#1
Als ik veel wiet rook op een avond ben ik de dag erna zeker niet 100%. Duf, moe, lusteloos.. maar lang niet iedereen heeft dat.
Bij hasj heb ik dat niet.
Bij hasj heb ik dat niet.

AFCA_Ermelo zei:Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafdMaar bedankt voor de reacties.

Dankje gaat zeker lukkenFlitskikker zei:AFCA_Ermelo zei:Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafdMaar bedankt voor de reacties.
Veel plezier!![]()
![]()
eXeCuze zei:het is wiet je doet net of je aan de xtc gaat ofzo komop wiet is nix en idd de dag erna ben je hooguit beetje duf en gaar
eXeCuze zei:het is wiet je doet net of je aan de xtc gaat ofzo komop wiet is nix en idd de dag erna ben je hooguit beetje duf en gaar

Trippelicious zei:Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit.![]()
Trippelicious zei:Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit.![]()
Ik ben naar de Heaven en naar de Phantasia geweest.Psycho_Chrono zei:Trippelicious zei:Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit.![]()
Ik denk dat je bij de verkeerde shop bent geweest maat, in Maastricht worden nog wel degelijk space-cake's in shops verkocht![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."