#1
'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker
mathijs zei:'ey joh....er zijn in Groningen sowieso genoeg shops waar je redelijk makkelijk meekrijgt...in Rotterdam dus zeker
platypus zei:uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)
en zowiezo zo min mogelijk tabak!
michielxboxer zei:platypus zei:uuh wat ik in arnhem voor een tientje krijg draai ik ongeveer 4/6 joints van (hangt af van de prijs per gram)
en zowiezo zo min mogelijk tabak!
ok. dan ben ik niet belazerdPS. ik heb ook wel eens pure shit gerookt enz. maar ik wordt vaak net zo stoned als ik gewoon een dikke maak waar gewoon veel wiet en veel tabak in zit. Das gewoon het flext vind ik, zeker om te rollen.
thnx

SpacingBen zei:Paspoort vervalsen
Mac is Mac, De mod, ook wel ModderEter


helemaal niet op gelet denk dat het nu wel lukt 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."