Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toen ik me eerste keer (& voorlopig ook mn laatste) ketamine gebruikt had kreeg ik als ik slikte een rare smaak gevoel in mn mond && het gevoel dat ik moest overgeve,, maar als ik dan wou overgeve moest'k niet meeer... vooor de rest was het beste ervaring ooit ^^ is dit normaal ofoofff? EDIT: oowjaa, daarna ben ik ziek geworden & 2 weken later '(nu dus) ben ik nog ziek;; ik weet niet of het daarvan is.. maar zou het kunne? soort verkoudheid"
"okééj, dankjulliewel ^^ ik had veel gegete dat wel && ik had al 2 jointjes gerookt dusjaah... nogmaals bedankt ^^"
"platypus zei: ik kan mezelf aardig gek maken als ik stoned ben... dingen horen die er niet zijn, het eigenlijk wel weten maar jezelf toch gek maken. denken dat mensen iets denken terwijl dat helemaal niet het geval is. maar dat is alleen als ik alleen ben, en het gebeurt ook maar 1 op de 10 keer dat ik stoned ben Klik om te vergroten... haha jaa, vind ik me volledig in... was me eerste keer trouwens ^^ had ook lachkick toen.. bijna geen adem meer door lache ^^"
"ik wil ooook"
"is het legaal?"
"ik blow maar héél af en toe... 1 jointje per maand ofzo.. ik heb toch nergens last van denkik ^^"
"Midway zei: 1 joint por maand is dan ook extreem weinig in vergelijking met anderen hier (en met mezelf) Klik om te vergroten... als ik zou kunne zou ik meer doen, maarja ik ben 14 (byna 15) && ik heb niet zovee geld in 3 maand 400euro opgedaan (zonder drugs te gebruiken) wel van vrienden natuurljik.."
"inferno33 zei: BlackRobBlunt zei: shokora zei: Ik koop meestal Drum, goedkope shag vind ik meestal een stuk minder lekker Klik om te vergroten... Halfzware van nelle voor de smakeloosheid, of Lucky Strike Fireleaf voor de jammie-ness Klik om te vergroten... Van nelle stevige shag hier, mss een idee voor een onzin/drugs topic? Klik om te vergroten... lucky strike heeft mooie taste in joint ^^"