haha ik ben 185,5 cm lang dus heb wel de lengte maar heb beetje een babyface dus in de shop lukt niet:P of gwn id kaart van een vriend meenemen waar je een beetje op lijkt. is mij 1 keer gelukt en anders laat ik iemand van 18 halen of ik sta te posten op de hoek van de shop en wachten tot er iemand voor je wil halen.
1 nadeel daaraan is dat mensen soms toppen eruit jatten das jammer :P
#3
Hee trippie man, volgens mij ben je ergens in 2005 blijven hangen
#4
Een vriend zoeken die 18+ is zoeken
#5
Waht nog 2jaar
#6
Heb ook een tijd gehad dat we gingen staan wachten en aan iemand vroegen of ze konden halen voor ons, en daarna werd er iemand 18 die altijd haalden, maar gellukig is dat allemaal verleden tijd en krijg ik nu zelf mee
Altijd veel gezeik met dealertjes gehad die een uur laten komen dan afgesproken enzo en zwaare kut wiet kreeg je dan ook nog eens
#7
vraag je het aan vrienden van 18 of ze voor je willen halen
#8
topic van meer dan 2 jaar geleden klojo's
#9
helemaal niet op gelet denk dat het nu wel lukt
#10
in rotterdam weet ik geen maar ga naar schiedam dan
naar fat freddy's cat daar kreeg ik al mee toen ik 13 was nog nooit
gecontroleerd,
jah trouwens 1 keer toen ik net 18 was
zeg ik zo ik kom hier al 5 jaar en nu ga je me legitimatie vragen
maar daar krijg je zker wel mee
#11
stop gewoon met je scootertje recht voor de shop zodat ze je zien dan denken ze meestal ook wel dat je 18 bent :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.