Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe ervoor zorgen dat je ouders niets merken van wiet?

Hoe ervoor zorgen dat je ouders niets merken van wiet?

68 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon ergens in de garage leggen achter een verrotte kast, doe ik ook altijd
Of ergens op zolder leggen (ruikt daar tog naar stof bij ons dan:P)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als dat gewoon in je zakken zit in een zakje, dan zal ze dat toch niet meteen ruiken?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
verstop je weed gewoon even buitenshuis en smokkel hem dan even later weer binnen
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Osi` zei:
Echt een stom achterlijk wijf dat het is
Klik om te vergroten...
Een beetje respect voor je moeder jong.
Klik om te vergroten...


moet er aan toevoegen,

kan er niet mee om, respect voor je ouders!

moet het per sé in huis gebeuren?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb respect voor m'n ouders, maar aangezien ik toch vrij pissed ben (terwijl ze al een week tegen mij grof zit te praten, behandelen, neen, dat verdient geen respect meer tegenover m'n moeder)
Als je er zelf op't moment ook niets over weet .. dus hoe kun je dan spreken over "oh, respect voor je moeder joh" .. spelen heel wat zaken enzo mee.

Trouwens, ik ben nog altijd een scholier, dus hoe de fuck kan ik een job zoeken, terwjil ik dat al te graag niet wil doen en ik leef al goed genoeg van m'n zakgeld.
Laten we het houden op, hoe het best uw wiet verstoppen en stop het gezeik van, respect voor je moeder joh, want dat had ik spijtig genoeg, een week geleden wel. Jammerlijke zaak.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
davie zei:
Stop met blowen of zoek een baan.
Klik om te vergroten...
Kunt ge niet lezen misschien? Ik zei dat ik alleen thuis niet mocht blowen (lees post mss nog een keer tegoei ofzo)

Stoppen met blowen? Wat voor achterhaalde stelling is me dat nu? Mss kun jij eerder stoppen met blowen, aangezien je m'n post niet tegoei kunt lezen. Mss wil je het toch niet opnieuw lezen, maar ik herhaal het stukje nog eens, aangezien ik goed genoeg van m'n zakgeld leef, vind ik niet echt dat ik hoef te gaan werken.

Tijd om te stoppen met blowen voor u en besteed uw geld beter aan een bril :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
he, wat ben je flauw bezig..


Ik zou zeggen, neem het zekere voor het onzekere, en stop de weed in een lege fles shampoo.. Dan ruik je die weed zeker neit..

Het enige probleem is dat je weed een beetje anders kan gaan smaken :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
Ik zou zeggen, neem het zekere voor het onzekere, en stop de weed in een lege fles shampoo.. Dan ruik je die weed zeker neit..
Klik om te vergroten...

Das wel een goeie inderdaad.

Of anders gewoon wat Jeller zegt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Dat zal ook niet opvallen, een shampoofles in je zakken :P
Klik om te vergroten...

Nee, in je tas, samen met andere boodschapjes ofzo..

Neem jij nooit een fles shampoo mee als je boodschappen gaat doen?

Of doe jij soms nooit boodschappen? :grin:

Als je alleen die fles meeneemt zou het op kunnen vallen, je hebt van die para mammies :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Osi` zei:
Echt een stom achterlijk wijf dat het is
Klik om te vergroten...
Een beetje respect voor je moeder jong.
Klik om te vergroten...
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Osi` zei:
davie zei:
Stop met blowen of zoek een baan.
Klik om te vergroten...
Kunt ge niet lezen misschien? Ik zei dat ik alleen thuis niet mocht blowen (lees post mss nog een keer tegoei ofzo)

Stoppen met blowen? Wat voor achterhaalde stelling is me dat nu? Mss kun jij eerder stoppen met blowen, aangezien je m'n post niet tegoei kunt lezen. Mss wil je het toch niet opnieuw lezen, maar ik herhaal het stukje nog eens, aangezien ik goed genoeg van m'n zakgeld leef, vind ik niet echt dat ik hoef te gaan werken.

Tijd om te stoppen met blowen voor u en besteed uw geld beter aan een bril :wink:
Klik om te vergroten...


Osi` zei:
Nu, opzicht mag ik infeite wel blowen .. ik mocht al 1 jaar thuis blowen zonder problemen! maar na een ruzie omwille van weekend/vakantie werk die ik heb afgezegd en niet meer wou doen, maakte m'n moeder daar een groot probleem van, de dag erna heeft ze tegen mij dan ook gezegd, dat ze geen wiet meer wilt ruiken in m'n kamer, ze wilt mij ook niet meer zien blowen in m'n kamer en als ik nog met een klein klein klein hoeveelheidje wiet afkomt thuis, belt ze al onmiddelijk de belgische flikken.
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik je tekst verkeerd interpreteer en zoek naar de oorzaak, maar volgens mij is het begonnen sinds jij je baantje hebt afgezegd. Van wie krijg jij eigenlijk je zakgeld? Van je moeder?

Het enige wat zij wil, denk ik, is dat je werkt voor je centen en de waarde van geld leert kennen en niet heel de dag thuis zit of rondhangt maar iets doet met je leven een studie is niet voldoende.

