Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMindloop's: Mindfuck's voor gevorderden.

Mindloop's: Mindfuck's voor gevorderden.

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vaagste ervaaring ooit met Tetra hydro weetikveelwat. Op een avond niks vermoedend paar hitjes van de good old bong, vervolgens focking stoned mijn bed, en probeer wat te mediteren / tv te kijken. op een bepaald moment besef ik mij dat mijn korte termijn geheugen zo ver naar de klote is, dat ik gedachten vergeet, voor dat ik ze goed en wel in mijn hoofd heb uitgesproken. Telkens warneer ik mij dat besef, vergeet ik wat ik nou ook al weer dacht, en en denk ik iets in de trand van 'wat dacht ik nou net?' vervolgens vergeet ik dat ik dat gedacht heb, en denk evrvolgens weer het zelfde: 'wat dacht ik nou net?', en weer vergeet ik dat ik dat gedacht heb, en wéér denk ik de zelfde gedachte. ik zit dus vast, aangezien ik steeds een zichzelf herhalende gedachte heb, en de spordadische momenten dat ik dat doorheb, raak ik zwaar in paniek, omdat ik weet dat ik dit inzicht over een paar tellen toch wel weer vergeet, en weer terugraak in de 'mindloop'. Vervolgens heb ik alles geprobeert om mezelf af te lijden, Tv kijken, computeren, maar ik blijf maar terugraken in de mindloop. Na een tijdje besluit ik maar te proberen om álle opkomende gedachten de kop in te drukken, maar vergeet vervolgens steeds waarom ik nou alles wat ik denk in de kiem probeer te smoren, herriner weer waarom, raak vervolgens wéér in paniek. deze cirkel en de manieren waarop ik daar keer op keer weer in beland heeft zich een uurtje of 3 a 4 achter elkaar herhaald, en het enige wat mij een beetje gerust kon stellen was d gedachte dat het natuurlijk niet aan mij lag, maar aan een vaag stofje wat mij vergeetachtig maakte, maar dit vergat ik natuurlijk keer op keer.

heeft iemand ooit een soortgelijke ervaaring gehad? ik ben de volgende dag toen ik er over nadacht weer half in paniek geraakt, maar toen ik vervolgens alles op een rijtje had gezet bleek het allemaal natuurlijk bullshit te zijn.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mindloops?

gewoon uit de cirkel stappen
dat doe je door een rondje te lopen

pannekoeketrut naamzoek
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja :P
ikzelf heb nog nooit een mindloop gehad, gebruik wat vaker alleen in gezelschap zou ik zeggen, dan gaat alles toch automatisch :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
de echte mindfuck...


-neem drie objecten (tv, lamp, tafel)

-ga er naar staren, bekijk ze één voor één(halve seconde), in de zelfde volgorde, en zo snel mogelijk



Na 40 seconden, krijg je een enorm dejavu gevoel

Alsof je t altijd al gedaan hebt. of zelfs al voor de derde keer aan het doen bent.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ow, dat herken ik wel. Vooral dat niet meer kunnen herinneren wat je een paar seconden geleden gedacht hebt, zwaar frusterend. Ben er niet in paniek van geraakt omdat ik wist dat het van de wiet kwam, maar vond het wel stom dat ik steeds geniale dingen bedacht om ze een paar seconden later weer vergeten te zijn. En omdat je het vergeten bent ga je weer extra je best doen om het je te herinneren. Zo heb ik vanmorgen een uur in bed gelegen en nagedacht over iets belangrijks om alle bedachte dingen weer te vergeten :(
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, ik heb ook wel eens dingen vergeet die ik dan wilde zeggen en waar ik dan niet meer op kan komen. Dan denk ik gewoon ja whatever zal toch niet zo boeiend zijn dan :confused: Maar die mindloops, nee
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pannekoeketrut zei:
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?
Klik om te vergroten...

Ieder rondje is anders :mrgreen:
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
Pannekoeketrut zei:
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?
Klik om te vergroten...

Ieder rondje is anders :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Kleine rondjes, grote rondjes, ieder rondje is anders!
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#10
shokora zei:
Pannekoeketrut zei:
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?
Klik om te vergroten...

Ieder rondje is anders :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En maar pillen vreten alsof het niets is :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
ThaReaper zei:
shokora zei:
Pannekoeketrut zei:
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?
Klik om te vergroten...

Ieder rondje is anders :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En maar pillen vreten alsof het niets is :P
Klik om te vergroten...

Haha, geweldig filmpje was dat ja :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ThaReaper zei:
shokora zei:
Pannekoeketrut zei:
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?
Klik om te vergroten...

Ieder rondje is anders :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En maar pillen vreten alsof het niets is :P
Klik om te vergroten...
Hoezo alsof? :mrgreen:

@TS: Stel je niet aan :beer:
Als je een goeie mindfuck wil... moet je mij het je laten leren! *Kroont zichzelf tot koning van de mindfuck!* :mrgreen:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#13
Herkenbare situatie ja, had ik laatst ook toen ik bad ging op alice: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13217

Verzet je er gewoon niet tegen en accepteer het. Ertegen vechten werkt alleen maar averechts.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
ThaReaper zei:
shokora zei:
Pannekoeketrut zei:
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?
Klik om te vergroten...

Ieder rondje is anders :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En maar pillen vreten alsof het niets is :P
Klik om te vergroten...
Hoezo alsof? :mrgreen:

@TS: Stel je niet aan :beer:
Als je een goeie mindfuck wil... moet je mij het je laten leren! *Kroont zichzelf tot koning van de mindfuck!* :mrgreen:
Klik om te vergroten...

/offtopic
ben die vent in real life tegengekomen afgelopen awake :grin:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lang leve de mindfucks! Lag ooit bij iemand thuis op de bank samen met een maat na een avondje flink slikken/zuipen/snuive/blowen en toen waren we dus op dat punt aangekomen dat we geen gesprek meer konden voeren omdat het kortetermijngeheugen gewoon weggebruikt was :P

Ik: *verhaaltjeverhaaltjeverhaaltje*
Hij: ... (zei even niks)
Ik: Reactie?
Hij: waarop?
Ik: waarom zei je waarop?
Hij: Ja op dat... kut... weet ik niet?
Ik: Wat weet je niet?
Hij: Hoezo zei jij nou 'wat weet je niet'?
Ik: Zei ik dat?

Etc. etc. etc. :wave: :wave:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#16
lijkt me inderdaad de uitkomst als ik mensen om me heen had gehad :P maar aangezien er niemand was om tegen aan te lullen ging het een beetje een andere kant op ><
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat met iets willen zeggen en dan niet uit je woorden komen heb ik ook vaak als ik stoned ben, hetzelfde heb ik met een bericht tikken.

heb deze paar zinnen al 4x over getikt :mrgreen: :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
je zit naast een leuk meisje in de kroeg, en loopt naar de wc, en ziet haar dan ineens uit de wc lopen. En niet in de gaten hebben dat het haar zusje is.
je zegt: "Hee jij zat toch net... oh nee laat maar. " Dan je zelf afvragen of ze denkt "is die wel helemaal 100%"
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb echt een pleurishekel aan wachten, al is het maar een min langer dan dat ik het wil begin ik me al te irriteren. :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
oh ja, koffie zetten, vergeten de stekker erin te doen, 5 minuten iets anders doen, en dan later de koffie inschenken, die dan koud blijkt te zijn, en als je in het filter kijkt blijkt die droog te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."