#1
Gewoon ergens in de garage leggen achter een verrotte kast, doe ik ook altijd
Of ergens op zolder leggen (ruikt daar tog naar stof bij ons dan:P)
Of ergens op zolder leggen (ruikt daar tog naar stof bij ons dan:P)
Deranged zei:Een beetje respect voor je moeder jong.Osi` zei:Echt een stom achterlijk wijf dat het is
Kunt ge niet lezen misschien? Ik zei dat ik alleen thuis niet mocht blowen (lees post mss nog een keer tegoei ofzo)davie zei:Stop met blowen of zoek een baan.
SpacingBen zei:Ik zou zeggen, neem het zekere voor het onzekere, en stop de weed in een lege fles shampoo.. Dan ruik je die weed zeker neit..
Saivy zei:Dat zal ook niet opvallen, een shampoofles in je zakken :P
Deranged zei:Een beetje respect voor je moeder jong.Osi` zei:Echt een stom achterlijk wijf dat het is
Osi` zei:Kunt ge niet lezen misschien? Ik zei dat ik alleen thuis niet mocht blowen (lees post mss nog een keer tegoei ofzo)davie zei:Stop met blowen of zoek een baan.
Stoppen met blowen? Wat voor achterhaalde stelling is me dat nu? Mss kun jij eerder stoppen met blowen, aangezien je m'n post niet tegoei kunt lezen. Mss wil je het toch niet opnieuw lezen, maar ik herhaal het stukje nog eens, aangezien ik goed genoeg van m'n zakgeld leef, vind ik niet echt dat ik hoef te gaan werken.
Tijd om te stoppen met blowen voor u en besteed uw geld beter aan een bril![]()
Osi` zei:Nu, opzicht mag ik infeite wel blowen .. ik mocht al 1 jaar thuis blowen zonder problemen! maar na een ruzie omwille van weekend/vakantie werk die ik heb afgezegd en niet meer wou doen, maakte m'n moeder daar een groot probleem van, de dag erna heeft ze tegen mij dan ook gezegd, dat ze geen wiet meer wilt ruiken in m'n kamer, ze wilt mij ook niet meer zien blowen in m'n kamer en als ik nog met een klein klein klein hoeveelheidje wiet afkomt thuis, belt ze al onmiddelijk de belgische flikken.
Osi` zei:...en ik leef al goed genoeg van m'n zakgeld...
Toch iemand die het eindelijk een beetje begrijpt.mathijs zei:Jezus mensen rustig maar. Die gast wil gewoon chillen. Moet kunnen![]()
Heb net ook een goed gesprek met de ouders gehad over uitgaan en de studiehouding en ik kan me erg goed vorostellen dat hij zulke dingen zeg.
De ruzie zelf is wel over ma bon, m'n ouders geven me gewoon zakgeld, wat bij heel de familie bij ons zo is trouwens.Jeller zei:nee man, die mensen die ervoor werken doen tenminste nog iets voor hun weed, en verdienen hem dus.. iemand die zakgeld krijgt profiteert gewoon van zijn ouders hun geld om te kunne smoren
van mij koop je er mee wat je wil, maar tis niet de meest vanzelfsprekende zaak dat je ouders het goed vinden dat je het bijna allemaal aan weed opdoen..Osi` zei:De ruzie zelf is wel over ma bon, m'n ouders geven me gewoon zakgeld, wat bij heel de familie bij ons zo is trouwens.Jeller zei:nee man, die mensen die ervoor werken doen tenminste nog iets voor hun weed, en verdienen hem dus.. iemand die zakgeld krijgt profiteert gewoon van zijn ouders hun geld om te kunne smoren
Wat moet ik dan met dat zakgeld doen hé? Ne playstation kopen om me er rot op te spelen, m'n geld opgebruiken in ne café en me strontzat zuipen of ... Neen sparen doe ik zowiezo niet. Ma bon. Hier gaat de thread niet over, khad het er beter maar niet bij moeten schrijven zeker.
Osi` zei:Echt een stom achterlijk wijf dat het is, eerst zeggen dat ik mag blowen en dit en dat en dees en nadien na dat stom klein ruzieke wat in feite MIJN probleem is, MIJN zaak is (over het werk) legt ze me nu allerlei regeltjes op enzovoort alsof ik weer terug 10 jaar de tijd ingaat toen ik nog op internaat zat en ze me streng behandelden en dat kwam me niet ten goede (kwerd aggresief, kwaad en vechtlustig ..)
Zow, iemand ideetjes?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."