forum nou eenmaal voor :wink: :wink: thnx trouwens voor alle reacties

EDIT:
Wat bedoel je met: MAC?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paspoort vervalsen :wink:

Mac is Mac, De mod, ook wel ModderEter
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
Paspoort vervalsen :wink:

Mac is Mac, De mod, ook wel ModderEter
Klik om te vergroten...

ka ni kook met de PC maarja mij geloven ze sowieso niet. Ik ben wel 184 cm lang maar lijk echt totaal geen 18...,

als ik drank koop moet ik mij ook nog wel 'ns legitimeren :flushed:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
door mensen op straat aan te spreken heb ik mn eerste dealer gevonden lang geleden :grin: hoort erbij he , je word vanzelf ouder
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
En als ik DIE niet meer heb, dan heb ik altijd nog: MAC :grin:
Klik om te vergroten...

Voel me vereerd Ben, thnx :)
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#11
morgen ga ik ff 2 coffeeshops gewoon inlopen terwijl ik mijn stoerste kop trek, kyken wat er gebeurt:wink:

zijn er mischien mensen die coffeeshop in R'dam weten waar ze bij iemand die er ong. 17 uit ziet geen legitimatie vragen???


lutz
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#13
mathijs zei:
'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker
Klik om te vergroten...

haha ik ben niet naar binnen gegaan. Er zat een junky vlakbij de super. Hij heeft voor mij geregeld. Mischien heeft hij me wel belazerd want het was een zakje van 12 euro, hoeveel draaien jullie daarvan? (ong. halfzware met evenveel wiet als tabak in de joint)

lutz
michiel
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#14
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

en zowiezo zo min mogelijk tabak!
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#15
platypus zei:
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

en zowiezo zo min mogelijk tabak!
Klik om te vergroten...

ok. dan ben ik niet belazerd:wink: PS. ik heb ook wel eens pure shit gerookt enz. maar ik wordt vaak net zo stoned als ik gewoon een dikke maak waar gewoon veel wiet en veel tabak in zit. Das gewoon het flext vind ik, zeker om te rollen.

thnx
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon shops binnengaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je eruit gezet wordt...en anders kan je het aan iemand vragen die je kent en die wel 18 is...of je zoekt gewoon een dealer :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
michielxboxer zei:
platypus zei:
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

en zowiezo zo min mogelijk tabak!
Klik om te vergroten...

ok. dan ben ik niet belazerd:wink: PS. ik heb ook wel eens pure shit gerookt enz. maar ik wordt vaak net zo stoned als ik gewoon een dikke maak waar gewoon veel wiet en veel tabak in zit. Das gewoon het flext vind ik, zeker om te rollen.

thnx
Klik om te vergroten...

in t begin werd ik van een dikke joint met zwaar veel shag ook gewoon knetterhigh hoor.

maar als je aan wiet gewent bent en het al lang rookt werkt puur beter
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
gwoon id van me broer mee en dan ben k ineens 19 :mrgreen:
als k die niet heb laat k lange wel halen die is over de 2 meter
dus die krijgt ook wel mee :grin: :stoned:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
Paspoort vervalsen :wink:

Mac is Mac, De mod, ook wel ModderEter
Klik om te vergroten...

wordt een copietje van je paspoort ge-accepteerd?
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
vaak niet ... ligt dr maar net aan welke shop etc
maar volgens mij officieel niet :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."