Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen 18!

geen 18!

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker
Klik om te vergroten...

haha ik ben niet naar binnen gegaan. Er zat een junky vlakbij de super. Hij heeft voor mij geregeld. Mischien heeft hij me wel belazerd want het was een zakje van 12 euro, hoeveel draaien jullie daarvan? (ong. halfzware met evenveel wiet als tabak in de joint)

lutz
michiel
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#3
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

en zowiezo zo min mogelijk tabak!
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#4
platypus zei:
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

en zowiezo zo min mogelijk tabak!
Klik om te vergroten...

ok. dan ben ik niet belazerd:wink: PS. ik heb ook wel eens pure shit gerookt enz. maar ik wordt vaak net zo stoned als ik gewoon een dikke maak waar gewoon veel wiet en veel tabak in zit. Das gewoon het flext vind ik, zeker om te rollen.

thnx
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon shops binnengaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je eruit gezet wordt...en anders kan je het aan iemand vragen die je kent en die wel 18 is...of je zoekt gewoon een dealer :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
michielxboxer zei:
platypus zei:
uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)

en zowiezo zo min mogelijk tabak!
Klik om te vergroten...

ok. dan ben ik niet belazerd:wink: PS. ik heb ook wel eens pure shit gerookt enz. maar ik wordt vaak net zo stoned als ik gewoon een dikke maak waar gewoon veel wiet en veel tabak in zit. Das gewoon het flext vind ik, zeker om te rollen.

thnx
Klik om te vergroten...

in t begin werd ik van een dikke joint met zwaar veel shag ook gewoon knetterhigh hoor.

maar als je aan wiet gewent bent en het al lang rookt werkt puur beter
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
gwoon id van me broer mee en dan ben k ineens 19 :mrgreen:
als k die niet heb laat k lange wel halen die is over de 2 meter
dus die krijgt ook wel mee :grin: :stoned:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
Paspoort vervalsen :wink:

Mac is Mac, De mod, ook wel ModderEter
Klik om te vergroten...

wordt een copietje van je paspoort ge-accepteerd?
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
vaak niet ... ligt dr maar net aan welke shop etc
maar volgens mij officieel niet :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
zoek ouwere vrienden :P
t
trippie443Lid
01-01-2024, 00:00
#11
haha ik ben 185,5 cm lang dus heb wel de lengte maar heb beetje een babyface dus in de shop lukt niet:P of gwn id kaart van een vriend meenemen waar je een beetje op lijkt. is mij 1 keer gelukt en anders laat ik iemand van 18 halen of ik sta te posten op de hoek van de shop en wachten tot er iemand voor je wil halen.
1 nadeel daaraan is dat mensen soms toppen eruit jatten das jammer :P
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hee trippie man, volgens mij ben je ergens in 2005 blijven hangen
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een vriend zoeken die 18+ is zoeken :wink:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waht nog 2jaar :mrgreen:
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ook een tijd gehad dat we gingen staan wachten en aan iemand vroegen of ze konden halen voor ons, en daarna werd er iemand 18 die altijd haalden, maar gellukig is dat allemaal verleden tijd en krijg ik nu zelf mee

Altijd veel gezeik met dealertjes gehad die een uur laten komen dan afgesproken enzo en zwaare kut wiet kreeg je dan ook nog eens :rolleyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
vraag je het aan vrienden van 18 of ze voor je willen halen
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
topic van meer dan 2 jaar geleden klojo's
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
:mrgreen: helemaal niet op gelet denk dat het nu wel lukt :mrgreen:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#19
in rotterdam weet ik geen maar ga naar schiedam dan
naar fat freddy's cat daar kreeg ik al mee toen ik 13 was nog nooit
gecontroleerd,

jah trouwens 1 keer toen ik net 18 was
zeg ik zo ik kom hier al 5 jaar en nu ga je me legitimatie vragen :grin:

maar daar krijg je zker wel mee
-
-DANGEROUSLYLid
01-01-2024, 00:00
#20
stop gewoon met je scootertje recht voor de shop zodat ze je zien dan denken ze meestal ook wel dat je 18 bent :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."