Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMindloop's: Mindfuck's voor gevorderden.

Mindloop's: Mindfuck's voor gevorderden.

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#1
loadrunner zei:
je zit naast een leuk meisje in de kroeg, en loopt naar de wc, en ziet haar dan ineens uit de wc lopen. En niet in de gaten hebben dat het haar zusje is.
je zegt: "Hee jij zat toch net... oh nee laat maar. " Dan je zelf afvragen of ze denkt "is die wel helemaal 100%"
Klik om te vergroten...

dan moet je wel heel erg ver heen zijn :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychopath zei:
loadrunner zei:
je zit naast een leuk meisje in de kroeg, en loopt naar de wc, en ziet haar dan ineens uit de wc lopen. En niet in de gaten hebben dat het haar zusje is.
je zegt: "Hee jij zat toch net... oh nee laat maar. " Dan je zelf afvragen of ze denkt "is die wel helemaal 100%"
Klik om te vergroten...

dan moet je wel heel erg ver heen zijn :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hadden allebei een rood topje en een zwarte spijkerbroek aan... dus vandaar. maar dan na gaan denken over wat je hebt gezegd, en hoe ze dan over je denkt. Dat was de echte mindfuck.
R
RogierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik ook wel eens gehad, min of meer dan. Ik vergat elke seconden waar ik was, ook al zat ik gewoon naast een vriend van me in mijn kamer. Telkens was het van 'ohja ik zit voor me bureau, ohja hier ben ik', enzovoort. Ik ervaarde dit alleen niet als vervelend, maar genoot er juist ongelofelijk van:P ik wou dat ik altijd zo van het pad was als ik een paar joints en een bong had gedaan.

Heb wel regelmatig als ik een goeie THC sessie heb gehad dat ik het vaak een raar idee vind om te bedenken wat ik een halfuur geleden heb gedaan. Alsof ik dat niet gedaan heb zeg maar.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
was een keer in de trein, maar daar zit ik dan zo vreselijk vaak, moest nog 15 minuten wachten, maar t leek enorm lang te duren voordat die trein wegging. komt er ook nog eens een hele club dronken volk binnen, zonder kaartje, die aan het ruzie maken zijn met de conducteur...
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
was een keer in de trein, maar daar zit ik dan zo vreselijk vaak, moest nog 15 minuten wachten, maar t leek enorm lang te duren voordat die trein wegging. komt er ook nog eens een hele club dronken volk binnen, zonder kaartje, die aan het ruzie maken zijn met de conducteur...
Klik om te vergroten...

oh van dat wachtebn heb ik ook last als ik nuchter ben, wachten is gewoon zwaar klote.. als ik niet-nuchter ben dan gaat het vaak sneller, of het boeit me dan niet :P
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha ja zéér herkenbaar, ik heb ook altijd iets van; als IK er ben mag die gewoon vertrekken (bus/trein) en niet onderweg stoppen voordat mijn eindpunt er is, fuck de rest :)
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychopath zei:
ik heb echt een pleurishekel aan wachten, al is het maar een min langer dan dat ik het wil begin ik me al te irriteren. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Bij mij is het wachten juist sneller als ik stoned ben.. vermaak me altijd wel met iets/iemand :P :stoned:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
ThaReaper zei:
Psychopath zei:
ik heb echt een pleurishekel aan wachten, al is het maar een min langer dan dat ik het wil begin ik me al te irriteren. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Bij mij is het wachten juist sneller als ik stoned ben.. vermaak me altijd wel met iets/iemand :P :stoned:
Klik om te vergroten...

Of sowieso het beste als je stoned bent, muziek opzetten. Knetter op het station met m'n bigass dj-headphones, ipodje aan een gaan met die banaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."