#1
Stop met blowen of zoek een baan.
Een beetje respect voor je moeder jong.Osi` zei:Echt een stom achterlijk wijf dat het is
Deranged zei:Een beetje respect voor je moeder jong.Osi` zei:Echt een stom achterlijk wijf dat het is
Kunt ge niet lezen misschien? Ik zei dat ik alleen thuis niet mocht blowen (lees post mss nog een keer tegoei ofzo)davie zei:Stop met blowen of zoek een baan.
SpacingBen zei:Ik zou zeggen, neem het zekere voor het onzekere, en stop de weed in een lege fles shampoo.. Dan ruik je die weed zeker neit..
Saivy zei:Dat zal ook niet opvallen, een shampoofles in je zakken :P
Deranged zei:Een beetje respect voor je moeder jong.Osi` zei:Echt een stom achterlijk wijf dat het is
Osi` zei:Kunt ge niet lezen misschien? Ik zei dat ik alleen thuis niet mocht blowen (lees post mss nog een keer tegoei ofzo)davie zei:Stop met blowen of zoek een baan.
Stoppen met blowen? Wat voor achterhaalde stelling is me dat nu? Mss kun jij eerder stoppen met blowen, aangezien je m'n post niet tegoei kunt lezen. Mss wil je het toch niet opnieuw lezen, maar ik herhaal het stukje nog eens, aangezien ik goed genoeg van m'n zakgeld leef, vind ik niet echt dat ik hoef te gaan werken.
Tijd om te stoppen met blowen voor u en besteed uw geld beter aan een bril![]()
Osi` zei:Nu, opzicht mag ik infeite wel blowen .. ik mocht al 1 jaar thuis blowen zonder problemen! maar na een ruzie omwille van weekend/vakantie werk die ik heb afgezegd en niet meer wou doen, maakte m'n moeder daar een groot probleem van, de dag erna heeft ze tegen mij dan ook gezegd, dat ze geen wiet meer wilt ruiken in m'n kamer, ze wilt mij ook niet meer zien blowen in m'n kamer en als ik nog met een klein klein klein hoeveelheidje wiet afkomt thuis, belt ze al onmiddelijk de belgische flikken.
Osi` zei:...en ik leef al goed genoeg van m'n zakgeld...
Toch iemand die het eindelijk een beetje begrijpt.mathijs zei:Jezus mensen rustig maar. Die gast wil gewoon chillen. Moet kunnen![]()
Heb net ook een goed gesprek met de ouders gehad over uitgaan en de studiehouding en ik kan me erg goed vorostellen dat hij zulke dingen zeg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."