Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toch maar jullie adviezen opgevolgd heb de zegeltjes zo uit m'n zakje op het folie laten vallen, vervolgens volie eromheen platgedrukt en in het doosje gestopt man kan niet wachten dat zich 'n chille dag aandient om 'ns flink te gaan knallen vanavond iig wietcapuccino dus alvast wat voorpret :P"
"Ik heb 'n vriendengroep van 18 man waarvan er 'n stuk of 6 drugs gebruiken ... coke .. pille alles wat je je maar kunt bedenken behalve heroine .. en ze trippen ook vaak .. ik als 18 jarige die nog nooit harddrugs gebruikt heeft en ook nooit zal doen ( behalve wiet erg soms ) heb nu besloten een de psychische wereld te verkennen doormiddel van een Mexicaanse gedroogde trip ... Ik zit met nog wat ervaren trippers die tevens vrienden van me zijn dus dat moet wel goed zitte n... Voor een bad trip ben ik niet bang omdat ik geloof dat een mens zijn eigen gedachte moet kunnen controleren in welke omstandigheden dan ook ... ben ik er wel bang voor dat lok ik het alleen maar uit .. waar je bang voor ben overkomt je .. dus ik zeg ... laat het mooi en leerzaam zijn iemand nog tips ?"
"Nee dat snap ik ... go with the flow .. aangezien ik razendbenieuwd ben naar de effecten ervan ga ik er ook alleen maar van genieten Edit : heb wel m'n tentamen week gruwlijk verneukt ... maarja daar zet ik me wel overheen .. ik ben mentaal prima in orde verders hihi"
"Hier in mijn woonplaats schijnt het welles gebeurd te zijn ... iemand die van z'n flat afsprong na het innemen van pyschedelics weet niet precies wat voor drug"
"Beste kerel .. waaorm denk je dat ik eraan begin ik wil voelen hoe het is om controle kwijt te raken .. lijkt me heerlijk aangezien ik normaal gesproken wel van controle houd tussen haakjes .. de tijd van deze site staat een uur tever .. andere tijdszone of vergeetachtig heid edit: onee stom .. tijd is relatief tijdens een paddotrip naja ik mekker te veel ... ik zal m'n pink floyd avoondje maar gaan afronden met als afsluiter ''shine on you crazy diamond'' edit : ik zit te denken aan 3 kwart portie mexicaanse"
"Jazeker interessant. ... heb al zeer veel reports gelezen kan het dromen haaha.. innemen gemiddeld na 'n half uurtje ga je lachen of gek doen en kleuren zien muren vervormen etc .. lijkt me een heerlijke ervaring .. Het is welliswaar m'n eerste keer maar ik wil wel leuke effecten kunnen voelen ... zou ik de hoeveelheid met m'n maten delen of duidelijk minder nemen en later bijnemen als het bevalt .. ( heb een beetje de neiging meteen 3 kwart to 1 portie te nemen omdat ik in sommige tripreports heb gelezen dat het effect vaak nihil was bij halfportie trippers)"
"allemaal bedankt voor de antwoorden Ik zelf ben er vrij zeker van dat ik het ga doen .. nu nog hopen of die maat van mij z'n huis vrij kan krijgen ... naja m'n pa en zus zijn keihard tegen (alle) drugs ... en ik besef ook dat paddo's eigelijk een harddrug is maar gezien het niet bewezen schadelijk voor het lichaam is, er geen verslaving optreedt ben ik bereid m'n grenzen 'ns wat te verleggen ... EDIT : Mathijs ... ik weet eigelijk helemaal niet wat ik er van moet verwachten ... maar ik ben niet te beroerd een heel portie naar binnen te werken .. maar aangezien ik al veel info hier over heb opgezocht is het misschien beter om met een halve of 3 kwart te beginnen .. want .... visuals hangt toch af van het soort paddo, en de hoeveelheid die je ervan inneemt ?"
"Bedankt voor de reactie maar helaas gaat het vanaaf niet door .....een maat van mij kan niet .. helaas volgende x beter"
"Ik heb twee weken terug met 'n maatje 'n gram super silver haze gemixt met kersen tabak En ik kan je zeggen dat het me bijzonder goed is bevallen Totaal knetter, muziek begon te klinken als de hemel ( vergelijkbaar met paddo trips). Nog nooit had ik dat meegemaakt met marijuana alleen. Maarja ssh is ook niet de eerste de beste shit :P N waterpijp maakt smoken voor mij iig 100 x relaxter"
"'' behandeling van ADHD'' Behandeling ? Je bedoelt vergiftiging... Ik vind het zéér riskant om kinderen amfetamine te voeren als ze gediagnosticeerd zijn voor 'ADHD of ADD'. De zieke maatschappij denkt dat het kind het 'probleem ' is en dat kind moet daarvoor 'behandeld ' worden. In werkelijkheid is het de maatschappij die behandeld moet worden, want ze is ernstig ziek. Geldt trouwens ook voor medicijnen als Prozac.... In plaats dat de persoon in kwestie zijn eigen problemen en angsten overwint (door middeld van meditatie bijvoorbeeld) neemt hij drugs als Fluoxetine (Prozac)....wat vervolgens de hele serotonine huishouding door de war shaked. Het verbaast mij NIX dat mensen in de omgeving van zo'n persoon melden dat de persoon is 'veranderd' (na 'n bepaalde tijd prozacgebruik)"