#1
spacecake uit amersfoort is wel ok! maar uit de sarasani in utrecht whooow daar heb ik zo erg van getript. Stond ik om 3 uur op het station me af te vragen wanneer mijn trein kwam :P haha en hele tijd lachen in de mac, en de avond eindigde dat ik voor mn deur moest kotsten. Maja, niet smoken en spacecake eten is een must.. want als je die mixed.. ga je echt dr aan. maar spacecake zelf is echt super! (Tip, ga eens naar de bios met spacecake! gruwelijke beleving van een film)
.

