Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace cake uit shop of niet?

Space cake uit shop of niet?

36 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik veel wiet rook op een avond ben ik de dag erna zeker niet 100%. Duf, moe, lusteloos.. maar lang niet iedereen heeft dat.
Bij hasj heb ik dat niet.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je niet gewoon een pijpje kopen en daar een boel goede brokjes hasj in douwen voor makkelijker effect? Speeskeek van de shops in a'foort weet ik niet want ik kom er nooi :P
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#3
of gewoon zelf cake maken!! is toch leuk ^^ zeker als je het samen doet :)
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#4
...
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf maken is natuurlijk altijd beter vind ik persoonlijk :stoned:

Mjah als je space cake in shop koopt zal het ook wel goed zijn hoor! :grin:
Gewoon eens testen, en laat het hier weten hoe het was :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je overleeft het sowieso wel en in het ergste geval ben je 2 à 3 euro kwijt... Gewoon halen in de shop :)
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafd:wink: Maar bedankt voor de reacties.
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
AFCA_Ermelo zei:
Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafd:wink: Maar bedankt voor de reacties.
Klik om te vergroten...

Veel plezier! :wave: :stoned:
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flitskikker zei:
AFCA_Ermelo zei:
Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafd:wink: Maar bedankt voor de reacties.
Klik om te vergroten...

Veel plezier! :wave: :stoned:
Klik om te vergroten...
Dankje gaat zeker lukken:wink:
Ga vanavond gewoon pure maken rook ik ook geen tabak en wordt ik wel zo lijp als een garnaal waar ik erg zin in heb:) Ik post morgen of vanavond wel een reportje van vanavond...

Edit: Is het trouwens als je teveel wiet neemt dat je een soort van kater oid krijgt want heb morgen weer iets belangrijks???

AFCA_Ermelo
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heey naamgenoot:wink: majah ik doe het beetje rustig aan als ik maar lekker stoned ben niet dat ik helemaal van de kaart ben moet ook nog pokeren:P
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is wiet je doet net of je aan de xtc gaat ofzo komop wiet is nix en idd de dag erna ben je hooguit beetje duf en gaar
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#12
eXeCuze zei:
het is wiet je doet net of je aan de xtc gaat ofzo komop wiet is nix en idd de dag erna ben je hooguit beetje duf en gaar
Klik om te vergroten...

Goede voorbereiding kan NOOIT kwaad :wink: Maarja je hebt wel een beetje gelijk :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
eXeCuze zei:
het is wiet je doet net of je aan de xtc gaat ofzo komop wiet is nix en idd de dag erna ben je hooguit beetje duf en gaar
Klik om te vergroten...

Ik ben soms wel gaarder als ik een avond enorm veel wiet gerookt heb dan als ik een pilletje gehad heb.
Ik heb daar redelijk veel last van... :)
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahahaha:grin:
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onderschat de spacecake uit een coffeeshop niet. Ik was er eerst ook nogal sceptisch over aangezien er maar 0,3 gram wiet in zit en ik al heel vaak geblowd heb. Na een dik uur sloeg het echter hard in, stootte ik mijn hoofd tegen een uithangbord en hebben we een kwartier krom gestaan van het lachen op het Damrak :sunglasses:
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit. :rolleyes:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trippelicious zei:
Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dit zou wel erg raar zijn, want je doet toch niet zo gauw meer dan 5 gram in een cake :confused:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trippelicious zei:
Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je bij de verkeerde shop bent geweest maat, in Maastricht worden nog wel degelijk space-cake's in shops verkocht :)
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Trippelicious zei:
Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je bij de verkeerde shop bent geweest maat, in Maastricht worden nog wel degelijk space-cake's in shops verkocht :)
Klik om te vergroten...
Ik ben naar de Heaven en naar de Phantasia geweest.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spacecake lijkt me echt chill om keer te teste :grin: van de zomer is halen en dan lkkr genieten. Ben benieuwd :sunglasses:

Hasj brownies :P spacecake :grin: lkkr cake eten en stoned worden ook klinkt goed :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."