Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlastic Flesje waterpijp

Plastic Flesje waterpijp

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste blowbroeders, :stoned:

Heb gisteravond voor het eerst zo'n goedkope zelfgemaakte waterpijp geprobeert en jezus wat is dat toch lekker zeg!!!
Ik vraag me af of meerdere mensen hier dat al hebben geprobeerd zo ja vertel je ervaring en geef desnoods tips. :P


P.S,

I.P.V water kun je er ook Fernandes (Groen blikje) er in doen stuk of twee heb je nodig, smaakt echt heerlijk!!!!!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het ooit geprobeerd, maar de rook ontsnapte tussen de plakband door :P

Dus toen maar gewoon jointjes gerookt.
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kauwgom is beter dan plakband
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psy High zei:
Kauwgom is beter dan plakband
Klik om te vergroten...
Inderdaad heb zelf ook kauwgom gebruikt en het werkt perfect, vanavond weer. :beer:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er wel is een met meerdere flessen gemaakt met stuk van een pen ertussen enzo :P Werkte goed, maar ik maak een puntje van een mes dan warm en maak een niet zo'n groot gaatje , net groot genoeg dat ik de pen erin kan proppen en dan komt er ook geen lucht vrij :mrgreen:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die dingen zijn sowieso vet! Roken uit je zelfgeknutselde pijpje is t allerfijnst :mrgreen:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruik een 1.5 of 2l cocacola fles, deze zijn erg stevig en prik je met een schroevendraaier zo een gat in :wink:

P.s. hier heb je nog een handleiding hoe je makkelijk een bong kan maken van 2 flessen:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13482
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heerlijk zijn die dingen, maar altijd gewoon met 1 fles.

Wat trouwens ook leuk is, is emmeren.

Emmer vol gooien met water, cola fles (1,5 liter) halveren en de bovenste helft bewaren. In de dop van de fles een klein gaatje waar je joint precies in pas. Zonder kauwgom/plakband of whatever wat je moet je joint er nog uit kunnen halen. De fles met gaatje in de dop in de emmer met water zetten, naar beneden duwen en zorgen dat een klein stukje van de dop af er geen water zit, joint er in zetten en de fles langzaam omhoogtrekken. Hierdoor zuigt de fles zich vol met rook. Trek de fles niet te ver want dan gaat je rook er vandoor. Zodra je denkt dat er genoeg rook in zit haal je je joint eruit zet je je mond op de fles en ga je zuigen en ondertussen duw je de fles naar beneden en zorg je dat ieder wolkje rook eruit is :grin:
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hebben jullie het nou over puur roken of over jointjes via een waterpijp?

Ik heb zelf een paar keer zelf een waterpijp gemaakt (afdichten met kaarsvet), maar dat deed ik alleen met jointjes, dat ging op zich wel goed.
Maar om puur te roken kan ik nooit hard genoeg trekken aan da ding om de boel hard te laten gloeien, maar daar heb ik natuurlijk gewoon een echt waterpijp voor :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kauwgom lol.
Al eens van silicone gehoord? :tongueout:
D
DivinorumLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Ik heb er wel is een met meerdere flessen gemaakt met stuk van een pen ertussen enzo :P Werkte goed, maar ik maak een puntje van een mes dan warm en maak een niet zo'n groot gaatje , net groot genoeg dat ik de pen erin kan proppen en dan komt er ook geen lucht vrij :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zo doen wij het ook altijd alleen maken we het gat gewoon met de pen.

Vrije Geest zei:
Wat trouwens ook leuk is, is emmeren.
Klik om te vergroten...

Emmeren is gewoon geniaal.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als het weer een beetje meezit vanavond dan pak ik me emmer d'r weer bij :grin: Speciaal een emmer voor gekocht :rolleyes: maar vaak genoeg gebruikt :hearteyes:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Joint

Puur kan alleen met goede waterpijpen met gaasje ed. Van die mooie egyptische waterpijpen, als je die ooit geproefd hebt :hearteyes:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vreemd, in Nederland kan je op elke hoek van de straat een waterpijp kopen, en toch lopen jullie te klooien met plastieken flessen en kauwgom. Gierigaards =P

Een glazen waterpijp vind ik veruit best, maar niet geschikt voor mensen die vanalles omverstoten. Maar 't is opmerkelijk beter dan al die plastieken rommel.
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuifdoos zei:
Vreemd, in Nederland kan je op elke hoek van de straat een waterpijp kopen, en toch lopen jullie te klooien met plastieken flessen en kauwgom. Gierigaards =P

Een glazen waterpijp vind ik veruit best, maar niet geschikt voor mensen die vanalles omverstoten. Maar 't is opmerkelijk beter dan al die plastieken rommel.
Klik om te vergroten...
Dat is waar maar als je zo wanhopig bent als ik dan moet je toch wat he :P
Nee grapje, heb gisteravond mijn bestelling voor een glazen waterpijp al geplaatst. :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuifdoos zei:
Een glazen waterpijp vind ik veruit best, maar niet geschikt voor mensen die vanalles omverstoten.
Klik om te vergroten...

En zo ben ik er al 2 verloren :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik doe wel eens isblokjes in een eenvoudige waterpijp, lekker koele rook. werkt perfect.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."