Maar toon vooral geen respect tegen over je moeder en vooral niet gaan werken, dan komt het vast wel goed!

En om een antwoord te geven op je vraag; haal hasj, dat ruik je niet zo goed.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jezus mensen rustig maar. Die gast wil gewoon chillen. Moet kunnen :mrgreen:
Heb net ook een goed gesprek met de ouders gehad over uitgaan en de studiehouding en ik kan me erg goed vorostellen dat hij zulke dingen zeg.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Osi` zei:
...en ik leef al goed genoeg van m'n zakgeld...
Klik om te vergroten...

En wie betaalt dat? je moeder?
Kijk, ze wilt waarschijnlijk gewoon dat je er iets 'nuttigs' van koopt of gaat sparen.. wiet is in hun ogen niet echt nuttig :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Jezus mensen rustig maar. Die gast wil gewoon chillen. Moet kunnen :mrgreen:
Heb net ook een goed gesprek met de ouders gehad over uitgaan en de studiehouding en ik kan me erg goed vorostellen dat hij zulke dingen zeg.
Klik om te vergroten...
Toch iemand die het eindelijk een beetje begrijpt.
Oké, ik had niet moeten zeggen dat mijn moeder een achterlijk wijf was. Simpel, dat had ik niet moeten zeggen, maar toen ik deze post neerzette, zat ik ook flink te doordraven omdat we net een hevige ruzie hadden :)
In middels is het toch al een tijdje beter

Over dat zakgeld gedoe, ik kan toch ook evengoed zeggen tegen mensen die "werken", koop er geen wiet mee, en spaar dat geld ofzo voor iets "anders" :rolleyes:
Zoals mathijs al zei, ik wil ne keer ies chillen na een weekje, of mag dat niet eens blijkbaar :) Aan wat zou ik dan m'n geld moeten uitgeven, een brommer? Ik zou geen brommer willen, een paar games, waw .. nuttig zenne :) Neen, liever een joint die ik kan delen met m'n vrienden.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee man, die mensen die ervoor werken doen tenminste nog iets voor hun weed, en verdienen hem dus.. iemand die zakgeld krijgt profiteert gewoon van zijn ouders hun geld om te kunne smoren
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
nee man, die mensen die ervoor werken doen tenminste nog iets voor hun weed, en verdienen hem dus.. iemand die zakgeld krijgt profiteert gewoon van zijn ouders hun geld om te kunne smoren
Klik om te vergroten...
De ruzie zelf is wel over ma bon, m'n ouders geven me gewoon zakgeld, wat bij heel de familie bij ons zo is trouwens.
Wat moet ik dan met dat zakgeld doen hé? Ne playstation kopen om me er rot op te spelen, m'n geld opgebruiken in ne café en me strontzat zuipen of ... Neen sparen doe ik zowiezo niet. Ma bon. Hier gaat de thread niet over, khad het er beter maar niet bij moeten schrijven zeker.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hun vermoorden. :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gelukkig leef ik niet meer in de zakgeld tijd en betaal ik drugs, auto enzo uit me eigen zak :P well zo chill :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Osi` zei:
Jeller zei:
nee man, die mensen die ervoor werken doen tenminste nog iets voor hun weed, en verdienen hem dus.. iemand die zakgeld krijgt profiteert gewoon van zijn ouders hun geld om te kunne smoren
Klik om te vergroten...
De ruzie zelf is wel over ma bon, m'n ouders geven me gewoon zakgeld, wat bij heel de familie bij ons zo is trouwens.
Wat moet ik dan met dat zakgeld doen hé? Ne playstation kopen om me er rot op te spelen, m'n geld opgebruiken in ne café en me strontzat zuipen of ... Neen sparen doe ik zowiezo niet. Ma bon. Hier gaat de thread niet over, khad het er beter maar niet bij moeten schrijven zeker.
Klik om te vergroten...
van mij koop je er mee wat je wil, maar tis niet de meest vanzelfsprekende zaak dat je ouders het goed vinden dat je het bijna allemaal aan weed opdoen..
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Osi` zei:
Echt een stom achterlijk wijf dat het is, eerst zeggen dat ik mag blowen en dit en dat en dees en nadien na dat stom klein ruzieke wat in feite MIJN probleem is, MIJN zaak is (over het werk) legt ze me nu allerlei regeltjes op enzovoort alsof ik weer terug 10 jaar de tijd ingaat toen ik nog op internaat zat en ze me streng behandelden en dat kwam me niet ten goede (kwerd aggresief, kwaad en vechtlustig ..)

Zow, iemand ideetjes?
Klik om te vergroten...

Serieus.. Junk dat je bent :P Je moeder wil ook alleen maar het beste voor je. Het is al goed dat je Überhaupt heb mogen blowen blowen. Ik zal wel heel erg veel moeten doen om mijn ouders zo ver te krijgen.

maar goed dit dit kan je doen:

- Ga via de schuur naar binnen (als dat kan) En verstop het wiet daar ergens

- Neem gewoon geen wiet mee naar huis.

- Rook de 10 gram op Vóór dat je thuis bent :stoned: :wave:

- gewoon de wiet iin een voorwerp doen (shampoo fles al eerder genoemd) en dat voorwerp gewoon in je tas doen.

Nouja succes ermee :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."