Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen/hallucineren op softdrugs

Trippen/hallucineren op softdrugs

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik heel ver weg ben, kom ik altijd op nieuwe ideeén, die ik in nuchtere toestand verder kan gaan exploreren. Wiet is dat betreft leuk spul, alleen jammer dat ik de dagen erna nog last ervan heb.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verplaats je topic even naar de coffeeshop.

Ver kan je niet echt trippen op wiet zoals op lsd of paddo's of andere tripmiddelen, maar een hoge dosis wekt wel een dergelijke gedachtegang op, in bv. spacecake.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo, ik vroeg me af of het voorkomt om te trippen van softdrugs. Spacecake bijv. of op een bepaalde manier weed/hasj gebruiken? Ik ben het btw niet van plan, wel even genoeg gedaan laatste tijd dus puur informatief :)

Grtz
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Normaal niet, maar er zijn geloof ik wel mensen die dit al hebben meegemaakt. Meestal waren ze dan al erg moe of hadden ze érg veel gedaan of hadden ze nog andere drugs gebruikt.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
van hasjmelk kan je trippen, spacecake wsch ook
als je een joint rookt nadat je harddrugs hebt genomen kan je ook wel wat trippen, en goh, eigelijk trip ik hoe langer hoe meer op wiet, het wordt minder 'leuk' maar als maar psychedelischer
wiet kan dus wel een light-tripdrug zijn
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb me toch al wel eens in een 'andere dimensie' gewaand, bij het roken van wiet door de klassieke bong. Ik ben niet echt een frequent blower, dus als ik puur begin te roken kan het soms in mn hoofd erg hard gaan. Of dit nu echt trippen is? Misschien een beetje. :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat heb ik ook.

Schade is dat ik een week lang half psychotisch ben :(
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippen kan je het niet echt noemen, Af en toe zie ik wel eens vage gedachten voorbij komen, die dan net weer een beetje echter lijken, dan dat als ik ze normaal zou krijgen.

Of gedachten, die langzaam overgaan in iets anders, om dan die eerste gedachte helemaal te vergeten.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn hppd verergert als ik blow.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik een joint rook na een avondje lsd of pep, dan krijg ik soms ook wel het trip gevoel terug. hier en daar wat patronen als je goed kijkt!
ik vindt het wel leuk, gratis " trippen"
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
echt trippen als op lsd gaat je niet lukken.

Wat ik wel eens gehad heb is een compleet andere gedachtegang en het helderder zien van kleuren/mooier vinden van geluid. Dit was toen ik een vrij heftige spacecake op had en mijn resistentie nog 0,0 was.

Vroeger had ik bij normaal wiet roken ook wel sneller dat ik kleuren mooier vond en dergelijke. Alleen mijn resistentie is nu zo hoog dat ik een heel bos met cannabis sativa moet roken voordat ik zoiets krijg.
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan zeker trippen op hasjmelk. De laatste keer dat ik choco-spacemelk maakte (minder dan een halve gram hasj) heb ik tijdens de piek een uur lang in foetushouding op de bank gelegen met redelijk vreemde beelden en hallucinaties in m'n kop. Het is heel anders dan paddo's maar ik durf het zeker trippen te noemen.

Dit is een deel van het triplog wat ik bijhield, 3, 5 uur na inname.
T = 03:35 : Fuck! I'm having goddamn closed eye hallucinations! Trippy shit!
T = 03:40 : Time is sloooooow.... I'm having very strange inner trips now. Stuff where I'm flying through my childhood memories and "calling" images of faces of primary schoolmates.
T = 03:44 : Associations! Associations!
T = 03:46 : Time progression is ludicrously slow. Tripping quite a bit harder than the last time now.
T = 04:01 : Had some small worries but I think I ca ride this thing out by now.
T = 04:03 : OK, shouldn't have said that. I'm having incredibly strange sequences of images now that are somewhere between hilarious and scary.
Klik om te vergroten...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij word t allen maar beter. Hoe meer ik blow, hoe meer ik er van merk... als ik een keer een maandje of twee niet gerookt heb, werkt t minder goed.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Over paar maandjes die hasjmelk maar eens proberen dan :P k hou t liever op softdrugs nmlk en echt zo erg flippen als laatst hoeft ook weer niet k ben nu nog depri van de comedown :rolleyes:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb wel eens gehad dat ik dingen in de verte zag die er niet waren. Of dat ik mensen zag lopen die er niet waren ofzo. Maar als ik dichterbij kwam verdween het abrubt. 1 keer gehad dat ik een kat van super dichtbij zag wat fake bleek te zijn. Vaag, ik zag het wel maar mn maat niet.
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rammelslakje zei:
Over paar maandjes die hasjmelk maar eens proberen dan :P k hou t liever op softdrugs nmlk en echt zo erg flippen als laatst hoeft ook weer niet k ben nu nog depri van de comedown :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Overigens ben ik er wel achtergekomen dat het een stuk minder trippy wordt als er anderen bijzijn. In m'n eentje ga ik van 0,3 g echt uit m'n plaat. Dit weekend deed ik het voor het eerst met wat vrienden en werd ik alleen knetter knetter stoned. :mrgreen:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je genoeg jointjes rookt en je praat over de goede onderwerpen kunnen andere dimensies nog wel eens naar boven komen of dat soort dingen.

En inderdaad na het gebruik van harddrugs wil het nog wel eens terugkomen als je een jointje rookt een dagje erna bijvoorbeeld.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben wel eens gaan trippen van het oraal innemen van wiet en hasj. Ene keer liep ik van een vriend naar huis, dat duurt normaal 2 minuten, maar na die spacecake heb ik er wel 40 minuten over gedaan, de eerste 20 minuten deed ik er over om de flat uit te komen, omdat ik bij geen enkele deur wist of dit de uitgang was of niet (bleken natuurlijk allemaal voordeuren van andere mensen).
Verder een keer na hasjmelk en veel geblowd te hebben trad ik uit mijn lichaam en zag ik mijzelf liggen in bed, dit gebeurde nadat ik mizjelf uit mijn lichaam lachte.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het wel eens gehad na een tijd lang wakker.
Toen had ik een joint gerookt, en zag ik mist in mijn kamer.
En dingen bewegen die helemaal niet horen te bewegen.
Maar verder eigenlijk nooit.
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdens mijn eerste joint heb ik dat wel een beetje gehad.

Na teveel gerookt te hebben schijnbaar egt wazig. Mensen die ik tegenkwam,en door liepen,die liepen even verderop weer achter mij aan. En later waren ze weer weg enzo. Eerste keer best creapy,maar wel lache.

Ik weet nu wel in iedergeval dat ik nooit paddos ga eten,word ik helemaal gek. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."